Šta je novo?

Privatni prevoznici

Pa nas na potezu 300 je vozila Saga Trans i Presto. Ta vozila se nikada nisu krvarila, a danas je užas sa Gsp-om. Voze raznorazne kršine, na 307 je redovan gb 2. koji je sigurno star bar 20 godina, a često se šalju i gb 18 i 20
 
Гуштер легенда је набавио Iveco комби данас је радио на 505 ознака му је П41436.
 
Joooooooj video sam tu skalameriju, ako je za utehu, sklanjaju one raspale sprintere, koji su vise za teretni saobracaj nego za redovan majke mi :D...
 
То је зато што су ти Спринтери заправо теретњаци преправљени у путнички комби, док је онај Гуштеров са 5/24 први градски минибус (Спринтер Сити 35).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510213#p510213:3ynmi8xs je napisao(la):
solecar » Данас, 02:12[/url]":3ynmi8xs]Jel to model sa 1 vratima ili sa 2 vrata i 6 točkova?
Ne to je Sprinter city 77. Imaš 4 modela
City 35
a_Mercedes-Benz_Sprinter_City_35_1.jpg

City 65
wallpapers_mercedes-benz_sprinter_2006_33_b.jpg

City 77
Sprinter_City_2_77_715x480.jpg

City 65k
06829-mid-wm.jpg


Takođe postoji verzija City 65 samo sa prednjim vratima.
 
Postoji i Cityos, nešto šira šasija, Francuzi ga rade.
Mercedes-Benz_Vehixel_Cityos_n%C2%B0864_-_Cap%E2%80%99Bus_%28Gare%2C_Agde%29.jpg

Izvor: Vikipedija
A onaj sa 60 rekao bi da je ista nadogradnja, Vehixel :)
Irisbus_Vehixel_Cityos_n%C2%B0500_-_Cap%E2%80%99Bus_%28Mus%C3%A9e_Centre_Cap%2C_Cap_d%E2%80%99Agde%29.jpg
 
Većina tih minibusa koji su iz teretnih prepravljeni u putničke NISU ZA GRAD, već za međugrad. Oni se kategorišu kao vozila kategorije M2 (ukupna masa do 5 tona) klase B (nemaju mesta za stajanje). Različiti su zahtevi za klasu A i B u pogledu razmaka sedišta, broja vrata, broja i dimenzija izlaa u slučaju opasnosti... U svakom slučaju, koga zanimaju te začkoljice, sve piše u pravilniku UN R107/06...

Da rezimiram, nije problem što je neki prepravljen od teretnog, problem je kako se prepravi, i šta GRAD zahteva na svojim ulicama.
 
Може јер ако је од 1962. до 2009. године возио соло аутобус што би био проблем за мало већи комби.
Проблем за 24 су више били паркирани аутомобили у Његошевој код кафића и на ћошку са Светозара Марковића.
Данас више аутобуси не би могли да возе на 24 због проширења тротоара код Мишарске.
 
A šta je sa modelom koji je GSP uzeo za školske autobuse? Da li bi on bio prihvatljiv za 24, 60 i slične linije?
 
Може и он, мада је по мени 24 као наручена за аутобус на батерије.
 
Stvarno ne znam sto ne stave neke vece minibuse na 26L, tamo je svaki dan haos i ljudi se svadjaju, ne mogu ni da udju u minibus.
 
Ti Feniksovi imaju veću nosivost od 5t (kategorija M3), uglavnom imaju i 2+2 konfiguraciju sedišta, generalno su većeg kapaciteta.
 
Idealan minibus za 26L je ona mala Akija, barem lici na minibus i niskopodna je, ovi sprinteri su vise turisticki i hladnjaca tipa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510434#p510434:3vje7xod je napisao(la):
Сенке » January 22nd, 2018, 11:59 am[/url]":3vje7xod]Може јер ако је од 1962. до 2009. године возио соло аутобус што би био проблем за мало већи комби.
Проблем за 24 су више били паркирани аутомобили у Његошевој код кафића и на ћошку са Светозара Марковића.
Данас више аутобуси не би могли да возе на 24 због проширења тротоара код Мишарске.
Zbog svih tih stvari sam i pitao , jer od kako se povećao broj autobusa , tako su počele i gužve.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510600#p510600:3vje7xod je napisao(la):
prostorni planer » January 22nd, 2018, 10:54 pm[/url]":3vje7xod]Stvarno ne znam sto ne stave neke vece minibuse na 26L, tamo je svaki dan haos i ljudi se svadjaju, ne mogu ni da udju u minibus.
Ne bih da zvučim da imam nešto protiv njih , ali donekle su i sami stanovnici krivi. Čim su počeli da se grade stanovi , potrčali su da ih što pre kupe , jer su bili jeftiniji , zato što je dosta toga falilo , ne razmišljajući o tome šta će biti sutra , tako da smo sad došli u situaciju da se naselje toliko izgradilo , da su nam potrebni solo autobusi , a da zbog pojedinih uskih ulica ne može ništa veće od minibusa.
 
једна једина улица, толико је широка да се два аута једва мимоиђу. а онда, пред крај, шлаг на торту:



сужење за једно возило :shock:
 
Za ovakva mesta treba angažovati bačer sa onom rukom napred što ono radi i šta u opsegu od 3 metra sa obe strane poruši to je to. Posle vlasnik neka ide kod svetog petra da se žali.
 
Apsurno je što u nekim naseljima ljudi toliko izbace kuće , da imamo ulice jednosmerne širine bez trotoara i onda krenu da kukaju kako su loše povezani sa gradskim prevozom , i kako moraju mnogo da pešače do prve stanice , da bi na odgovor nadležnih kako je neophodno da se odreknu dela dvorišta kako bi se put proširio radi sticanja minimalnih uslova za uvođenje linije gradskog prevoza , rekli da kad malo bolje razmisle , da im ustvari gradski prevoz i nije tako daleko i da im u suštini i nije toliko potreban.
 
Vrh