Šta je novo?

Privatni prevoznici

Гуштеров Volvo 7900 Articulated Hybrid (сајамски примерак представљен у Израелу 2015. године) виђен пре неки дан код Сајма на путу ка гаражи у Железнику.
 
Temsa Avenue LF Plus
3407b8553d78f68e8f3ceb8180b69655.jpg
9d7157a6a8bbd6a30e2ad14e2d35a1f3.jpg
6da239625aebb11f1cb393763a0716f3.jpg
8bd8893db5f4aa897d8dc0ce841ecd10.jpg


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
O vozačima JGP se uglavnom priča samo kad urade nešto loše, al evo da ja malo razbijem taj trend i uputim jednu pohvalu.

Malopre sam se vozio u Liazu Košava prevoza, na liniji 78, registarski broj Grada nešto P02413 (valjda). Spolja je imao reklamu za Asepsol. :D Elem, kad god je video nekog da dotrčava na stajalištu - a to se desilo jedno 2,3 puta, gde sam ja bio prvi slučaj :D - vozač ih je uljudno sačekao. Sama vožnja prijatna i lagana, bez cimanja, brzanja i trubnjave. Kad se posle bivše Dejtonke penjao na šine tamo kod zgrade Rad-a videlo se kako pazi na vozilo, ne zaleće se nego bira gde prolazi da bi izbegao rupe i neravnine i što manje zanosio. Na stanici kod bivšeg BASa se stvorila gužva, ali je normalno sačekao svoj red i nije otvarao vrata pre nego što je ušao u sam označeni prostor stajališta. Sve u svemu, po onome što sam video, vozač za primer. :kk:

Znam da neke od nabrojanih stvari neki možda smatraju nečim što treba da bude standardno, a ne fenomen za pohvalu. I verovatno su u pravu. Al dobro, bože moj, moje je da pohvalim. Da se vidi da ima i nas koji primećujemo i cenimo i kad neko radi svoj posao savesno i profesionalno, a ne samo kad treba da se kritikuje. :)
 
Ima, zaista ima finih i kulturnih vozača, kao nikada do sada.

Kad se samo setim 1980-ih i 1990-ih godina, i većine tadašnjih vozača GSP-a, koji su svojim bezobzirnim i drskim ponašanjem samo tražili - batine...
 
joj vozio sam se jednom 36-icom od prve do poslednje, od senjaka do pere velimirovica, bokte mazo, toplo preporucujem ljudima sa kamenjem u bubrezima da bolje idu peske nego da se voze, lik nije uopste brzo i ludo vozio (u poredjenju sa manijacima u trolama) ali su zadni amortizeri toliko losi da kao da su obicne sipke umesto njih, ja sam odskakao po 5-10 cm sa sedista kad predje preko lezeceg, a ide max 5kmh, uzasno neudobna voznja, jedna baba je posle 20-ak sekundi voznje trazila da joj otvori vrata da izadje jer ne moze da izdrzi, otvorio joj je
 
Да видиш ти како је возити се Спринтером од Певца до Кијева на 501 Опленачком, Кнежевачком, Славка Родића и Маричком а седиш позади или на осовини супер ствар ако желиш да ти проради камен у бубрегу :D

Спринтери су гибњњаши зато су тако неудобни.
 
Sprinteri su po zadnjem oslanjanju preko gibnjeva pre prilagođeni transportu tereta, nego ljudi. Nemaju amortizere na zadnjoj osovini. Vazdušno oslanjanje je opcija, skuplja naravno, i predviđena je za vozila za prevoz putnika. Kod nas teško da će iko izdvojiti više novca nego što mora.
 
Спринтери су недоудобни јер су седишта неудобна и једноставно нису за тај аутобус. На Е линијама на пример је сасвим друга прича.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554690#p554690:2w5jjb24 je napisao(la):
Kesha » Čet Jul 26, 2018 8:55 am[/url]":2w5jjb24]Sprinteri su po zadnjem oslanjanju preko gibnjeva pre prilagođeni transportu tereta, nego ljudi. Nemaju amortizere na zadnjoj osovini. Vazdušno oslanjanje je opcija, skuplja naravno, i predviđena je za vozila za prevoz putnika. Kod nas teško da će iko izdvojiti više novca nego što mora.

Kako da nemaju zadnje amortizere ? To još ne vide.
Što se tiče udobnosti i gibnjeva tu ste u pravu, dok se ne optereti skače kao jarac.
Vadušni jastuci su bespotrebno skupi, mada ima pristupačnih rešenja za samougradnju.


truck-towing-air-ride-suspension-basics-3500-part.jpg
 
Седишта су удобна како коме. Проблем је у вееееееликом броју непотребних лежећих од Опленачке до Вијадукта.
 
Žika

Pogrešno sam se izrazio. Hteo sam reći da se ponaša kao da nema amortizere na zadnjoj osovini. Skače na svaku i najmanju neravninu, jer ipak vešanje počiva na lisnatim oprugama, tj gibnjevima. Ajde što i skače, nego što prelazak preko neke malo veće neravnine može biti toliko odsečan i neprijatan da je to strašno. Tu je i stalan iritantan zvuk žvakanja metala. Za teretno vozilo to i nije problem, ali putnički kombi bi ipak trebao da ima malo sofisticiranije vešanje, pa što da ne i vazdušne jastuke. Mercedes u svakom slučaju ima šasije Sprintera sa vazdušnim oslanjanjem zadnje osovine. Ne znam koja bi tu još rešenja mogla da se primene. Gledao sam i ja i ponudu Mercedesa, kao i IVECO-a, po meni najinteresantnijeg za minibus nadogradnje. I kod jednih i kod drugih su uglavnom bira između gibnjeva i vazdušnih jastuka.
 
Žika":28db6g14 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554690#p554690 je napisao(la):
Kesha » Čet Jul 26, 2018 8:55 am[/url]":28db6g14]Sprinteri su po zadnjem oslanjanju preko gibnjeva pre prilagođeni transportu tereta, nego ljudi. Nemaju amortizere na zadnjoj osovini. Vazdušno oslanjanje je opcija, skuplja naravno, i predviđena je za vozila za prevoz putnika. Kod nas teško da će iko izdvojiti više novca nego što mora.

Kako da nemaju zadnje amortizere ? To još ne vide.
Što se tiče udobnosti i gibnjeva tu ste u pravu, dok se ne optereti skače kao jarac.
Vadušni jastuci su bespotrebno skupi, mada ima pristupačnih rešenja za samougradnju.


Naravno da imaju amortizere :)
To "tehnicko dostignuce" se podrazumeva vec 100 godina ;)

Ne mora ni gibnjas nuzno biti neudoban, al kada uzmes teretni kombi, ubacis sedista i jedna pneumatska vrata, naravno da dobijes 'razbijača bubrega'



Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Laki teško jer vozio sam i pravi putnički sa 16 sedišta i kad je prazan neudoban. Srećom bili puni u oba smera inače ne bi izdržao do Volosa.

Jedino da se stavi gibanj sa lakše verzije i uradi ovakva prepravka. Lakše kako bi opterećenje i kad je prazan preuzeli jastuci.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fnVsS_pwCho[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554836#p554836:3vagb9c3 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Чет Јул 26, 2018 6:42 pm[/url]":3vagb9c3]Седишта су удобна како коме. Проблем је у вееееееликом броју непотребних лежећих од Опленачке до Вијадукта.

Седни у Спритера на Е2 и овог што ради на 24. Имао сам ту једну срећу да сам се истог дана возио са оба. Разлика је као небо и земља. :kafa:
 
Video sam danas nekoliko plavih Temsi na autoputu, kao i na pumpama duz autoputa u pravcu ka Beogradu iz Makedonije... Imam samo 1 sliku koja skoro nista ne pokazuje. Nisam uspeo da procitam sta pise na papirima na soferci. Mislim da ima bar 5-8 buseva, ako ne i vise.
 
Норе, ти Владини Спринтери на Е2 и Е9 су ништа друго него исти ови само што их је Гуштер модификовао.
 
Vrh