Šta je novo?

Privatni prevoznici

E al kad napišu garažiran hahahaha. MAZ polovni ko uzme od Arrive taj se usrećio, i ovo ako Liazi koštaju po 45000 evra komad, bože me sačuvaj. Zglobni MAZ, aj kao Dumeco, pa valjda je i dobar, al džaba kad je realno lom. Ikarbus još i najrealniji sa cenom. Da bi tako nešto treba, samo bi 112-ice i došle u obzir, al da i uložim u njihovo sređivanje. Mada, realno malo kome u Srbiji to i treba. Može bolje autobuse da uveze realno.
 
1000048898.jpg
 
Нема за сада ништа од тога. Ако 57 са неупоредиво мање возила, краћом и тежом трасом не могу да узму од приватника, тек неће 48.
Даће Бог да када буде била нека друга власт да се решимо бар 50% приватника којих се требало давно решити, али и да поправимо стање у гсп.
Ali ako vozaci u gspu pojedini recimo u pogonu kosmaj bas i nemaju posla odkad su uzeli privatnci vecinu linija nek im daju neke linije kao sto su 57,48 i jos koje
 
Ali ako vozaci u gspu pojedini recimo u pogonu kosmaj bas i nemaju posla odkad su uzeli privatnci vecinu linija nek im daju neke linije kao sto su 57,48 i jos koje
Da idealno bi bilo mada kosmaj trenutno drži dve bas jake linije poput 26,74 i pola 37 što nije malo mada mislim da stvarno imaju dovoljno i vozaca i vozila(higera) za 57 i 48 Konacno bi se resili bahatih privatnika poput tolko hvaljenog transprodukta i bahatog lui travela
 
Lui travel je oduvek bio los prevoznik dok je vozio pre 10 godina na liniji 611 preskakali su stanice pusili su vozaci u vozilu nisu vozili poslednje polaske vozili sa polupanim vozilima kojekakvim
 
Da idealno bi bilo mada kosmaj trenutno drži dve bas jake linije poput 26,74 i pola 37 što nije malo mada mislim da stvarno imaju dovoljno i vozaca i vozila(higera) za 57 i 48 Konacno bi se resili bahatih privatnika poput tolko hvaljenog transprodukta i bahatog lui travela
Pa dobro to jesu jake linije 25,26,32,32e,37,74 mada opet ako su mogli da drze sve linije 300 i sve linije 400 do pre samo par meseci onda ce moci i ovo
 
Ja bih lično kada ovi padnu jednog dana, ostavio trenutnu podelu privatnika po linijama neko vreme, dok se GSP (ako ikada) vrati na noge, ali bih linije 30,57 i 48 dao GSP-u. Streli neka ostane sve što su preuzeli, jer koliko god ih mrzeli, dobro rade, i vratiće se sve u normalu (nadam se) kad preuzmu 88 i kad dođu svi citari (da 860 bude 100% zglob, da 860i opet ima 2 redovna zgloba...). I ono najvažnije, da NE DIRAJU TROLEJBUSE! Pišite koje bi još dvocifrene linije vratili GSP-u. Inače čudi me da niko ne žali na LDM.
 
Ne znam kakav je sad LDM, bitno mi je da su što dalje od mene. Takođe je dobra stvar što gotovo uopšte nemam kontakt s pilićarima, jer sve linije koje koristim, osim 601 i uskoro 88, su GSP. Dokle, ne znam, videćemo šta su moroni smislili dalje.
 
Ja bih lično kada ovi padnu jednog dana, ostavio trenutnu podelu privatnika po linijama neko vreme, dok se GSP (ako ikada) vrati na noge, ali bih linije 30,57 i 48 dao GSP-u. Streli neka ostane sve što su preuzeli, jer koliko god ih mrzeli, dobro rade, i vratiće se sve u normalu (nadam se) kad preuzmu 88 i kad dođu svi citari (da 860 bude 100% zglob, da 860i opet ima 2 redovna zgloba...). I ono najvažnije, da NE DIRAJU TROLEJBUSE! Pišite koje bi još dvocifrene linije vratili GSP-u. Inače čudi me da niko ne žali na LDM.
70 бих волео вратити ГСП-у као и 89.
 
Ja bih lično kada ovi padnu jednog dana, ostavio trenutnu podelu privatnika po linijama neko vreme, dok se GSP (ako ikada) vrati na noge, ali bih linije 30,57 i 48 dao GSP-u. Streli neka ostane sve što su preuzeli, jer koliko god ih mrzeli, dobro rade, i vratiće se sve u normalu (nadam se) kad preuzmu 88 i kad dođu svi citari (da 860 bude 100% zglob, da 860i opet ima 2 redovna zgloba...). I ono najvažnije, da NE DIRAJU TROLEJBUSE! Pišite koje bi još dvocifrene linije vratili GSP-u. Inače čudi me da niko ne žali na LDM.
30 i 57 svakako zbog odvratnog stanja, 20 radi spajanja sa 63, kao i 45, 48, 52, 53 i 59 radi konverzije u trolejbuske.
 
Kad su već pomenute 30, 57 i 48, liniju 57 sam u poslednjih mesec dana u Požeškoj ređe viđao nego slabiju 87. :rolleyes: Kada dođe, motokontejner bude pun i van špica, kod Šumarskog najviše. Stvarno nema smisla da lokalna linija sa trasom tako udaljenom od centra u tolikoj meri ne funkcioniše.

Praktično dokazuju da bez GSP ni metro fideri ne bi bili ništa bolji od dijametralnih "metrobusa" izloženih uzastopnim čepovima i demonstracijama. Znajuči da je metro dobar koliko i sistem fidera, to ne bi bile loše vesti za budućnost prevoza. S tim u vezi neke privatnike nesumnjivo treba isključiti iz sistema JGP. Novi Beograd bi, shodno mogućnostima, uz celu 37, sa Solarisima trebalo da pokrije i bar pola 48 privremeno dok se ne poveća inventar kapacitetnijih vozila. Otom, potom i 52, budući da više ima solo Kobri nego zglobnih Mercedesa. U poslednje vreme na terenu nije vidljiva neka posebno velika razlika u odnosu na 53, osim boje vozila.

A 30 još kuburi s vozilima, na drugačiji način u odnosu na 57. Dok su na 57 te MAZ lešine za 30 ne mogu da skrpe ni dva ista vozila (kamoli tri), odnedavno ni prevoznika ni seriju, niti godište. Bukvalno su nabacali šta god je ostalo u garaži, a sticajem okolnosti nije pokrilo neke druge linije.

Evo danas doteraše drugu Kobru, ne znam čiju ali nesumnjivo stariju (P22006) i primetno zapuštenu. U pitanju je serija sa sivim "monoblok sedištima" bez uložaka, neortodoksno raspoređenim. Ima dva sedišta nisko ispred levog pogonskog točka, ali i jedno ispred njih okrenuto ka vratima, bez ikakve pregrade, šipke.

Ozvučenje za vrata ne pišti, već je kao u liftu tzv. ding-dong. Specifikacija kao za Mars da je bila. Iako to niko ni ranije nije bogzna kako kontrolisao, sada još i manje, verovatno u iščekivanju kaskade povodom nabavke novih vozila. Baš su požurili s predajom linija i tu je Grad nesumnjivo najviše odgovoran.

To je samo početak. Gledano iznutra samo desno krilo drugih vrata jedva funkcioniše (vuče se, da bi se zaustavilo na 15cm od ivice otvora ulazišta, čitaj raspolaže sa manje od 50% širine). Oba krila ispadaju lateralno, ali bar su na sredini zadržana graničnicima. Na levom neispravnom donja šipka iskrivljena. Baš se vidi da je na "lakoj" liniji radio. S obzirom na to da većina koristi druga vrata, na svakom stajalištu i jedva po par putnika zadržavalo je takvo vozilo.

Kućište grejača iza prvog levog točka trulo. Osim toga što smrdi na spaljenu prašinu, u životu nisam video tako prljav putnički salon u gornjem delu, poglavito od servisiranja. Čistiji je pod od prstima izmazanih, ispolivanih panela (i to sivih).

Motor prdi i, pri jačem gasu pišti, karoserija lupa i trese, dosta toga unutra škripi i krči. Kao da ima 30 godina, pa važno da mili preko ležećih kako se ne bi raspao.

Vozač na Autokomandi (ej, Autokomandi, iako je bilo putnika na stajalištu) znajući da druga ne rade cela, nije otvorio ni iovako pola prvih vrata (bar da obezbedi ekvivalent dvoja), pretpostavljam da se slučajno ne bi pretvorio u kocku leda u uslovima kada su se putnici očito kuvali.

Posle ove vožnje, nema sumnje da na 30 šalju ne samo zapuštena (higijenski i loše održavana), već i dobrim delom neispravna vozila. Ej, od tri vozila, nema dana kada jedno-dva ne može da prođe bez evidentnih nedostataka. Ni sa najvažnijim se nisu proslavili, ali rad slabijih linija baš nikako ne kontrolišu.
 
Novi conecto (zglob ili solo).Jel neko zna koliko stiže citara a koliko conecta?
IMG_9347.png
 
наравно без икаквог обележја фирме.
Нека се ово заустави ово је одвратно и нешто најгоре што сам визуелно уочио на бусевима. Ластино, Ластрино или ГСП-ово возило без лого-а фирме изгледа ужасно.
Притом ми се овај грб града уоште не свиђа. Оцена за дизајн 0/10
 
Inače čudi me da niko ne žali na LDM.
Pa kako su na potezu 400 i 25P nema kritika značajnih (u ovom trenutku). Vozni park iako pojačan, ima turske buseve, koji nisu u LE konfiguraciji.
Na liniji 408 često ima maz P23505 koji ima solidan broj sedišta, ali sporać uveliko.
Još uvek je displej zabagovan, a ne stave nalepnicu.
Zapravo, u početku je tako, sve fino radi, nisu prljavi autobusi (mnogo). Tako je i u početku bilo na 71. Posle 4 godine eksploatacije i (slabog) održavanja krenula teška svinjarija.
Unutra autobusi nešto ravno nehigijenskim uslovima.
Za ldm je mnogo teže početi kritikovati ili slati žalbe, nego streli.
Bilo bi lepo da ispoštuju i da održavaju autobuse, ne u prošlom mandatu (od 2016. do 2024.) sa linijama 26 i 71. U nekon trenutku možda zaista počnu da dobijaju pohvale od putnika sa tih linija.
Red vožnje osim za 25p i 408 poštuju donekle.
 
Dvocifrene linije koje bi vratio gspu i ostavio
20,21A,25,25p,26,27e,30,32,32e,33,36,38,38L,39,42,43,44,47,48,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,63,65,67,68,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,82,83,84,85,87,87A,88,89,95,96
Trocifrene koje bi vratio
101,110,104,107,109,202,302,304,307,308,309,311,400,401,402,403,404,408,601,610,611,711 nebi bas sve sa poteza 300 samo neke koje me nerviraju kad su na njima privatnici ako je gsp do 01.11.2023 mogao da drzi potez 100,200,300,400,600,700 i jos je drzao dvocifrenih linija tonu a sad su im vratili 11 linija a oduzelo bukvalno 111 to nije normalno bas al kad padne vlast sve se vraca u normalno stanje!
 
Vrh