Šta je novo?

Privatni prevoznici

Sedni pa vidi razliku, mnogo su čistiji, izgledaju bolje i mnogo bolje vuku Tamnavini liazi, dok unacopovi na uzbrdicama idu 2kmh
 
Тамнава, Унакоп и ЦЛЦ (или како већ). не зна се чији су бусеви у горем стању
 
To svakako, tu nema ništa sporno. :)
Liazi su najbolji autobusi ikad, superiorni u odnosu na zapadnjake u svemu! Toliko su sofisticirani da dolaze sa fabrički ugrađenim libelama! :D :bubanj:
liaz-libela-gif.137971
 
Poslednja izmena:
Što se Strelinih Šri Lanki tiče - pustili su ih danas na 860I, konkretno bus 70147, tu je jedan naš vozač koji ih kontroliše, a dve Šri Lanke koje ujedno uče trasu dok voze.

Ovaj što me je vozio do BAS-a vrlo je nesiguran, vrlo pažljivo skreće, sporo vozi (toliko da nas je 3322 sa 607 pretekao i doslovno nestao iz traga), jako dugo stoje na stanicama,...

Budu li ovako vozili na potezu 600 to će biti debela ispadanja iz vremena.

Sa BAS-a je preuzeo nas čovek i kako sam razumeo tera bus do Obrenovca pa opet preuzima neka Šri Lanka...
IMG_20231026_123946.jpg
 
To dok se ne naviknu na vozila i saobracaj, tako su se vukli i na 50, zato ga sad gaze samo tako i voze isto kao naši vozači
 
Menjaju stranu vožnje. Nije im lako. Sede na suprotnoj strani vozila, kontra su im retrovizori i svaka raskrsnica, svako skretanje. Probao sam, nije lako, treba vreme da svaka operacija postane rutinska i mahinalna.
 
Pre neki dan sam se vozio sa autobusom kojim je upravljao Šrilančanin. Čoveče, taj je tako vozio kao da nikada u životu nije video ležeći. Prelazio preko njih i preko rupa po kolovozu kao da je put idealno ravan a mi putnici smo poskakivali i držali se da ne padnemo.​
 
Kažem ja, i oni su se srozali. Jedino još nisu agresivni kao neki naši, verovatno jer znaju da su manjina i u tuđoj zemlji, i boje se da ih ne vrate nazad.
Ali po svemu ostalom, svake nedelje sve više liče i voze kao ovdašnji vozači.
 
Šrilančani lako padaju pod manipulaciju naroda, ima tu i dobrih i loših strana.
Loša što to narod zloupotrebljava te se često desi da autobus postane taxi i staje dosta puta van stajališta, jer im ovi čine uslugu, to sam već nekoliko puta video.
Dobra, pripretiš mu policijom ili kontrolom ako ne radi klima i poput magičnog štapića klima počne da radi dok naši uvek kažu da je pokvarena.

Već kada sam kod klime Bamironova Temsa danas, vozač pali klimu na 10 sekundi i isključuje je prećutno, jer misli da smo ovce, al ajde...
Čak i ne krivim toliko vozače, jer se zna odakle ide naredba za to.
 
Bus je super, ali jel mora ovaj ogroman natpis prevoznika? Pa nije turistički autobus. Isto pitanje i za buseve Bamirona? Po meni to naruži vozilo. Dovoljno je ono u ćošku iznad prednjih točkova.
 
Da, tim pre što se ne istične svojom kolor šemom.

Btw. jel to mene oči varaju ili su samo treća i četvrta vrata klizna? Klizna imaju zaptivnu gumu sa svih strana i dugmad na sredini ali nemaju šipke, dok okretna imaju šipke a nemaju velike gume i dugmad što se može videti na primerima Barselone i Marburga.

Takođe jel ovo polovnjak ili lager pošto osim čudne konfiguracije vrata (treba da osim trećih i četvrtih ima i druga, samo druga, druga i treća a ne četvrta ili sva klizna, dakle sve osim samo zadnjih kliznih) ni krov nije krem nego senf-žut.

Mislim da ih samo isprobavaju pre moguće serijske nabavke.
 
Da, tim pre što se ne istične svojom kolor šemom.

Btw. jel to mene oči varaju ili su samo treća i četvrta vrata klizna? Klizna imaju zaptivnu gumu sa svih strana i dugmad na sredini ali nemaju šipke, dok okretna imaju šipke a nemaju velike gume i dugmad što se može videti na primerima Barselone i Marburga.

Takođe jel ovo polovnjak ili lager pošto osim čudne konfiguracije vrata (treba da osim trećih i četvrtih ima i druga, samo druga, druga i treća a ne četvrta ili sva klizna, dakle sve osim samo zadnjih kliznih) ni krov nije krem nego senf-žut.

Mislim da ih samo isprobavaju pre moguće serijske nabavke.
3,4 klizna,uzet kao sajamski primerak,ima cini mi se oko 6000km.Za dalju nabavku ne znam kako ce,znam da ce da stigne jos Manova i neke Scanie solo.
 
Super, nadam se da će povesti više računa o održavanju novih vozila.
 
Vrh