Znači ono što je urađeno od stajališta na tim putevima, to ostaje? Eto na Kružnom putu, kao i na Smederevskom putu, odavno stoje stajališta, mnoga se modernizuju i renoviraju, ali potpuno nova se više ne mogu uvesti? Eno ga i Obrenovački put pun stajališta.Добио сам инфо да је линија 300 на дугом ходу јер Путеви Србије не дозвољавају успостављање стајалишта на државним путевима 1А и 1Б реда те би та линија била делимично бесмислена без стајалишта кроз старо Лештане и код 1000 ружа ...
Da li se odgovara Srbija Putu sa tim argumentima? Da li se nudi alternativa u vidu izgradnje paralelnih izlaza na ovim putevima, na kojima bi bila stajališta?
Nije usmereno tebi stf, ali mi se čini da neko ko je nadležan za ove stvari, pa baš i nije toliko zainteresovan za poboljšanje javnog prevoza. Sve izgleda kao da se svodi na ideju, koncept, slanje predloga, dobijanje negativnog odgovora (očigledno bez previše pokrića) i odustajanje od celog projekta. Nema borbe, nema alternativa.