Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Izvinjavam se na padobranstvu, kada kažu "potez 300", misli se samo na Gspovski potez 300, ili računaju i Lastine polaske?

Usput, zašto Lastini polasci ne koriste registrovana stajališta u gradu, gde je oznaka linije, već "omaše" stanicu za 20-30 metara? Cenim da to rade da bi izbegli i nas "obične smrtnike" da se ogrebemo za vožnju par stanica, koje bi nam značile kao "ekspres" linije😎

Konkretno, mislim na 356, koji ne staje na bulevaru na stanici 1564 Prvomajska, gde je i stanični stub sa oznakom linije, vec 30 metara ranije, kod kioska. Ko god ide od prvomajske do skretanja za Kaluđericu mogao bi koristiti i njega. Ovako, cvrc. Primetio sam i da neki 356 u kontra smeru ostavljaju putnike pre stanice početne 50, verovatno da ne bi vozili putnike odatle do Šumica/početne 31/17. Zašto im se to dozvoljava, evo već, godinama? I šta bi bilo kada bi se neki putnik povredio prilikom izlaska iz autobusa, na takvom, "divljem" stajalištu? Da li bi se onda neko konačno počešao po glavi?
 
Izvinjavam se na padobranstvu, kada kažu "potez 300", misli se samo na Gspovski potez 300, ili računaju i Lastine polaske?

Usput, zašto Lastini polasci ne koriste registrovana stajališta u gradu, gde je oznaka linije, već "omaše" stanicu za 20-30 metara? Cenim da to rade da bi izbegli i nas "obične smrtnike" da se ogrebemo za vožnju par stanica, koje bi nam značile kao "ekspres" linije😎

Konkretno, mislim na 356, koji ne staje na bulevaru na stanici 1564 Prvomajska, gde je i stanični stub sa oznakom linije, vec 30 metara ranije, kod kioska. Ko god ide od prvomajske do skretanja za Kaluđericu mogao bi koristiti i njega. Ovako, cvrc. Primetio sam i da neki 356 u kontra smeru ostavljaju putnike pre stanice početne 50, verovatno da ne bi vozili putnike odatle do Šumica/početne 31/17. Zašto im se to dozvoljava, evo već, godinama? I šta bi bilo kada bi se neki putnik povredio prilikom izlaska iz autobusa, na takvom, "divljem" stajalištu? Da li bi se onda neko konačno počešao po glavi?
Из неког разлога када иду са Шумица стају код киоска 50ак метара пре станице, писао сам секретаријату међутим мрка капа
 
Usput, zašto Lastini polasci ne koriste registrovana stajališta u gradu, gde je oznaka linije, već "omaše" stanicu za 20-30 metara? Cenim da to rade da bi izbegli i nas "obične smrtnike" da se ogrebemo za vožnju par stanica, koje bi nam značile kao "ekspres" linije😎
Zato što te linije nisu pravljene za tebe i druge ljud na usputnim stajalištima, nego za stanovnike prigradskih naselja koje opslužuju, kako je neko svojevremeno napisao na forumu odgovor jednog vozača Laste.​
 
Kakva glupost, ja sam Lazarevacke vozace laste i lastre uveo u red po tom pitanju pre nekoliko godina. Godinama su izbegavali da prime ljude u Zarkovu, zatvarali im vrata pred nosom, drali se kako nemaju pravo da udju i slicne gluposti, do glavne stanice iako smo svi imali urednu kartu za tu zonu u kojoj oni voze. Elem, pravio sam se da sam radnik sekretarijata i upisivao njihova imena u blokce kako bi dobili disciplinsku i odbitak od plate, od tada uredno primaju Zarkovce i voze kako bi i trebalo.
 
Taj problem sa Lastinim vozačima i njihovim tumačenjem gde treba da stanu postoji od kada postoji Beograd.

Nažalost, uvozom niskobudžetnih vozača iz tri pripizdine i korisnici dvocifrenih linija su postali žrtve raznih tumačenja od gore dotičnih likova gde treba da se vrši prijem putnika.
 
Zato što te linije nisu pravljene za tebe i druge ljud na usputnim stajalištima, nego za stanovnike prigradskih naselja koje opslužuju, kako je neko svojevremeno napisao na forumu odgovor jednog vozača Laste.​
Naša 307 je iz Vinče, pa ajde sad da vozači preskaču sve stanice koje nisu u Vinči, da se mi ne guramo sa ostalima iz Kaludjerice
 
Постоје прописана стајалишта где која линија треба да стаје и то мора да се поштује.Тако да све то треба пријављивати ако не Секретаријату,онда превознику,мислим да би пре превозник нешто преузео него Секретаријат.
 
Zato sto su svi digli ruke od prevoza. Mnogi su postali gospoda pa ni 200m nece pesaka, nego pale auto i blokiraju centar sela. Kao sto rekoh u prethodnoj poruci, ako ides busom na posao onda si nekako "jadan'", kazu "nema ker za sta da ga ujede pa ide busom" . Ljudi danas imaju po 3 auta, a jedna porodica. Kome jos treba neki autobus za sumadijsku malogradjanstinu..? Pojedinci su se snasli i skratili vreme puta pa idu autom do Malog Pozarevca i kace se za 493,465(to je trenutno najisplativija stavka ako neces da se klatis 2h do posla).
Sindrom sirotinje, je*******iga

Sto se tice laste, i na Komandi je tako bilo godinama, ne znam kako je sada
 
Konstantno viđam 351, dolazi na Ustaničku, ali ne stane na početnu 50., već pre Skroz Dobre pekare.... Retkost je videti nekoga ko će stati na samu stanicu.

Možda bih mogao prijaviti sa sve slikom par puta ( just 4 fun 🤣).
 
Ja zato vidim na aplikaciji pa stanem lepo kod pekare, ili u smeru ka Kaludjerici lepo stanem kod trafike i rešeno
 
Konstantno viđam 351, dolazi na Ustaničku, ali ne stane na početnu 50., već pre Skroz Dobre pekare.... Retkost je videti nekoga ko će stati na samu stanicu.

Možda bih mogao prijaviti sa sve slikom par puta ( just 4 fun 🤣).
351 не иде на Устаничку већ је то 363,ал кад сам већ поменуо 351 ниједан возач не стаје код пијаце у Болечу
 
Apsolutno, šta je prethodna vlast uradila po pitanju poteza 300? Apsolutno ništa, kao i po pitanju cele opštine, a ovi su bar uveli 309L,311 i 313.
За време претходне власти која је де факто добар део актуелне опозиције на потезу 300 укинута је линија 302Л а није уведена нити једна нова, док је погон "Космај" носио незваничну титулу најгорег погона у граду.

Из неког разлога када иду са Шумица стају код киоска 50ак метара пре станице, писао сам секретаријату међутим мрка капа
Заправо Ласта има засебна стајлишта и тако је одувек. Тек са интеграциом ИТС-а велики број стајалишта је спојен, али се у ластиним даљинарима и даље воде стари називи и позиције које се разликују од ГСП-ових за 50 - 100 метара. У Гроцкој је рецимо садашње стајалиште код цркве било искључиво ластино, а 301 и 302 су стајали 250 метара пре њега, где је и дан данас трафика са називом "301".
 
Заправо Ласта има засебна стајлишта и тако је одувек. Тек са интеграциом ИТС-а велики број стајалишта је спојен, али се у ластиним даљинарима и даље воде стари називи и позиције које се разликују од ГСП-ових за 50 - 100 метара. У Гроцкој је рецимо садашње стајалиште код цркве било искључиво ластино, а 301 и 302 су стајали 250 метара пре њега, где је и дан данас трафика са називом "301".
Има смисла,има примера у граду,нпр стајалишта Франше ДЕпера (користе градске линије)и Аутокоманда (користи Ласта као и међуградске линије)на аутпуту у правцу ка Нишу, у правцу ка Авали Аутокоманда (Ласта)и Трг Ослобођења (ГСП), такође, Црква Св. Василија Острошког (ГСП) у правцу ка Авали и Трошарина (ласта)
 
За време претходне власти која је де факто добар део актуелне опозиције на потезу 300 укинута је линија 302Л а није уведена нити једна нова, док је погон "Космај" носио незваничну титулу најгорег погона у граду.

Zato sada na potezu 300 nikada bolji prevoz, živeo SNS!

Biće R(AKIA), ulja i pasulja dok Grocku Aca Vučić čuva!
 
За време претходне власти која је де факто добар део актуелне опозиције на потезу 300 укинута је линија 302Л а није уведена нити једна нова, док је погон "Космај" носио незваничну титулу најгорег погона у граду.
Za vreme prethodne vlasti si bio aktivista, a sada si službenik u GO Grocka. Za vreme prethodne vlasti su GSP i Lasta održavali potez 300, za vreme ove dođosmo do toga da su GSP i Lasta nesposobni da održavaju potez 300 i da zato moraju privatnici da ga preuzmu. Za vreme prethodne vlasti je bilo više polazaka na linijama, za razliku od današnje. Za vreme prethodne vlasti je saobraćao zglobni autobus na liniji 302, danas solo autobus. Za vreme prethodne vlasti je bilo manje nerealizovanih polazaka.​
 
Zato sada na potezu 300 nikada bolji prevoz, živeo SNS!

Biće R(AKIA), ulja i pasulja dok Grocku Aca Vučić čuva!
A dragi ljudi iz opštine ne brigaju ni za šta, za prevoz tek.
Jedina opština koja nema direkt do centra.
Ranije je 305. okretala kod Kraljice Marije kod Vuka.

PS : Kod mene u Boleču, kada se ulazi, ako bude kiše... To je poplava, nema odvoda, nema trotoara... Samo blato i jezera.
Nemaš kome ni da prijaviš, poslednja rupa na svirali.
 

Требали су да нумеришу ову локалну линију од Гроцке до Брестовика у 301😅
 
Да се нешто разумемо везано за стајалишта и Ластине возаче. Од кад знам за себе, већина Ластиног особља је била недисциплинована, бахата скупина. Имали смо проблеме и са њиховим стајањем на стајалиштима у Врчину, али и дуж Авалског пута, нпр. у Јајинцима итд. То је ишло до тога да су возачи долазили у вербални па и физички сукоб са путницима ако је неко нпр. желео да сиђе на регистрованом стајалишту на коме они неће да стану. И ја и многи убили смо се пишући и пријављујући. Тражили поновна обележја за стајалишта и слично. Сада је колико - толико боља ситуација. Верујте ми људи, после свега, мени није жао да Ласта изгуби све линије ка Врчину. То су дебело заслужили својим укупним понашањем. А апсолутно сам за интеграцију свих приградских и локалних линија по питању стајалишта, и сам о томе причао у Секретаријату. Зато ме је овде изнадио Солетов цитат. Ван памети је да ми у 2024. години расправљамо да ли Ласта треба да стаје тачно на било ком регистрованом стајалишту. Те линије нису направљене само за крајња насеља, оне треба да раде у некој врсти ексрпрес режима, али да служе и становницима успутних насеља. Зато, не долази у обзир стајање 50, 100 м пре, после стајалишта, то треба обавезно пријавити.
 
Да се нешто разумемо везано за стајалишта и Ластине возаче. Од кад знам за себе, већина Ластиног особља је била недисциплинована, бахата скупина. Имали смо проблеме и са њиховим стајањем на стајалиштима у Врчину, али и дуж Авалског пута, нпр. у Јајинцима итд. То је ишло до тога да су возачи долазили у вербални па и физички сукоб са путницима ако је неко нпр. желео да сиђе на регистрованом стајалишту на коме они неће да стану. И ја и многи убили смо се пишући и пријављујући. Тражили поновна обележја за стајалишта и слично. Сада је колико - толико боља ситуација. Верујте ми људи, после свега, мени није жао да Ласта изгуби све линије ка Врчину. То су дебело заслужили својим укупним понашањем. А апсолутно сам за интеграцију свих приградских и локалних линија по питању стајалишта, и сам о томе причао у Секретаријату. Зато ме је овде изнадио Солетов цитат. Ван памети је да ми у 2024. години расправљамо да ли Ласта треба да стаје тачно на било ком регистрованом стајалишту. Те линије нису направљене само за крајња насеља, оне треба да раде у некој врсти ексрпрес режима, али да служе и становницима успутних насеља. Зато, не долази у обзир стајање 50, 100 м пре, после стајалишта, то треба обавезно пријавити.
Пре свега ласти треба одузети 493 и дати је приватнику који ће је одржавати како треба, Стрела би ту лагано могла да уђе јер пре свега аутопут,затим магистрални пут од Малог Пожаревца до Младеновца је у солидном стању и не би им се штетила возила,што се тиче Врчина често се дешава да им се кваре зглобна возила,те улећу солаши. Ласта једино може да одржава неке локалне или линије са мањим бројем полазака, остало мрка капа
 
А гледам сада са овим локалним линијама то је чист безобразлук,мислим на 350,365 и 467. На 350 стављају дословно било које возило које им је слободно,кад сам видео отокар султана на 350 нисам могао да верујем, углавном не одржавају ту линију,онда 365 један дан га има други дан га нема,467 мора да се не одржи неки полазак, додуше сад кад су је редуковали са поласцима успевају да одраде све поласке
 
Inače Lasta, gigant koji postoji više od pola veka, sama ne može da se dovede u red pa mora Strela da je prevaspitava?
Neverovatno mi je da svih ovih godina država pokušava manje više bezuspešnu prodaju Laste, a da za to vreme nije ni pokušala da firmu sama dovede u red.

Da je upućen trud uređenja vrha preduzeća ekvivalentan trudu oko prodaje, Lasta bi bila lider u Regionu, ali to nekome ne odgovara..
 
Vrh