Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Šta se dešava sa linijama koje povezuju teritoriju grada i Opštinu Stara Pazova? Predsedenik opštine Djordje Radinović je početkom januara ove godine najavio novi prevoz i reorganiziciju postojećih linija u aprilu ( povezivanje naselja, industrijskih zona..). Međutim sada se ništa ne dešava a niko se ni ne oglašava po tom pitanju.
Banovci, Nova Pazova kao i Stara Pazova su doživeli ekspanziju, stanovi se grade na sve strane, cene nekretnina su otišle u nebo.
U Banovcima cena kvadrata ide i do 2000 evra a prevoz je katastrofa.
Čudi me da blizina grada, sam položaj Banovaca, ekspanzija u izgradnji nije dovela do poboljšanja prevoza, odnosno produžetka linije gsp-a.
 
Da, treba rešiti prevoz na tu stranu, jer em nije tako daleko, ni Pazova, a Banovci još manje, al tek sad mi se čini da od produženja nema ništa, jer je prevoz na teritoriji grada Beograda besplatan. Mogu se i sad dogovoriti lokalne samouprave, al videli smo koliko to teško ide i sa linijama, koje idu van administrativnih granica grada, a koje su postojale pre ovog poslednjeg velikog tumbanja linija među prevoznicima. Još jedan problem u nizu besplatnog javnog prevoza u Beogradu. Valjda bi se očekivalo da Pazova tu pokriva neke troškove, ne znam ni ja više, al prevoz na tu stranu stvarno konačno treba urediti.
 
Da, treba rešiti prevoz na tu stranu, jer em nije tako daleko, ni Pazova, a Banovci još manje, al tek sad mi se čini da od produženja nema ništa, jer je prevoz na teritoriji grada Beograda besplatan. Mogu se i sad dogovoriti lokalne samouprave, al videli smo koliko to teško ide i sa linijama, koje idu van administrativnih granica grada, a koje su postojale pre ovog poslednjeg velikog tumbanja linija među prevoznicima. Još jedan problem u nizu besplatnog javnog prevoza u Beogradu. Valjda bi se očekivalo da Pazova tu pokriva neke troškove, ne znam ni ja više, al prevoz na tu stranu stvarno konačno treba urediti.
Lasta trenutno ima par autobusa i ne može da pokrije red vožnje koji je i ovako redukovan.
Banovce izvlači privatni prevoznik Lika Bim Turs, koji je nenormalno podigao cene, sada karta Banovci -Batajnica (3 km) košta 140 dinara, mesečna markica Banovci-Zemun oko 7000 dinara, za samo jednu liniju a pritom privatni prevoznik ne saobraća do Zemuna nedeljom.
Sad šta će ovi iz opštine uraditi, videćemo. Ali svakako problem prevoza treba da se reši. Ne traži niko da bude besplatan al da profunkcioniše normalno i da se usaglase sa gradom.
Ja znam da mi ne pripadamo teritoriji grada Beograda ali smo bukvalno na periferiji, mnogo bliže centru grada nego naselja iz 5 ili 6 beogradskih opština.
 
Jeste malo off topic, ali kako je moguće da je mesečna karta skuplja od 20 X 2 X 140 = 5600 din (20ak radnih dana, ići tamo i nazad)?
Ako se neko seća (a nije bilo tako davno) doba kad su razni neformalni kombiji prevozili putnike do Pančeva po principu sovjetske maršutke ("kreće čim se popuni"), onda na ovom potezu definitivno ima prostora za to ;)
 
@deki_88
To što ne pripadate teritoriji grada Beograda je strašno velika prepreka da se uredi prevoz, jer mi smo glupavo komplikovani po tom pitanju. Cene su stvarno bolesne. Znam da su Banovci jako blizu Batajnice, a Lika radi bez subvencija, što je i pokazatelj koliko prevoz može da bude skup, ako se ne dotira, nažalost. 7000 je baš mnogo za mesečnu. Valjda će vam nešto rešiti uskoro. Šteta za prevoz, jer ceo taj potez se lepo razvija i ima vrlo dobar i ozbiljan potencijal da sva ta naselja i varošice budu vrlo prijatne za život. Plus tu je i pruga kroz Pazovu, al Banovci nemaju voz. Što bi se reklo, tako blizu, a tako daleko.
 
Jeste malo off topic, ali kako je moguće da je mesečna karta skuplja od 20 X 2 X 140 = 5600 din (20ak radnih dana, ići tamo i nazad)?
Ako se neko seća (a nije bilo tako davno) doba kad su razni neformalni kombiji prevozili putnike do Pančeva po principu sovjetske maršutke ("kreće čim se popuni"), onda na ovom potezu definitivno ima prostora
 
Ja se izvinjavam, nisam dobro napisao. Markica Banovci-Zemun košta 7700 din., a pojedinačna karta 220 din., a Banovci-Batajnica markica košta 5 300 din., dok pojedinačna karta košta 140 din. Nisu normalni sa cenama.
1000040045.jpg
1000040046.jpg
 
Kao ne postoji mogućnost dolaska gsp-a do Banovaca a svaki dan ne znam koliko gsp autobusa dolazi do ulaza u Banovce na pumpu za kryogas, mi smo stvarno šou.
 
Bio nekada Beovoz do Inđije, kao što su uveli Pan:voz uveli sada do Pančeva i od skora dobrano pojačali, tako bi trebali da uvedu nešto i do Inđije.
Sada se i Stara i Nova Pazova i Inđija guraju u Regio vozove iz Novog Sada kojima to nije cilj, a i terminiraju se na Prokopu.

Jbg Lika Bim vozi i neke nerentabilne polaske pa se preračunavaju kako da popune, treba subvencionisati

P.S. Pan:voz je u stvari trebao do Novog Sada, svašta se nešto pričalo, a eto slabo šta se dešava.
 
Bio nekada Beovoz do Inđije, kao što su uveli Pan:voz uveli sada do Pančeva i od skora dobrano pojačali, tako bi trebali da uvedu nešto i do Inđije.
Sada se i Stara i Nova Pazova i Inđija guraju u Regio vozove iz Novog Sada kojima to nije cilj, a i terminiraju se na Prokopu.

Jbg Lika Bim vozi i neke nerentabilne polaske pa se preračunavaju kako da popune, treba subvencionisati

P.S. Pan:voz je u stvari trebao do Novog Sada, svašta se nešto pričalo, a eto slabo šta se dešava.
Lika bim uopšte ne vozi neretabilne polaske, uveče nemaju mnogo polazaka, nedeljom iz Banovaca ne saobraćaju do Zemuna, već samo do Batajnice i to drastično minimalnim redom vožnje. Do 2020 godine pojedinačna karta Batajnica - Banovci je koštala 60 din., a samo 5 godina kasnije 140 din, ne znam po kom osnovu je povećana za 130% ( Lasta više nije konkurencija, linijski taksi nije prisutan kao ranije i Lika je preuzela monopol).
Jedini osnov je da mogu nažalost da rade šta žele jer imaju dobru zaleđinu.
E sad nisu ni oni krivi, opština bi trebala da dotira prevoz.

Ali i dalje mi je prosto neverovatno da se toliko gradi u Banovcima i da niko ne rešava prevoz, samo je trenutno aktivno na desetine gradilišta za višeporodično stanovanje.
 
Moze Gsp lagano da vozi i tu, ali mora da dobije ugovor o toj vrsti međumesnog prevoza i uz to da dobije overen red vožnje koji ne sme da se poklapa sa polascima koje ima Lika Bim i to u periodu čini mi se 15 ili 30 minuta po polasku, al to sve zavisi od udaljenosti naselja. Ako je udaljenost manja od 15km, mogu da rade čak i gradski autobusi, a ako je veća, onda moraju prigradski.
A za cene koje Lika Bik ima, jesu preskupe, ali morate shvatiti da je to realnost da bi jedan privatni prevoznik imao profit od tog prevoza, a da nema nikakve subvencije grada. Samo pogledajte kolika je potrošnja goriva, a to nije ispod 40l na 100km i to je minimum minimuma i uz to gledajte gde su vozila, plate radnika, računi za struju u okviru preduzeća i svi drugi troškovi, to uopšte nije malo.
 
Тако је ГСП возио до Шимановаца па су на крају скинули таблице.
 
Takodje su vozili do Begaljice i Progara, pa su odustali.
Бегаљица и Прогар припадају београдским општинама Сурчин и Гроцка, Шимановци припадају општини Пећинци, граду Стара пазова.
 
Тако је ГСП возио до Шимановаца па су на крају скинули таблице.
Naravno kad su vozili bez dozvole za taj vid prevoza. Da dobiju pravu dozvolu i red vožnje, mogli bi da voze, kao što su vozili na linijama 109 i 110. Za međumesni prevoz mora da se dobija posebna dozvola i ne može sad Gsp tek tako da uvede liniju i objavi red vožnje, a nije angažovan da prevozi građane u Staroj Pazovi.
 
Ja imam predlog za liniju koja bi išla Ripanj/centar/-Barajevo AS.
Lep predlog, samo što u ovoj ili sličnoj temi predloga za gradske linije ti trebaš opisati detaljno broj predložene linije, trasu, pozicije okretnica te linije.

Ako možeš, podeli ovde tu trasu linije, pa ćemo videti da li bi valjalo, a ako ne, šta može da se eventualno poboljša. Slobodno napiši.
 
Poslednja izmena:
Pa postoji linija od Glumčevog brda do Barajeva, 405L, a 405 ide dovoljno često da ljudi lako mogu da presedaju i iz centra Ripnja kome ta veza baš treba, a verujem da to nije baš tako veliki broj ljudi, jer ipak im je skoro pa podjednako udaljeno Barajevo, kao i Banjica na suprotnoj strani.
 
Lep predlog, samo što u ovoj ili sličnoj temi predloga za gradske linije ti trebaš opisati detaljno broj predložene linije, trasu, pozicije okretnica te linije.

Ako možeš, podeli ovde tu trasu linije, pa ćemo videti da li bi valjalo, a ako ne, šta može da se eventualno poboljša. Slobodno napiši.
Broj sam mislio da bude 535.
 
Vrh