Šta je novo?

Pristanište 'Batajnica'

dragan

Professional
Učlanjen(a)
09.12.2006.
Poruke
12.751
Pohvaljen
5.884
Lokacija
Fruška gora
Pristanište ‘Batajnica’ postaje aktuelno posle najave gradnje kineskog ‘Industrijskog parka’
prekoputa batajničke plaže na Dunavu, a uzvodno od 'Pupinovog mosta' kod Zemuna.

Do te plaže, koja je tzv.’novonastalo zemljište’, postoji dobar asvaltni put kroz surduk, tj.
prolaz sa visoke lesne obale do same obale Dunava, gde je usko žemljište oko 500x100met.

Tamo je jedan restoran i par zapuštenih vikendica, a sve na samoj obali nelegalno izgradjeno
kao i nekoliko čamaca... Nekad je bila i šljunkara, a ne znam tačno šta sve ima danas.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cjsg0ENKmJc[/youtube]
 
Postoje dobri razlozi da se tamo oformi građevinska parcela, pa
izgradi kejski zid oko300met i uredi cela površina za Pristanište.

Kada se izgradi ‘Industrijski park’sa lukom ovo pristanište bi bilo
najkraća veza za ljude i raznu robu prema Batajnici, Staroj i Novoj
Pazovi, kao i prema pruzi, obilaznici i svim koridorima.

Trajekt bi mogao da poveze Batajnicu i okolinu sa Padinskom skelom
preko ‘Industrijskog parka’ gde se planira asvaltni put.
To je mnogo kraća veza nego preko ‘Pupinovog mosta’ Zemun.

Pristanište ‘Batajnica’ bi moglo da posluži i Aerodromu kod Batajnice
kada se bude omogućila i civilna ili kargo upotreba.
Kinezi bi verovatno lako odobrili mali kredit za svu izgradnju.
 
Pristanište 'Batajnica' ne bi bilo mnogo široko, radi visoke lesne zaravni, ali
postoji mogućnost da se samo na oko 1,5km prema Batajnici kupi ili zakupi
bivša PIM-ova auto-baza, koja je sada izdata za neki otpad, a mogla bi da
posluži za skladišta ili šta bi sve trebalo kao logistička podrška Pristaništu.

Nalazi se na samom autoputu za N.Sad i trebala bi manja petlja za uključenje :
 
E ovo moze nznam sto si se uvatio pristanista kao da radis u PIMu :D I da se kej produzi od zemuna do pupinovog mosta sve sa bic stazom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459965#p459965:3bydilsh je napisao(la):
direktor » 19 Jun 2017 02:33 pm[/url]":3bydilsh]E ovo moze nznam sto si se uvatio pristanista kao da radis u PIMu :D
Nisi mnogo daleko, radio sam u PIM-u :) ...ali uglavnom luke Bengazi i Misurata.
Ovakvo pristanište bi odgovaralo i nama i kinezima, a bilo bi i na 'Putu svile'.

Ovo je neka starija fotka, a možda će neko od batajničana da stavi svežiju.
 
Mogao bi to PIM da odradi ne bi bilo zgoreg .Odradili su obalu i marinu u tivtu poslije zemljotresa nigdje nije mrdnula sve ove godine a nije nesto da se odrzavalo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459989#p459989:3chuo5ym je napisao(la):
direktor » 19 Jun 2017 03:29 pm[/url]":3chuo5ym]Mogao bi to PIM da odradi ne bi bilo zgoreg ..
Ovo je dečiji posao za PIM, slično kejskom zidu u Zemunu.... nasipanje, pa zidanje.

Ovde je dobro što ne mora da se kupuje lokacija, već se samo u Katastru upiše
tzv. ' novonastalo zemljište' i uknjiži na državu, a onda ga ona iznajmi nap. 99g.
 
Dopada mi se predlog :kk:
duž Batajničjke obale ima na svakih 1-2 km takav (ne asfaltirani) spust do Dunava
te mozda bi bilo bolje mesto - lokacija u pravcu grada a u visini Batajničkog nadvožnjaka preko starog NS puta to pristanište
jer tu odmah iza nadvoznjaka je planiran (drumsko železnički ) intermodularni terminal - imamo posebnu temu na BBu o tome
pa bi bilo dobro da je on i najkraceom vezom povezan još i sa Dunavom
pogotovo sto na tom potezu i nema nešto naročito za rušenje :)

Ilustracije radi upotrebio sam tvoju postavljenu sličicu sa orjetacionim tačkama planiranog terminala i mogucim pristaništem
 
Na tom mestu, surduku, nema skoro uopšte 'novonastalog zemljišta' - možda radi matice Dunava.

Zatim, morao bi da se gradi asvaltni put... na kojem nema auto-baze PIMa za podršku Pristaništu.

Lokacija plaže je samo malo dalja od pruge i to nije neki problem, ali je na mnogo boljem mestu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459990#p459990:2kkr32xh je napisao(la):
dragan » 19 Jun 2017 03:36 pm[/url]":2kkr32xh]
Ovo je dečiji posao za PIM, slično kejskom zidu u Zemunu.... nasipanje, pa zidanje.
Kejski zid (obaloutvrda) u Zemunu uzvodno od restorana 'Šaran' izgrađen pre 10god. dugačak je 350met.
Obala je ista kao i kod Batajnice, tj. visoka lesna zaravan sa novonastalim zemljištem na obali Dunava.

Radove je izveo PIM sa još nekim podizvođačem, a cena za nasipanje i zidanje je bila 84.370.000din ili
po današnjem kursu oko 700.000€, pa ako bi kod Batajnice bio nešto veći posao, cena bi bila oko 1mil.€

Cena uopšte nije velika u odnosu na tako dobijenu površinu za gradnju pristaništa na toj obali Dunava.
 
Od kraja obaliutvrde u zemunu do mosta ima ekih 2500m podjeljeno sa 350 m puta 700 000€= 5000 000 € za kej sve do pupinovog mosta sto nisu uopste velike pare
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460504#p460504:3c83f2n8 je napisao(la):
direktor » 21 Jun 2017 05:34 pm[/url]":3c83f2n8]Od kraja obaliutvrde u zemunu do mosta ...
Preneo sam tvoj post na temu 'zemunski kej' i tamo odgovorio.

Posle nasipanja i zidanja dobije se 'novonastalo' zemljište za dalje potrebne radove.
 
Kada se ‘Luka Beograd’ izmesti negde nizvodno, kako je planirano, ‘Pristanište Batajnica’ bi imalo
još značajniju ulogu, pa bi trebalo obezbediti i otkup ili zakup zemljišta ‘PIM’a kod ovog nadvožnjaka.

Vlanik tih oko 3,5ha je Grad Beograd i parcele se vode kao njive, a objekti nisu uknjiženi, tako da
nije neki problem da se to dobije. Preko autoputa je Grad većinski vlasnik,a manjinski ‘EKO Srbija’.

Trebalo bi uraditi malu petlju na autoputu, jer sada je ‘divlje uključenje’ i verovatno osvežiti/proširiti
put od obale do Batajnice. Sve to bi omigućilo da pristanište postane i prava mala luka sa skladištima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460633#p460633:1aalj0sn je napisao(la):
dragan » 22 Jun 2017 07:38[/url]":1aalj0sn]....Vlanik tih oko 3,5ha je Grad Beograd i parcele se vode kao njive, a objekti nisu uknjiženi, tako da nije neki problem da se to dobije. Preko autoputa je Grad većinski vlasnik,a manjinski ‘EKO Srbija’ ....

Ta preko-puta parcela, slične površine je skoro deceniska DIVLJA DEPONIJA
o kojoj je vec pisano na BBu a koja se uredno puni ne samo iz pravca obližnjih naselja Banovaca i Batajnice
vec i sa udaljenih dr. Bg mesta jer je uz sam novi NS put
a kako nema nikakvog nadzora niti interesovanja nadležnih za njeno zatvaranje, uklanjanje, zatrpavanje, saniranje
mnoge toksične otpadne materije iz manjih fabrika i radionica ,završavaju upravo na njoj....
a taj deo puta ka Batajnickoj ,,plaži,,
toliko smrdi od raznih lešina i hemikalija
da je gotovo nemoguce proci peške ili biciklom ako nije povoljan vetar...
 
Na toj lokaciji je nekad PIM držao raznu neupotrebljivu i istrošenu skalameriju, pa bolje joj dati

neku odgovarajuću namenu sa savesnim vlasnikom ili zakupcem, nego da bude 'divlja deponija'.
 
Inače, ta lokacija gde je PIM je odlično infrastrukturno uređena, čak interno parno grajanje i
sa vrlo dobrom trafo-stanicom, tako da se odatle mogu nastaviti ~1,5km sve linije do obale.

Sa druge strane 'EKO Srbija' ima deo placa, koji je verovatno dobila za neku pumpu, a koju nije izgradila.
Trebalo bi da na tom mestu postoji pumpa i za gorivo koje bi koristili brodovi na pristaništu 'Batajnica'.
 
Preko puta 'Pristaništa Batajnica' će biti na velikoj površini izgradjen 'Industrijski Park'.

Verovatno će tamo biti zaposleno dosta ljudi, a jedan deo bi mogao da se preveze i
trajetktom/skelom sa sremske strane iz Batajnice i većeg dela opštine S.Pazova.

To bi bila i najkraća veza kroz 'I.Park' sa zrenjaninskim putem kod Padinske Skele.
 
.....Trebalo bi da na tom mestu postoji pumpa i za gorivo koje bi koristili brodovi na pristaništu 'Batajnica'...
Kako se ne razumem u ,,Pumpadžiske poslove,,
nejasno je
kako pumpa na udaljenosti od oko 2 km od Dunava
moze da toči gorivo u brodove i pritom da naplacuje, fakturiše i izdaje račune za to tankovanje :roll:

Upotrebio sam tvoju sličicu, radi ilustracije udaljenosti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461938#p461938:28l7gnjk je napisao(la):
boca-ica » 27 Jun 2017 08:55 pm[/url]":28l7gnjk]
kako pumpa na udaljenosti od oko 2 km od Dunava moze da toči gorivo u brodove i pritom da naplacuje, ..

Vrlo jednostavno, postojala bi kamion-cisterna od nap.3 tone koja bi dovozila gorivo od pumpe do pristaništa.
Ona bi snabdevala osim brodova/plovila i trajekt/skelu, a po potrebi i ostale korisnike 'Pristaništa Batajnica'.
 
Rezervar za gorivo se od mjesta tocenja u brodove nalazi na oko jednu nauticku milju
U rezrvoar se gorivo doprema cisternama
Dok recimo za aerodrom tankerina a od pretakalista kerozina do aerodromskih rezervara mislim da ima 2 km
 
Vrlo jednostavno, postojala bi kamion-cisterna od nap.3 tone koja bi dovozila gorivo od pumpe do pristaništa....
Na ta 2 km od puta do Dunava ako dodamo još 2 km toj cisterni
dolazimo do sedišta i parkinga ,,Knez Petrola,, , i tri manje Batajničke pumpe (jedna JP i dve privatne)

Šta misliš mozda je to pravi razlog
zašto do sada nisu ni ulagali u taj više milionski objekat kopnene benzinske pumpe za Brodove na tom PIM-ovom placu
da bi cisterna umesto 4 km prelazila samo 2 km
Siguran sam da svi studenti uče
da pre izgradnje ide ,, Studija izvodljivosti ,, u našem zakonu naziva se Studija OPRAVDANOSTI.
....opravdanosti.... opravdanosti..... opravdanosti ....

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462156#p462156:2wl1ce20 je napisao(la):
boca-ica » 28 Jun 2017 08:14 pm[/url]":2wl1ce20]
Na ta 2 km od puta do Dunava ako dodamo još 2 km toj cisterni ...
Čime se ti ovde baviš?!....to je totalno ne bitna stvar, tj. odakle će da se dovozi gorivo.
Samo sam usput pomenuo da se na toj pumpi može prodavati i brodskog gorivo, a
da li će ona uopšte raditi to je totalno druga stvar i nema veze sa ovom temom.

Taj plac preko puta PIMa je na autoputu, ali je Grad većinski vlasnik ( kao što sam
već napisao), pa je možda to razlog zašto nema pumpe... ali, možda je NIS otvori.
 
Да не отварам нову тему. А пошто ти пишеш о пристаништима, обалама, маринама... јел постоји некакав план у будућности да се Земуснки кеј продужи до Пупиновог моста.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462762#p462762:23nvcgss je napisao(la):
vranac » 01 Jul 2017 09:28 pm[/url]":23nvcgss]... јел постоји некакав план у будућности да се Земуснки кеј продужи до Пупиновог моста.
Nisam čuo da se o tome uopšte razmatra na nekom gradskom nivou - neće biti skoro.

'Pristanište Batajnica' sa logističkom bazom na autoputu, nalazi se na idealnom mestu
u odnosu na sadašnje i planirane privredne zone i slične ekonomske zone u okolini.

Direkcija za izgradnju Beograda je planirala 5 p.zona, a tu je potencijalno i civilna zona
na 'Aerodromu Batajnica' od druge piste do autoputa za NS, kao i kuneski 'Ind.park'.
 
Konstanca, rumunska rečno-morska luka, proglašena je 'Istočna kapija Evrope' i Inicijativi 'Belt and Road'.
Kinezi imaju nameru da Dunavom transportuju kontejnere i zato već sada ugovaraju razne poslove, kao
u Češkoj gde su zakupili brodogradilište za gradnju 250 motornih brodova i barži ovaj vid transporta.

"DOE Europe SE “New Silk Road (NSR)” - container transport between China (Far East) and Central (Eastern)
Europe holds a critical importance for the European continent and is viewed as the missing short and
cost-economic transport solution and the need for a new routing for rapidly increasing international trade road"
.
( DOE je "Dunav - Odra - Elba Corridor", vrlo značajan vodeni koridor u Centralnoj Evropi )

'Pristanište Batajnica' lako može da se uključi u ovaj posao izgradnjom odgovarajućeg krana na obali i
prevozom kontejnera do placa na autoputu preko puta PIMa, radi skladištenja, carinjenja i pretovara.
 
Vrh