Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Evo fajla, al svakako sve očekivano, Lasta je tu kao što kažete samo zbog preuzimanja od strane Strele i da bi iskoristili njihova mlađa vozila i garaže. Zanimljiviji deo ide kad se dodeli ugovor i tad ćemo moći videti ko je dobio koju liniju.
kontam da će Lastra dobiti komplet 581(E) i 580. Strela će verovatno da uleti tamo gde mora full zglob. Sopot neće dirati jer su sve Temse iz 2021/22. i tu nije kritčno toliko.
 
Биће занимљиво ако буде мешања међу потезима мада чисто сумњам, нека моја прогноза је да ће се углавном делити по општинама превозници
Ласта - Гроцка, Сопот, Барајево и део Младеновца
Ластра - Лазаревац
Стрела - Обреновац, део Младеновца и део Лазаревца
Није немогуће да Ласта остане на свим општинама пре свега због аутобуских станица али мислим да ће то бити у доста мањем обиму него што је сад
ja mislim da će Lasti ostati samo lokal u Barajevu i Mladenovcu + potez ka Grockoj i ceo Sopot koji je najmanje problematičan. Lastra ceo Lazarevac, a Strela zglobne linije + 492.
 
Šta mislite šta će nabavljati od vozila? Ja bih iskreno voleo Crossway sa prigradskim sedištima ili možda Sor ICN.
 
Биће занимљиво ако буде мешања међу потезима мада чисто сумњам, нека моја прогноза је да ће се углавном делити по општинама превозници
Ласта - Гроцка, Сопот, Барајево и део Младеновца
Ластра - Лазаревац
Стрела - Обреновац, део Младеновца и део Лазаревца
Није немогуће да Ласта остане на свим општинама пре свега због аутобуских станица али мислим да ће то бити у доста мањем обиму него што је сад
Vrlo realno, al Lasta neće moći da radi sa Sorovima i tu im već otpada veliki broj vozila, tako da će Strela morati da im da nešto u zamenu, a sve u svemu deluje da će nagurati gomilu Cobri na prigradske linije, pa ćemo ih vrlo verovatno gledati i na gročanskim linijama. Otokari će u Lastru, a ne verujem da će Lasti dati nešto bolje od Cobri.
Strela standardno nabavlja gomilu Cobri i to će biti dominanta vozila.
 
Vrlo realno, al Lasta neće moći da radi sa Sorovima i tu im već otpada veliki broj vozila, tako da će Strela morati da im da nešto u zamenu, a sve u svemu deluje da će nagurati gomilu Cobri na prigradske linije, pa ćemo ih vrlo verovatno gledati i na gročanskim linijama. Otokari će u Lastru, a ne verujem da će Lasti dati nešto bolje od Cobri.
Strela standardno nabavlja gomilu Cobri i to će biti dominanta vozila.
Ласти ће остати Барајево цело вероватно, Гроцка и локали Младеновац и Сопот. Стрела ће вероватно улетети на младеновачка и сопотске приградске линије, а Лазаревац ће вероватно ићи комплет Ластри са још возила и још црнаца ту јер са тренутним бројевима не видим да Ластра може држати комплетан Лазаревац. У Обреновцу очекујем укидање свих линија потеза 900 и заменом 860 слова.
 
Ласти ће остати Барајево цело вероватно, Гроцка и локали Младеновац и Сопот. Стрела ће вероватно улетети на младеновачка и сопотске приградске линије, а Лазаревац ће вероватно ићи комплет Ластри са још возила и још црнаца ту јер са тренутним бројевима не видим да Ластра може држати комплетан Лазаревац. У Обреновцу очекујем укидање свих линија потеза 900 и заменом 860 слова.
Mislim da će Strela upasti na 860MV.
 
Ласти ће остати Барајево цело вероватно, Гроцка и локали Младеновац и Сопот. Стрела ће вероватно улетети на младеновачка и сопотске приградске линије, а Лазаревац ће вероватно ићи комплет Ластри са још возила и још црнаца ту јер са тренутним бројевима не видим да Ластра може држати комплетан Лазаревац. У Обреновцу очекујем укидање свих линија потеза 900 и заменом 860 слова.
ja mislim da će ovako biti:
Grocka- potez 300- Lasta (umesto SOR-ova, dobiće Cobre ili Otokar Kent C od Strele), za 461 se traži više zglobova, tako da tu ili uleće Strela ili da se prebace zglobovi u Avalu
Mladenovac- linije ka BG-u uzima Strela, lokal ostaje Lasti
Sopot- sve ostaje Lasti, jer koliko znam tu nema većih problema niti nerealizovanih polazaka
Barajevo- 560 ili Strela ili prebacivanje zglobova u Barajevo, lokal Lasta
Lazarevac- samo Lastra
Obrenovac- ja mislim da će uzeti lokal i prenumerisati linije.
Dalje, prebaciti sve (funkcionalne) zglobove u Avalu i Barajevo radi 461 i 560.
Postavlja se pitanje, da li Streli stiže još zglobova ako možda uzmu 491 ili 560?
 
Ne može se to promeniti, ako su na tenderu ponuđene linije onakve kakve su sada.
Мислим да се Стрели може све. Каква је сврха држати типа линије попут 923,923Б,978,983 које имају два-три поласка дневно или 951,951А кад постоји 860ВП?
 
ja mislim da će ovako biti:
Grocka- potez 300- Lasta (umesto SOR-ova, dobiće Cobre ili Otokar Kent C od Strele), za 461 se traži više zglobova, tako da tu ili uleće Strela ili da se prebace zglobovi u Avalu
Mladenovac- linije ka BG-u uzima Strela, lokal ostaje Lasti
Sopot- sve ostaje Lasti, jer koliko znam tu nema većih problema niti nerealizovanih polazaka
Barajevo- 560 ili Strela ili prebacivanje zglobova u Barajevo, lokal Lasta
Lazarevac- samo Lastra
Obrenovac- ja mislim da će uzeti lokal i prenumerisati linije.
Dalje, prebaciti sve (funkcionalne) zglobove u Avalu i Barajevo radi 461 i 560.
Postavlja se pitanje, da li Streli stiže još zglobova ako možda uzmu 491 ili 560?
Slažem se, Lazarevac i sve oko Lazarevca treba da preuzme Lasta.
 
Мислим да се Стрели може све. Каква је сврха држати типа линије попут 923,923Б,978,983 које имају два-три поласка дневно или 951,951А кад постоји 860ВП?
Направиће они реорганизацију потеза, јер овакву свињарију са линијама само Ласта има
 
Мислим да се Стрели може све. Каква је сврха држати типа линије попут 923,923Б,978,983 које имају два-три поласка дневно или 951,951А кад постоји 860ВП?
Pa linije nisu izmišljene zbog Strele, već zbog stanovnika naselja kojima je javni prevoz potreban. Drugo, ko kaže da će to Strela uzeti? Ako bi ih spojili, to bi se desilo već pred tender i takve linije bi se pojavile tu, kao što su se na tenderu za potez 100 i 700 pojavile 103 i 112, kao i produžena 105L.
 
Pa linije nisu izmišljene zbog Strele, već zbog stanovnika naselja kojima je javni prevoz potreban. Drugo, ko kaže da će to Strela uzeti? Ako bi ih spojili, to bi se desilo već pred tender i takve linije bi se pojavile tu, kao što su se na tenderu za potez 100 i 700 pojavile 103 i 112, kao i produžena 105L.
Када је прошли пут потписан уговор нпр линија 467 је била укинута па враћена после можда месец дана, урађена је боме добра реорганизација приградског и локалног саобраћаја било је укинуто доста линија.
 
Pa linije nisu izmišljene zbog Strele, već zbog stanovnika naselja kojima je javni prevoz potreban. Drugo, ko kaže da će to Strela uzeti? Ako bi ih spojili, to bi se desilo već pred tender i takve linije bi se pojavile tu, kao što su se na tenderu za potez 100 i 700 pojavile 103 i 112, kao i produžena 105L.
Možda je rešenje da se polasci pojačaju na 3-4 polaska u toku dana. Mislim na 978,923...
 
Pa linije nisu izmišljene zbog Strele, već zbog stanovnika naselja kojima je javni prevoz potreban.
Зато што се то радило офрље без јасне организације и зато имамо ово сад, и становници осталих насеља према којима је саобраћао ГСП нису имали 50 линија са по једним два поласка већ се зна једна линија једна релација. Други проблем је тај што Ласта има тај систем да једно возило прогура у 5 села и направи линију од тога
 
Када је прошли пут потписан уговор нпр линија 467 је била укинута па враћена после можда месец дана, урађена је боме добра реорганизација приградског и локалног саобраћаја било је укинуто доста линија.
Nakon žalbe stanovnika Vrčina.
Зато што се то радило офрље без јасне организације и зато имамо ово сад, и становници осталих насеља према којима је саобраћао ГСП нису имали 50 линија са по једним два поласка већ се зна једна линија једна релација. Други проблем је тај што Ласта има тај систем да једно возило прогура у 5 села и направи линију од тога
Možda za gročanska sela nema smisla, ali na dosta linija nema potrebe za više od 3-4 polaska. I zašto bi se onda bacao tu jedan autobus za 3-4 polaska u toku dana ako može da pokrije još njih 12-13 na drugim linijama.
 
Linija 169A (Rudovci – Prkosava)
Linija 173B (Strmovo – Baroševac)
Linija 468 (Beograd – Vrčin /centar/ – Grocka)
Linija 861A (Beograd – Mala Moštanica – Obrenovac)
Linija 862 (Obrenovac – Mala Moštanica – Obrenovac)
Linija 863 (Barič /ambulanta/ – Barička reka – Mala Moštanica – Duboko)
Linija 863A (Obrenovac – Barič rampa)
Linija 865 (Banovo brdo – Železnik – Velika Moštanica)
Linija 902 (Obrenovac – Mladost)
Linija 902A (Obrenovac – Mladost – TENT A)
Linija 903 (Obrenovac – Mladost)
Linija 904 (AS Obrenovac – Surčin)
Linija 913 (Obrenovac – Autobaza)
Linija 913A (Autobaza – Obrenovac)
Linija 914 (Obrenovac – Bazeni – Autobaza)
Linija 924 (Obrenovac – Ušće – Obrenovac)
Linija 924A (Obrenovac – Ušće – TENT II)
Linija 932A (Obrenovac – Jasenak /Puž/)
Linija 955 (Obrenovac – Trstenica /Dom/)
Linija 960A (Piroman – Obrenovac)
Linija 971 (Obrenovac – Grabovac /Donji kraj/)
Linija 972A (Obrenovac – Iverić)
Linija 973 (Obrenovac – Orašac – Vukićevica)
Linija 973A (Obrenovac – Dren – Vukićevica)
Linija 974 (Obrenovac – Vukićevica)
Linija 976 (Obrenovac – Dren – Grabovac /Donji kraj/)
Linija 981 (Obrenovac – Grabovac – Ljubinić)
Linija 982 (Obrenovac – Vukićevica – Ljubinić)
Linija 5535E (Naselje Gaj – Barajevo)
 
Ово су све укинуте линије када се прошли пут потписивао уговор за приград, укинуто је било чак 29 линија које до дан данас нису враћене као што су враћене 466A, 467, младеновачке 4106,4184,4197, као сопотска 4415,44331 и барајевска 5526.
 
Linija 169A (Rudovci – Prkosava)
Linija 173B (Strmovo – Baroševac)
Linija 468 (Beograd – Vrčin /centar/ – Grocka)
Linija 861A (Beograd – Mala Moštanica – Obrenovac)
Linija 862 (Obrenovac – Mala Moštanica – Obrenovac)
Linija 863 (Barič /ambulanta/ – Barička reka – Mala Moštanica – Duboko)
Linija 863A (Obrenovac – Barič rampa)
Linija 865 (Banovo brdo – Železnik – Velika Moštanica)
Linija 902 (Obrenovac – Mladost)
Linija 902A (Obrenovac – Mladost – TENT A)
Linija 903 (Obrenovac – Mladost)
Linija 904 (AS Obrenovac – Surčin)
Linija 913 (Obrenovac – Autobaza)
Linija 913A (Autobaza – Obrenovac)
Linija 914 (Obrenovac – Bazeni – Autobaza)
Linija 924 (Obrenovac – Ušće – Obrenovac)
Linija 924A (Obrenovac – Ušće – TENT II)
Linija 932A (Obrenovac – Jasenak /Puž/)
Linija 955 (Obrenovac – Trstenica /Dom/)
Linija 960A (Piroman – Obrenovac)
Linija 971 (Obrenovac – Grabovac /Donji kraj/)
Linija 972A (Obrenovac – Iverić)
Linija 973 (Obrenovac – Orašac – Vukićevica)
Linija 973A (Obrenovac – Dren – Vukićevica)
Linija 974 (Obrenovac – Vukićevica)
Linija 976 (Obrenovac – Dren – Grabovac /Donji kraj/)
Linija 981 (Obrenovac – Grabovac – Ljubinić)
Linija 982 (Obrenovac – Vukićevica – Ljubinić)
Linija 5535E (Naselje Gaj – Barajevo)
Pa dobro 5535E nije bila potrebna linija.
 
Зна ли неко хоће ли се потписати нови уговор пре летњег реда вожње или се чека септембар да се врати зимски ред вожње?
 
Неће се сигурно чекати септембар, ако поредимо ситуацију од прошле године где је Стрела током лета преузела потез 700 уколико се не варам
 
Vrh