Ђоле Певчанин
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 4.647
- Pohvaljen
- 5.831
Уз ГСП треба да раде они и нико више.a šta je GSP-om?
Уз ГСП треба да раде они и нико више.a šta je GSP-om?
Зато што је обећано једно а Секретаријат урадио нешто сасвим друго. Све новоувођене линије чији је оператер био ГСП или Ласта уведене су са очајним тактом и малим бројем возила и самим тим у старту обесмишљене јер нико жив не рачуна на линију која има интервал преко 2 сата. Једноставно не можеш планирати путовање и свој дан, нарочито још када дође до квара и на том једном возилу које су ангажовали по линији.Свакако као што @stf каже политички се искључиво решавају ствари са превозом.
Гроцка једино што ради у вези превоза је писање мејлова и нада да ће секретаријат то да одобри. И ако одобре опет ураде по свом.
Када су увели 467, 365 и 350, није дуго прошло већ су кренуле прве жалбе на рад линија јер је из општине речено једно, из секретаријата друго.
![]()
Prevoznik ne poštuje trase u Grockoj?
Deo žitelja Grocke nezadovoljan funkcionisanjem tek uvedenih linija 350, 365 i 467. "Lasta": Sve u dogovoru sa Sekretarijatom za javni prevozwww.novosti.rs
Требате да тражите 301 до АС Југ која ће вероватно до тада бити пуштена у радЈош пар месеци да сачекамо да консолидују Ласту и верујем да ће се и њене линије ка југу општине и средити и појачати и увести нове, и та 301 коју сам поменуо, и ко зна шта још.
Presipanje iz supljeg u prazno, za taj deo treba napraviti dzep na autoputu za liniju 70Predlog da se nakon rekonstrukcije ulice Zeljka Milivojevica 309 L produzi do okretnice MZ VML , oko 3 km.. Gornji deo naselja Klenak (Beogradska, Sretena Vukosavljevica) dobija minibus prevoz, vikendom je 309 pod ogromnim pritiskom pa bi jedan deo putnika prelazio na 308 na Klenku, bila bi opcija presedanja na 312 za putnike ka Kumodrazu, i u krajnjem slucaju kod MZ VML opcija presedanja na 38 ( 38 produziti dalje od Sumica, onako kako i predlaze vecina na forumu)
Sto se tice Zelenjaka ja sam cak imao predlog ranije da 67 i eko 1 se spoje u jednu liniju:Blok 70A -Vuk.Priča sa prohodnosti okretnice Ustanička (isto važi i za Zeleni venac) je najgluplja moguća stvar. Te dve okretnice mogu da prime još dosta polazaka. Na Zelenom vencu su sranja počela da se dešavaju samo zbog ljudskog faktora (nezakočen autobus, ili loša kočnica, penzioneri i migranti koji se loše snalaze sa postavljanjem autobusa i sl.). Ni jedna linija nije pojačala svoj takt pa da bude bilo kakve razlike u odnosu na period od pre 30 pa i 40 godina. Lično sam gledao kako migranti parkiraju Strelina vozila, tako što su skroz levo, ni blizu desne ivice, a onda prednjom stranom ukoso priđu stajališnoj niši, toliko da niko ne može da ih obiđe. Tako se nikada nije postavljao autobus na Zelenom vencu. Pritom, napomenuo bih da je ranih 2000-ih bilo mnogo više zglobnih vozila koja polaze sa Zelenog venca, pa i putničkih autobusa privatnih prevoznika i okretnica bila maksimalno funkcionalna. Sada odjednom nije.
Ista priča važi i za Ustaničku. Da li je do vozača, da li je do otpravnika, ne znam, ali oni se natrpavaju kao da nisu normalni. U Nemačkoj su većina okretnica napravljene sa peronima, kao kod nas Šumice. Tako se najbolje raspolaže prostorom. Kod nas OGROMNA okretnica Zemun /Bačka/ već sada ima problem zbog dodate tri niskofrekventne linije, jer je ogroman prostor potpuno neiskorišćen, ogromno ostrvo oko koga okreću, mali Romi znaju bolje da iskoriste, postave golove i preko leta tu igraju fudbal, ali da se seti neko da rekonstruiše okretnicu koja može da primi 10 jakih linija, nema šanse.
Ima ulogu povezivanja naselja Dugo Polje sa Resnikom i Avalskim putem, a ima putnike čisto ako dođe pre neke 40x na Avalskom putu.A onda vidis ekspanziju prevoza u Resniku i uspostavljanje 503 linije koja pitaj boga gde ide, ni dan danas ne znam gde ide niti koja je njena poenta....
Ресник је у Раковици, не на Вождовцу. Једно је градско насеље у градској општини, друго је приградско насеље у приградској општини. БГ воз више постоји на папиру него у пракси, линије иду нередновно (отказивање без најаве) и са превеликим размацима да би биле ишта друго него ситуационо решење.Evo samo dovoljno ovo da se vidi, dva naselja sa otprilike slicnim brojem stanovnika, usudio bih se cak da kazem da je Resnik udaljeniji od centra grada od Kaludjerice, ali to je taj efekat opstine Grocka. Sistematsko dugogodisnje neulaganje u opstinu i imate jednu liniju koji opet vodi na obod grada, iako se naselje naslanja na motoput.
A sa druge strane linija (94) koju ne znam kako su dobili, pored beovoza, i 4-5 linija koje vec imaju, samo eto jer su pod Vozdovcem...
Pogledajte prilog 257234
Да ли 504 ишао до ЖС Ресник или до Едварда Грига, разлика је станицу или две (по редовној траси линије).Добили преко тадашњег преЦедника општине који је из Ресника, наводно Ресничанима то треба. Мученом народу је било тешко преседати на Миљаковцу на 94. Бар 504 је могао да се скрати до Едварда Грига. Или 503 уз обавезно свраћање до ЖС Ресник.
Само ме чуди то што још увек немамо линију Ресник - Аеродром Батајница преко Цара Душана и блокова што би била изузетно битна веза.
Ovim bi Drobnjački kraj ostao bez prevoza.боље да се 504 продужи још две станице до Рушња, а укине 507.