Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Види, користим 302 дуже него што си ти жив, и никада на њему није саобраћао зглоб, али већ је познато да се ти разумеш у потез 300 иако га никад користио ниси од људи који су оставили године живота по његовим аутобусима - уосталом, тако се понашаш на свим темама - ван своје лиге али самоуверено сереш по свима и свему.
Vidi, sve sam mogao ocekivati od tebe, ali da ovako nesto izjavis... uh.

Krajem avgusta 2014. godine se cela serija IK201 2006. godiste (10 komada) prebacuje u Kosmaj, kao i 924, 958, 1011, 1014, 1018, 1057, 1079. Cilj je bio da ti autobusi rade na linijama 47 i 48.
Ali vec do 01.09. ih je Kosmaj rasporedio kako je on zeleo, na linije 50 i 408.

Pocetkom septembra 2015. godine se pojavljuje 1194 na liniji 302, koji e od tog dana postao redovan na 8/302 i radio na tom polasku skoro sve do povlacanje zglobnih autobusa u pogon Zemun (krajem 2015. godine).

Pored njega na liniji 302 su mesecima jos bili redovni 1079 na 7/302 (dvosmenac) kao i 1011 ili 1014 (menjali su se) na jednoj sihti. Tako da u smo u to zlatno doba radnim danima imali cak tri zglobna vozila na 302.


Pored toga zglobni autobusi su saobracali na linijama 303, 304 i 306 (tu sam ih ja vidjao), ne redovno, ali su bili prekomande ili samo treca smena.

Pored toga leta gospodnjeg 2017. godine je Karaburma liniju 302 pojacala sa tri zglobna Japanca povodom svecanosti u Grckoj.


Tako da, i te kako su vozili zglobni autobusi pogona Kosmaj na liniji 302 samo si ti to ocigledno "zaboravio".
 
@stf
Radili su zglobni busevi jedan kraći period i na 302-jci, pa i na 408, na primer. To je onaj period kad su Kosmaju slali stare pulere, mislim 201-ice kao ispomoć. Al definitivno pojava zglobnih autobusa u Kosmaju je ostao kao taj trenutni izuzetak, nikako pravilo. Pogon prema konfiguraciji svojih objekata i kanala, ne može održavati pušere sa motorom u prikolici. Tako da u suštini i nije da nisi bio u pravu. Bilo je zgobnih i na vašoj liniji, al eto samo jedan kraći period, kada je starim zglobnim busevima trebalo premostiti nestašicu vozila do dolaska Higera.
Јесте, али то је било као последица комплетног распада Космаја и било је на нивоу статистичке грешке и последица језивог руковођења градом и ГСП-ом у то време, а зглобови нису држали комплтну линију него су ускакали по потреби када већи број солаћа заредом испадне из система у току дана због кварова.

Зглобови су на потезу 300 били редовни само на локалној линији 302Л која је саобраћала од Устаничке до Болеча (фактички је била 305Л али логика нумерације ни тада није била на високом нивоу), и та линија је укинута, као што сам већ навео. У том периоду од 10 година владавине ДОС и деривата који ниедну нову линију није увео а ту нам је одузео .....

Vidi, sve sam mogao ocekivati od tebe, ali da ovako nesto izjavis... uh.

Krajem avgusta 2014. godine se cela serija IK201 2006. godiste (10 komada) prebacuje u Kosmaj, kao i 924, 958, 1011, 1014, 1018, 1057, 1079.

Tako da, i te kako su vozili zglobni autobusi pogona Kosmaj na liniji 302 samo si ti to ocigledno "zaboravio".
ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ

Ја просто не могу да верујем шта бре ви пишете. .... Као што сам Кеши одговорио, један мизеран број распданутних зглобова је уместо на отпад - пребачен у Космај (који је де факто био отпад) да би некако покрпили редове вожње. То је била последица катастрофалног вођења што града, што ГСП-а и била је екстремна ситуација а не правило или неко благостање на потезу 300 које је постојало а онда су дошли напредњаци и то све разјебали.

Дакле, Солецар је написао да су за време претходне власти на потезу 300 возили зглобови а данас не и да је то неки доказ колико је СНС упропастио потез 300, а заправо је појава зглобова на потезу 300 била последица једне комплетне катастрофе у ГСП тада.

Да вам то предочим са моментима из "новије историје" .... Стање данас на линији 511 је било редовно стање на целокупном потезу 300 и 400 тих година.
 
Poslednja izmena:
Baš to, tih par zglobova nije pravilo nikakvu razliku, ali je opet moja 307 imala do 2016 93 polaska na liniji, danas ima 73, a ljudi je sve više i gužve su sve veće. Čak se i mnogi redovni vozači na 307 žale kako je veća gužva u odnosu na ostale linije poteza 300, a turaža nikakva, još i naselje ima 15 ležećih policajaca.
Takođe 305 je sa 80 pao na 70 polazaka, a 306 sa 41 na 33.
 
Poslednja izmena:
Ni prošla ni ova vlast nisu uradila nešto posebno za potez 300, pošto živimo u sadašnjosti, vreme je da ovi sadašnji lete, mnogo se to osililo more..

A što se tiče vođenje GSP-a, nijedna vlast ne mrzi toliko GSP kao ova, niko se nije trudio da GSP pošalje u grob kao vlast SNS-a, sve ostalo je laž.
Sa druge strane, ma koliko god da su "bivši" bili takvi kakvi su, GSP je bio u užasno stanju, pogotovo Kosmaj, jer se oporavljao od posledica 90tih, tako da nije za poređenje.
 
Што се тиче стања на приградским потезима у односу на градске власти, осетљива тема. Што се тиче Врчина, на данашњи дан пре 8 година (2016) изборили смо после вишегодишње борбе продужење линије 303 до пијаце у Врчину. Те године смо наишли први пут на разумевање и пуну подршку за продужење линије 303. Многима ће деловати смешно, али под каквим је Ластиним монополом Врчин био, било је невероватно да ће ГСП икада више ући у Врчин (постојале све две гсп линије за Врчин до почетка седамдесетих). Године 2020. смо добили нове ознаке за сва стајалишта између Авалског пута и Аутопута и дуж самог Авалског пута, као и нешто нових надстрешница...
 
To je minimum koji bi ste dobili od bilo koga, nema to veze sa trenutnom vlašću.

Potez 300 i sva naselja u opštini Grocka izgledaju užasno i potrebne su sistematske promene koje nećete dobiti od trenutne garniture, isto važi i za ostale prigradske delove, probudite se više!
 
Ја као неко из Дражња, југа Гроцке не могу да се похвалим неким променама јер их није ни било,а није било ни борбе да се ишта промени тако да све је на свом,једино зашта су се Дражњани изборили је соло аутобус уместо минибуса на привременој линији 350Л, и што сам ја у то време пискарао секретаријату и општини да се уведу стајалишта у Београдској улици, ништа више
 
To je minimum koji bi ste dobili od bilo koga, nema to veze sa trenutnom vlašću.

Potez 300 i sva naselja u opštini Grocka izgledaju užasno i potrebne su sistematske promene koje nećete dobiti od trenutne garniture, isto važi i za ostale prigradske delove, probudite se više!
Nećemo dobiti ni sa Spn sigurno jer ih ne zanima opstina, ali je ključ da dobijemo za pocetak smenjivu vlast i kada nam se nešto ne svidi, menjamo vlast.
 
Потез 300 (302-311) јесте очајан,али мислим да је Ластин потез 300 најгори од свега што постоји.
 
Nećemo dobiti ni sa Spn sigurno jer ih ne zanima opstina, ali je ključ da dobijemo za pocetak smenjivu vlast i kada nam se nešto ne svidi, menjamo vlast.
Mala digresija, nevezano samo za problem gradskog prevoza u Grockoj, već više generalno. Kako misliš da se dođe do toga da vlast bude smenjiva, kada imaš jedan broj ljudi koji kuka kako nema ni osnovne stvari, kako aktuelna vlast nije uradila ništa za njih, a na kraju glasaju za tu istu vlast?​
 
Mala digresija, nevezano samo za problem gradskog prevoza u Grockoj, već više generalno. Kako misliš da se dođe do toga da vlast bude smenjiva, kada imaš jedan broj ljudi koji kuka kako nema ni osnovne stvari, kako aktuelna vlast nije uradila ništa za njih, a na kraju glasaju za tu istu vlast?​
Vrlo jednostavno, ne gledam tv inače, ali odem kod babe povremeno i ostanem u šoku kad vidim šta su sve u stanju da izgovore na tvu i koliko psihički zlostavljaju narod, da im narod na kraju poveruje u sve te laže. Drustvene mreže i televizija su dva sveta.
 
@stf
Da da ja sam i rekao da je uletanje zglobnih autobusa kod vas bio izuzetak prema ondašnjim okolnostima. Al imali ste ih i kao redovna vozila to jedno vreme. Nego ti prosto reče da baš zglob nikada nije radio na 302-jci. Nisu svi ti autobusi uopšte bili loši, pogotovo 201-ice iz 2006, a bilo je dobrih i među onim starijim. Inače, slažem se sa tobom da su i oni prethodni zlostavljali javni prevoz nebrigom, al ovi odlaze još i dalje lošim nabavkama i potpunim zapostavljanjem oba elektro podsistema. Pisao ja već da su i "žuti" GSP u periodu 2010-2013 godina doveli do kolapsa. Ništa ozbiljnije nije kupovano od 2008 godine, pa sve do 2013, a i to što je uzeto 2008 žali bože. Na toliki period samo 25 zglobnih 218-ica i 32 M-a, plus ona šaka jada od 10 CNG MAZ-eva. Solarisima su spasli stvar, al bukvalno su tada gasili požar u smislu stanja i brojnosti voznog parka. Ljudi zaboravljaju kakvih je tu leševa u saobraćaju bilo, pa da podsetim na razne matore 103-jke sa sve serijom 20X GB1287, 1288, 1299, 1301 itd. Radio tada u garaži Novog Beograda, pa znam koliko su u lošem stanju bili ti autobusi. Solarise dobili malo i srećom umesto Ashok Leylanda, i zahvaljujući kreditu EBRD-a, jer su videli konačno da je situacija jako kritična. Super što je uzeto 83 trolejbusa, al to što su uzeli tada, na neki način, zakucalo je prvi ekser u kovčeg trolejbuskog podsistema. Em ceo vozni park faktički odjednom, em je obnovljen lošim vozilima. Al bar se setio da uzme tih 30 tramvaja posle ravno 16 godina. Ovi majmuni 12 godina nisu kupili ni jedan. Kažem, niko tu nije radio kako treba što se bar javnog prevoza tiče, još tamo od 2006 godine. Period u kojem je stvarno dosta urađeno jeste između 2001 i 2006 godine. Baš je stiglo dosta vozila tada, i to u nemalom broju izuzetna vozila.
 
Ne treba zaboraviti da kada je kupljeno 200 Solarisa, starija vozila su ostala u saobraćaju još nekoliko godina nakon toga. Sklonjeno je baš ono što se moralo skloniti, nije bilo razbacivanja sa vozilima. Kupovinom 100 zglobnih BMC-a na gas se nije u potpunosti pokrio manjak zglobova, a svi ik-201 su povučeni iz saobraćaja, godinu kasnije i svi Japanci i naravno da je situacija ponovo jako loša. Konstantno se radi po principu presipanja iz šupljeg u prazno i zato se i ne mrdamo iz mesta.
 
Ne treba zaboraviti da kada je kupljeno 200 Solarisa, starija vozila su ostala u saobraćaju još nekoliko godina nakon toga. Sklonjeno je baš ono što se moralo skloniti, nije bilo razbacivanja sa vozilima. Kupovinom 100 zglobnih BMC-a na gas se nije u potpunosti pokrio manjak zglobova, a svi ik-201 su povučeni iz saobraćaja, godinu kasnije i svi Japanci i naravno da je situacija ponovo jako loša. Konstantno se radi po principu presipanja iz šupljeg u prazno i zato se i ne mrdamo iz mesta.
Gsp je na aparatima uvođenjem ove starosne granice koja pod hitno mora da se ukine. Izbaciće već sledeće godine 200 Solarisa iz upotrebe, a tendera za nova vozila nigde. U Budimpešti su izbacili iz upotrebe Mercedese Citaro iz 2013 i prodaju ih na oglasima, ali mi ne možemo tako da se razbacujemo vozilima, čak su mogli i da ih kupe i da reše problem sa zglobovima.
 
Изгледа да је поново дошло до редукције полазака на ластиним линијама у Гроцкој
Укинуто
2 поласка на 352
1 полазак на 352А
2 поласка на 354Б
4 поласка на 467
Питаћу неког од возача касније да ли су стварно укидали или је само грешка на сајту секретаријата
 
Update: Видим да недостају и 2 поласка на 462
 
Изгледа да је поново дошло до редукције полазака на ластиним линијама у Гроцкој
Укинуто
2 поласка на 352
1 полазак на 352А
2 поласка на 354Б
4 поласка на 467
Питаћу неког од возача касније да ли су стварно укидали или је само грешка на сајту секретаријата
Из неког разлога стоје редови вожње од 16.9.2023.,а те промене око полазака су од 1.11.2023.,што заиста нема смисла.Мислим да је грешка и да ти поласци постоје.
 
Из неког разлога стоје редови вожње од 16.9.2023.,а те промене око полазака су од 1.11.2023.,што заиста нема смисла.Мислим да је грешка и да ти поласци постоје.
Грешка је исправили су
 
Nekada davno sam često koristio stajalište u Rušnju gde staje 560. Pre neki dan sam opet slučajno morao na tu stranu i stao da ga sačekam, na stajalištu piše da staje. On prođe magistralom, nije ni svratio. Odem ja sa 532 do Petlovog Brda, tu sačekam sledeći i uđem. Preskoči i on stajalište Rušanj. Pitam vozača, kaže ne stajemo tu. Klinci idu u školu, kažu mi neće niko da stane, retko neko, zato svi iz Rušnja idu na Petlovo Brdo. U povratku ista situacija, kažem vozaču da silazim u Rušnju, kaže vozač, ne stajem tu. Sišao sa đacima na Petlovom Brdu pa nazad za Rušanj. Na sajtu stoji to stajalište, na stajalištu piše da staje. Odem ja u toku dana do Banovog Brda kod otpravnika, kaže da vozači sami odlučuju hoće li stati ili ne, da im ne može ništa ali da stajalište postoji. Ja gledam i ne verujem šta slušam, kome se žaliti? Verovatno neću to stajalište koristiti skoro, ali ovo prvi put čujem da vozač sam odlučuje i da mu otpravnik ne može ništa.
 
Nisam znao da taj problem postoji. Često koristim 531 u 12:31 sa Banovog brda. Minut pre njega kreće 560 (uglavnom tad ide zglobni Kent C) i stao je na svako stajalište, i na Petlovom brdu i u Rušnju (dok je moj 531 naravno skrenuo levo, ispod magistrale i nastavio uz Novo naselje).
Otpravnik na Banovom brdu uopšte nema nikakve obaveze prema Lastinim linijama i 607-icom (stoji papirić ispod pulta gde piše da nemaju nikakve informacije o Lastinim polascima) tako da ti je to najverovatnije rekao u vidu ličnog iskustva.
Kome se žaliti? Naravno sekretarijatu koji će odgovoriti jer je ponovo u toku predizborna kampanja.
 
Дешава се и на 560 и на 581 да возачи прескоче стајалиште поред Ибарске на Рушњу.За 581 разумем потпуно што се прескаче стајалиште јер ко ће из Рушња путовати ка Лазаревцу,ем поред тога што се временски путује сат и по и свраћањем на Рушањ из смера Лазаревца изгуби се буквално 3-4 минута,ем вероватно ретко јо користи баш 581 до града,а камоли ка Лазаревцу.По мени за линију 581 треба укинути стајалиште на Рушњу,а увести стајалиште Сајам,не само за 581 него и за остале линије ка Лазаревцу (580,581А,581Е).560 бих оставио само због евентуалних ђака који иду у школу у Барајево.
 
Nekada davno sam često koristio stajalište u Rušnju gde staje 560. Pre neki dan sam opet slučajno morao na tu stranu i stao da ga sačekam, na stajalištu piše da staje. On prođe magistralom, nije ni svratio. Odem ja sa 532 do Petlovog Brda, tu sačekam sledeći i uđem. Preskoči i on stajalište Rušanj. Pitam vozača, kaže ne stajemo tu. Klinci idu u školu, kažu mi neće niko da stane, retko neko, zato svi iz Rušnja idu na Petlovo Brdo. U povratku ista situacija, kažem vozaču da silazim u Rušnju, kaže vozač, ne stajem tu. Sišao sa đacima na Petlovom Brdu pa nazad za Rušanj. Na sajtu stoji to stajalište, na stajalištu piše da staje. Odem ja u toku dana do Banovog Brda kod otpravnika, kaže da vozači sami odlučuju hoće li stati ili ne, da im ne može ništa ali da stajalište postoji. Ja gledam i ne verujem šta slušam, kome se žaliti? Verovatno neću to stajalište koristiti skoro, ali ovo prvi put čujem da vozač sam odlučuje i da mu otpravnik ne može ništa.
Е па овом ја често пишем и говорим. Овакав је јавашлук на Ластиним приградским линијама од кад знам за себе. Стаје од возача ко где хоће и нико им не може ништа. Са неким возачима сам буквално до суда стигао. Сви, почев од Ласте преко инспекције су били на страни бахатих возача. Има драги моји вишње правде, зато ће наставити масовно да губе приградске линије.
 
Lasta trenutno nije ništa izgubila od prigradskih linija, niti će kada se uskoro većinski proda Streli, jer vozači se ne mogu menjati, a bogami ni silni autobusi.

Petcije, blokade, pisanje sekretarijatu, tako se rešava ta vrsta problema.
 
Итекако могу помоћи пријаве,пре пар година сам пријавио једног возача 351 јер ми није стао на Заклопачи и како ми је речено смањена му је била плата
 
Pa kažem, prijave i pisanju sekretarijatu i to fanatično, nije taj problem sa Lastinim vozačima od juče.
 
Vrh