Već mesec dana traju radovi na ovoj raskrsnici.
Због радова на кружном току у Коловрату од понедељка, 16. септембра до краја године саобраћај ће бити потпуно обустављен у делу Улице „Љубише Миодраговића“
foruminfo.rs
Pogledajte prilog 215525
Da li je za pohvalu što se jedan obični kružni tok završava posle više od 5 godina i 2019-e kad je započet? Nastavak puta ka Seljašnici, ništa? Ulica koja je prepuna rupa ka Jabuci? Šta bi sa onim saniraće se sve za novu saobraćajnicu (mogu i to citirati), hoćeš li se izviniti na pisanju neistina ili bar osuditi one koji su slagali da će uraditi, a nisu?
Taj deo grada je sramota za Prijepolje i bolje da se ne pominje u kontekstu napretka. Kao i većina stvari u Prijepolju nažalost.
Evo nabrojaću neke stvari:
- most u Šarampovu, srušen, napravljen novi, 3-4 godine trajali radovi, ceo deo grada zapušten, zatvorene prodavnice i ostalo jer su bili odsečeni. Taman kad je otvoren, nadošao Lim i uništio sportske terene koji tu stoje 50 godina i nikad nisu bili uništeni od Lima. Tereni i dalje oštećeni, skoro počeli sanaciju stopa mosta koja su isto uništena, pritom nabacano nekog kamenja da ne ode i ostatak terena niz Lim.
- Nova ulica: čuvena bara (valjda popravljena), zatrpani stepenici, loš kvalitet asfalta, nivelacija asfalta loša, bandere na sred ulice.
- Put za Seljašnicu (od pomenutog kružnog toka) - nikad završen, stoji već 6-7 godina, jedan dobar deo puta bez drugog sloja asfalta i trotoara
- kružni tok - stajao do pre par dana nezavršen 5 godina, najgora raskrsnica u Srbiji bila, šahte izdignute 15cm, nije radila rasveta, još loša signalizacija.
- ulica ka Jabuci od kružnog toka - prepuna rupa (20cm i više), raspad sistema, nije završena
- Park Narodnih heroja - uglavnom brzo završen, jedna od retkih investicija koje su urađene onako kako treba. Par sitnih propusta (stepeništa nisu urađena i ograde ma njima, odvod na odbojkaškom terenu mogao da bude bolje rešen). Sve u svemu, ok
- trenutno se radi put ka Mileševi (trenutno imamo klizište koje je odnelo jedan tek urađen put ka kućama i zatrpalo pola magistrale, koja srećom nije mnogo u upotrebi jer vodi samo do manastira i do obližnjih sela, pa nema čepova).
- Gračanica - sanacija klizišta - sletelo pola brda nakon završetka radova i srušilo nove zidove.
- otprilike - to je to što je i rađeno u Prijepolju. 90% je javašluk ili nestručnost. Ovo su činjenice, pa sviđalo se nekom to ili ne. Na papiru ima još 25 projekata koji se već godinama provlače al nikako da krenu (danas ili sutra će
). Pruga Beograd Bar kroz Prijepolje u katastrofalnom stanju, Prijepolje - Priboj (25km, nek je i 30km, a nije) se NAJBRŽE ide 1h i 5 minuta po redu vožnje (izračunati prosečnu brzinu).
Tako da generalno ova tema ne sme da služi da se priča bilo šta pozitivno jer nema ništa pozitivno nažalost. Ja bih najviše voleo da su nam svi projekti poput parka Narodnih heroja u Prijepolju i da stvarno bude super, al činjenica je da nisu. I ovo što se radi, sve je trebalo da bude završeno pre 5-6-7 godina. Ovim tempom, sve više ljudi će otići i džaba i novi putevi i sve. Prijepolje nema nijednu jedinu fabriku bilo čega. Ima par lokalnih firmi sa 30-50 zaposlenih gde se radi za minimalac. Jedina velika firma jeste MDG, call centar Prijepoljca iz Kanade koji je zaposlio 300-400 mladih (kanadsko tržište - engleski i francuski) sa solidnim platama za Prijepolje (reda veličine 80-100 hiljada, možda i više, ne znam), koji su tu ostali i zasnovali porodice. Da nije tako, već bismo se ugasili kao grad, a i ovako je kritično. Održava nas i veliki broj kamiona, gde očevi voze po Nemačkoj, pa su 3 meseca na putu, 3 u Prijepolju.
100 prvaka manje u školama za 4 godine, dovoljan je pokazatelj napretka. Da ne pominjem i najniže plate u Zlatiborskom okrugu, IV (poslednji) stepen razvijenosti (devastirana opština), ma kakva propaganda se vršila, Prijepolje se ubrzano gasi, što mi jako teško pada. Samo kad pišemo o projektima i napretku, treba biti realan i ne hvaliti preterano ništa.