Da, slažem se, ali ne treba mučiti vozače da voze mnogo duge rute.Najbolje da Stara Pazova i ostala njena naselja teritorijalno da pripadaju BG![]()
Koliko shvatam te prigradske linije na teritoriji Novog Sada su na teritoriji tog grada,jedno je prigradska opština a drugo je opština koja pripada nekom drugom gradu zahtev javni prevoz od Beograda. To je isto kao da Banovci, Čenta,Opovo,Pazova zahtevaju od Beograda da im omogući Beogradski vodovod.... Pritom te naselja su administrativno ne samo van teritorije Beograda već se nalaze adminstrativno u Autonomnoj pokrajini Vojvodini.Закон о комуналним делатностима омогућава да више јединица локалне самоуправе заједнички обављају комуналне делатности, а градски и приградски превоз путника спада у комуналне делатности. Само је ствар добре воље локалних самоуправа. Свуда је иста странка на власти тако да ни ту никаквих препрека нема. Онда очигледно жеља не постоји.
Или постоји модел као у Новом Саду и околним општинама (Сремски Карловци, Беочин, Ириг, Темерин, Жабаљ), где ЈГСП Нови Сад има регистроване међумесне линије, а претплатне карте важе и у градским и приградским линијама. Такође, путници у 1. зони (градски превоз) и осталим зонама Града Новог Сада (приградски превоз) могу да користе те међумесне линије као било коју другу градску или приградску линију (важе претплатне и појединачне карте). Нисам сигуран, али можда суседне општине нешто плаћају ЈГСП-у, највероватније за ђачке карте.
На пример, Сремска Каменица је у 1. зони, а Нови Лединци у 2. зони. Оба насеља припадају Граду Новом Саду, али до њих могу да се користе и међумесне линије 77-86 поред приградских 68, 69, 71, 72, 74 и 76. С друге стране, грађани општина Беочин и Ириг (Врдник) могу да користе све градске линије са својом претплатном картом.
Onda bi možda 109 mogao da se produži do Čente.Koliko shvatam te prigradske linije na teritoriji Novog Sada su na teritoriji tog grada,jedno je prigradska opština a drugo je opština koja pripada nekom drugom gradu zahtev javni prevoz od Beograda. To je isto kao da Banovci, Čenta,Opovo,Pazova zahtevaju od Beograda da im omogući Beogradski vodovod.... Pritom te naselja su administrativno ne samo van teritorije Beograda već se nalaze adminstrativno u Autonomnoj pokrajini Vojvodini.
Pazova, Čenta, Opovo i ostala naselja i opštine blizu Grada Beograda ali adminstrativno ne pripadaju Gradu Beogradu koji kao celina pripada Centralnoj Srbiji a Pazova,Banovci i ostali pripadaju Pokrajini Vojvodini, to ke tako ustav odredio.... Jeste da su ta neselja blizu Belgrada, ali i Subotica je tik uz Mađarsku ali ne može tražiti od Mađarske ono što važi u Mađarskoj...Šta se dešava sa linijama koje povezuju teritoriju grada i Opštinu Stara Pazova? Predsedenik opštine Djordje Radinović je početkom januara ove godine najavio novi prevoz i reorganiziciju postojećih linija u aprilu ( povezivanje naselja, industrijskih zona..). Međutim sada se ništa ne dešava a niko se ni ne oglašava po tom pitanju.
Banovci, Nova Pazova kao i Stara Pazova su doživeli ekspanziju, stanovi se grade na sve strane, cene nekretnina su otišle u nebo.
U Banovcima cena kvadrata ide i do 2000 evra a prevoz je katastrofa.
Čudi me da blizina grada, sam položaj Banovaca, ekspanzija u izgradnji nije dovela do poboljšanja prevoza, odnosno produžetka linije gsp-a.
Pa ja ti sad objasnim i ti pitaš opet isto. Čenat je adminstrativno u Vojvodini, i adminstrativno van teritorije Beograda i pripada Gradu Zrenjaninu, kako onda 109 koji je Bg prevoz množe da ide van teritorije Beograda, jedino da ga zakupi vaša opština i da plaća Beogradu zakup, ali ni takav zakon ne razumem, jer onda i Smederevo može da takupi Bg linije prvoza pa da GSP Beograd ide u Smederevo....Onda bi možda 109 mogao da se produži do Čente.
Kako ne vozi GSP nego ko vozi? Pa prema tome ispada da ni 48 nije više GSP linija u Beogradu...jer tu liniju održavaju privatni prevoznici. Nije ni bitno koji prevoznik održava linije da li privatni konzorcijum ili samo saobraćajno reduzeće GSP Beograd sve linije u Beogradu suistom sistemu, linija 302,309, 305....401,402,405,407, 408 su linje GSP prevoza i nije bitno koji prevoznik prevozi to sve BG prevoz, postoje dvocifre linjeu samom centru Beograda koje održavaju privatni prevoznici pa su to sve GSP linje. Linje 350, 351, 450, 460, 465, 470, 491, 493 su prigradske linije ali suto isto linje Bg prevoza u jedinstvenom Integrisanom Tarifnom Sistemu ITS.Da, moja greška,ali ipak GSP više ne vozi u Begaljice i Progaru.
Ниси разумео добро. Постоје градске (1-20), приградске (21-76) и међумесне линије (77-86). Градске и приградске линије су искључиво на територији Града Новог Сада, а међумесне линије крећу из Новог Сада и иду до територије других општина (општине Темерин, Жабаљ, Сремски Карловци, Беочин и Ириг). То нису никакве приградске општине (Град Нови Сад нема ни градске ни приградске општине; иначе, приградске општине законски ни не постоје) већ засебне општине.Koliko shvatam te prigradske linije na teritoriji Novog Sada su na teritoriji tog grada,jedno je prigradska opština a drugo je opština koja pripada nekom drugom gradu zahtev javni prevoz od Beograda. To je isto kao da Banovci, Čenta,Opovo,Pazova zahtevaju od Beograda da im omogući Beogradski vodovod.... Pritom te naselja su administrativno ne samo van teritorije Beograda već se nalaze adminstrativno u Autonomnoj pokrajini Vojvodini.
ali svi oni radeu sistemu GSP Beograd
G- gradsko, S - saobraćajno, P - preduzeće. Dakle, GSP nije skraćenica za gradski saobraćajni prevoz, već skraćenica za državnu/gradsku firmu koja ne vozi na liniji 48 niti njena vozila više zalaze u Begaljicu i Progar. Nezavisno od prevoznika, sve te linije funkcionišu u sistemu beogradskog javnog gradskog prevoza.Kako ne vozi GSP nego ko vozi? Pa prema tome ispada da ni 48 nije više GSP linija u Beogradu...
Svašta, kakvo poređenje, ako sam dobro razumeo Subotica je tik uz Mađarsku granicu (jedno 20tak kilometara) pa ne može da ima iste uslove kao naselja u Mađarskoj, kao ni Banovci koji se naslanjaju na uže gradsko područije Grada Beograda (u pitanju je ista država) i ne mogu imati normalan prevoz jer ni Subotica ne može da ima sa susednim mestima iz susedne države.Pazova, Čenta, Opovo i ostala naselja i opštine blizu Grada Beograda ali adminstrativno ne pripadaju Gradu Beogradu koji kao celina pripada Centralnoj Srbiji a Pazova,Banovci i ostali pripadaju Pokrajini Vojvodini, to ke tako ustav odredio.... Jeste da su ta neselja blizu Belgrada, ali i Subotica je tik uz Mađarsku ali ne može tražiti od Mađarske ono što važi u Mađarskoj...
Javni prevoz Beogradaje samo za teritoriju Grada Beograda, e sad ako bi se on tako delio i van teritorije Beograda onda znači Pazova i svi koji su oko teritorije Beograda mogu da traže Bg prevoz ili da traže Bg vodovod.....
Gsp ne mora da vozi samo u Beogradu, njegov osnivač je Grad Beograd, ali on bez problema može da radi međumesni saobraćaj i saobraćaj u drugom gradu. Zet iz Zagreba je isto njihovo javno preduzeće, pa je do skoro vršio javni prevoz u drugom gradu dok na novom tenderu nije pobedila Arriva.Pazova, Čenta, Opovo i ostala naselja i opštine blizu Grada Beograda ali adminstrativno ne pripadaju Gradu Beogradu koji kao celina pripada Centralnoj Srbiji a Pazova,Banovci i ostali pripadaju Pokrajini Vojvodini, to ke tako ustav odredio.... Jeste da su ta neselja blizu Belgrada, ali i Subotica je tik uz Mađarsku ali ne može tražiti od Mađarske ono što važi u Mađarskoj...
Javni prevoz Beogradaje samo za teritoriju Grada Beograda, e sad ako bi se on tako delio i van teritorije Beograda onda znači Pazova i svi koji su oko teritorije Beograda mogu da traže Bg prevoz ili da traže Bg vodovod.....