Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Tu će sad stalno da se nameće isti odgovor - postoji linija, ne postoji potreba, nema uslova, nema vozača, vozila, itd. Eto npr. za TC kod Ikee, ako se bude uvodila linija, osećam da će onda ispuniti ujedno i onaj zahtev da se povežu Resnik/Rakovica sa Vinčom, odnosno da se napravi linija Kružnim putem. Onda će sa tom linijom da naprave i obilazak do tog TCa, pa kao eto dve muve jednim udarcem. Zato je uvek upitno da li uopšte tražiti bilo kakvu liniju, kada će se na kraju dobiti nešto zbudženo i beskorisno.
 
Slažem se da 307 stvarno mnogo retko ide vikendom uveče. Ako zakasniš samo minut na autobus, sledeći čekaš čitavih sat vremena. X puta sam viđao situacije da ljudi koji presedaju sa 50 na 307 skoro pa na kolenima mole vozače da im otvore vrata, ako 50 ne stigne na vreme.
Sličan problem je sa potezom 500 (lasta) za vikend. Polazak u 18:55, svi iz 51 i 56 u Žarkovu trče u 560 i treskaju u one koji hoće u 51 i 56. Nije ni retkost da se babe i dede kače sa cegerima za zatvorena vrata pa se krljaju po stanicama i na kraju su vozači krivi.
 
Tu će sad stalno da se nameće isti odgovor - postoji linija, ne postoji potreba, nema uslova, nema vozača, vozila, itd. Eto npr. za TC kod Ikee, ako se bude uvodila linija, osećam da će onda ispuniti ujedno i onaj zahtev da se povežu Resnik/Rakovica sa Vinčom, odnosno da se napravi linija Kružnim putem. Onda će sa tom linijom da naprave i obilazak do tog TCa, pa kao eto dve muve jednim udarcem. Zato je uvek upitno da li uopšte tražiti bilo kakvu liniju, kada će se na kraju dobiti nešto zbudženo i beskorisno.
Produžena 70 i možda 306 koji bi mogao da menja trasu do okretnice 309.
 
Tu će sad stalno da se nameće isti odgovor - postoji linija, ne postoji potreba, nema uslova, nema vozača, vozila, itd. Eto npr. za TC kod Ikee, ako se bude uvodila linija, osećam da će onda ispuniti ujedno i onaj zahtev da se povežu Resnik/Rakovica sa Vinčom, odnosno da se napravi linija Kružnim putem. Onda će sa tom linijom da naprave i obilazak do tog TCa, pa kao eto dve muve jednim udarcem. Zato je uvek upitno da li uopšte tražiti bilo kakvu liniju, kada će se na kraju dobiti nešto zbudženo i beskorisno.
A ako se ni ne traži linija, neće se ni dobiti, jer ne postoji potreba građana za istom.

Mogao bi stvarno jer ono široka ulica zabranskq i vojvode stepe Stepanovića tako da ono možda bi i 309 mogla da se produži do vukovog spomenika
Da ponovim po ko zna koji put. Ako se 309 produži do Vukovog spomenika, svi bi se gurali u nju i maltene niko ne bi išao do Ustaničke da tamo hvata neku liniju, te tako bi sami stanovnici Kaluđerice imali gori prevoz, jer bi bilo upitno da li bi mogli uopšte da uđu u autobus.
 
A ako se ni ne traži linija, neće se ni dobiti, jer ne postoji potreba građana za istom.
Naravno. Samo kažem, treba biti oprezan sa zahtevima i smišljati ih tako da se ne odbiju, ali istovremeno da ne budemo zakinuti.
306 treba produžiti do novog TCa, uvesti novu liniju od Vinče do Resnika/Rakovice/Voždovca, i eventualno novu liniju za podavalska naselja do novog TCa. I idealno u budućnosti, železnička stanica kod Ikee, linija BG Voza, i taman se ostvaruje dobra tranzitna tačka za ovaj kraj grada.

Produženje 306 do okretnice 309 je nemoguće, po ko zna koji put, niti sad ima potrebe kada postoji 313.
 
Ako hoće da nešto odbiju, odbiće, ma koliko god da je dobro koncipiran predlog.
Ako hoće nešto da usvoje, usvojiće, čak i da je predlog koncipiran tako da bi ga svako drugi ko razmišlja zdravorazumski, odbio.

U suštini, sve zavisi od toga kako su "nasađeni" tog nekog dana i kako procene ličnu korist od predloga.
 
A ako se ni ne traži linija, neće se ni dobiti, jer ne postoji potreba građana za istom.


Da ponovim po ko zna koji put. Ako se 309 produži do Vukovog spomenika, svi bi se gurali u nju i maltene niko ne bi išao do Ustaničke da tamo hvata neku liniju, te tako bi sami stanovnici Kaluđerice imali gori prevoz, jer bi bilo upitno da li bi mogli uopšte da uđu u autobus.
I zbog takvih izgovora moramo da se vozimo mrtvim i nepouzdanim tramvajima od kojih bežim u širokom luku, čak pre odem sa 64 do okretnice trola i 77 pa tu odem do Vuka i okoline Vuka
 
To nisu izgovori nego zdrav razum sa svake tačke gledišta. To što tramvaji nekada ne funkcionišu dobro treba da se reši, a to se ne radi uvođenjem/produžavanjem autobuskih linija istom trasom.
 
Koji zdrav razum da do vuka idem pola sata, to nije normalno i ne želim da se vozim raspalim katicama ili mrtvim cafovima kojima treba 100 godina dok se sva vrata zatvore. Tramvaj je dobar isključivo uveče kada nema gužve i još da dodam da su šine svuda raspadnute i da se konstantno klackaš i da zbog toga tramvaji ni ne mogu da idu previše brzo da ne bi ispali iz šina. Tramvajski sistem je očajan i treba ga ukidati, a ne proširivati
 
Koji zdrav razum da do vuka idem pola sata, to nije normalno i ne želim da se vozim raspalim katicama ili mrtvim cafovima kojima treba 100 godina dok se sva vrata zatvore. Tramvaj je dobar isključivo uveče kada nema gužve i još da dodam da su šine svuda raspadnute i da se konstantno klackaš i da zbog toga tramvaji ni ne mogu da idu previše brzo da ne bi ispali iz šina. Tramvajski sistem je očajan i treba ga ukidati, a ne proširivati
Ne treba ukidati. Ja brže sa 12 stignem do grada nego sa 37.
 
Ne treba ukidati. Ja brže sa 12 stignem do grada nego sa 37.
Pa ono iskreno je brže evo ja idem na vidikovac i onda brate nisam lud da čekam 50 nego sednem na tramvaj i onda odem do glavne pošte pešaka i onda na 23 23 je najredovnija linija kroz grad a 37 mi nije jasna ona bukvalno prolazi svuda kroz ceo grad
 
Стављај знакове интерпункције.

37 мора да постоји и једина је која спаја Сајам и Трг републике.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Sta mislite o ideji da se spoje 26l i 64 sa dve moguće trase
1)spajanje njihovih trenutnih trasa
2)64 zadrzava svoju trasu ,a 26l umesto trenutne da ide kroz veselina cajkanovica pa svojom sadasnjom trasom kroz v vlahovica i da okreće gde sadasnja 26
 
Не. 26Л је најпреоптерећенија градска минибус линија где у шпицу 2 Спринтера обављају неколико полазака. И мора остати на Медаку.
 
Problem je što stanovnika ima za dobro popunjen solo bus, a infrastruktura je za minibus.
 
Sta mislite o ideji da se spoje 26l i 64 sa dve moguće trase
1)spajanje njihovih trenutnih trasa
2)64 zadrzava svoju trasu ,a 26l umesto trenutne da ide kroz veselina cajkanovica pa svojom sadasnjom trasom kroz v vlahovica i da okreće gde sadasnja 26
Ne. 26L ima neuporedivo više putnika od 64.
 
Trebalo bi pojačati 26l,313,50 i lepo su uradili asfalt kroz ulicu gde prolazi 313 ima i trotoar čak
 
@marrecar Čak ni Lasta nema liniju koja ide Smederevcem do BAS-a, što na primer nije slučaj na potezu 400 gde osim 401 i 402 do grada idu i brojne lastine linije. Činjenica je da se na 17 i 31 vrši veliki pritisak i da one moraju biti rasterećene, jer odavno nisu dovoljne za broj ljudi koji gravitiraju njihovom trasom.

Ласта има две линије до БАС-а, 466 и 468, али не иду Смедеревцем, нити то има икаквог смисла будући да сви знамо пропусну моћ Смедеревског пута. Чак радимо на томе, а и имамо све више таквих захтева да окосница ластиног превоза више не буде 351, него 352 која иде аутопутем, односно да се или 352 изједначи са тактом са 351 или да се тактови замене, да 352 иде на сат времена а 351 има пар полазака дневно.

Нема никаквог смисла гурати било шта више Смедеревским путем, нарочито ако се за циљ има нека ефикаснија повезаност са градом.
 
Ласта има две линије до БАС-а, 466 и 468, али не иду Смедеревцем, нити то има икаквог смисла будући да сви знамо пропусну моћ Смедеревског пута. Чак радимо на томе, а и имамо све више таквих захтева да окосница ластиног превоза више не буде 351, него 352 која иде аутопутем, односно да се или 352 изједначи са тактом са 351 или да се тактови замене, да 352 иде на сат времена а 351 има пар полазака дневно.

Нема никаквог смисла гурати било шта више Смедеревским путем, нарочито ако се за циљ има нека ефикаснија повезаност са градом.
Nema smisla a glupo je sto lasta staje na smederevcu samo na neke stanice a ne na sve
 
Ласта има две линије до БАС-а, 466 и 468, али не иду Смедеревцем, нити то има икаквог смисла будући да сви знамо пропусну моћ Смедеревског пута. Чак радимо на томе, а и имамо све више таквих захтева да окосница ластиног превоза више не буде 351, него 352 која иде аутопутем, односно да се или 352 изједначи са тактом са 351 или да се тактови замене, да 352 иде на сат времена а 351 има пар полазака дневно.

Нема никаквог смисла гурати било шта више Смедеревским путем, нарочито ако се за циљ има нека ефикаснија повезаност са градом.
Ako uzmemo u obzir da 466 ide svega par puta dnevno, a 468 samo dva puta (jedan polazak sa BAS-a i jedan iz Grocke), nisu nažalost neke linije od preterane koristi. Komentar je bio čisto radi poređenja kako jedan potez do grada ima i gradske i prigradske linije, a neki drugi nema ni gradsku ni prigradsku i ograničava se na krug Šumice - Ustanička - Cvetkova pijaca.
 
Vrh