laki72 » January 27th, 2018, 8:55 pm[/url]":cucsrrbk]
Iggy84":cucsrrbk je napisao(la):
Био је знак, нагиб је 14%, ако је веровати знаку, можда је сада скинут, на том нагибу се налази и лежећи полицајац. Аутом тај нагиб пролазим у првој брзини. Пружни прелаз је узак, а одмах су и две лакат кривине на почетку узбрдице. Аутобус би у тим кривинама заузимао обе траке, минибус би можда могао да прође. Пролазио сам тим путем често и пре него што је био асвалтиран, постојао је још један пут, који је доста блажи са нагибом,па ме зачудило кад су овај асвалтирали. :shock:
Da, malo duzi, ali mnogo, mnogo bolji pravac je sada zarasli ataraki put koji je "iza dalekovoda" imao krivinu, ali sa mnogi manjim usponom.
Takodje, taj pravac bas u zoni krivine je imao odvajanje ka Pinosavi.
Inace, sam strmi deo uspona je dug od prilike 250-300m
Pojedincima koji "pizde za fotkama" ili lokacijom na Google st view porucujem da po pitanju nagiba tesko mogu da steknu sliku 2D fotografijom slikanom iz uglova koji su dostupni, te zato i nisam slikao, ali cu (prihvatam zamerku) slikati krivinu i pruzni prelaz.
U medjuvremeno, o krivini mozemo ovako uporednom fotografijom slicnih:
Prvi je snimak (famozne) krivine(a) na izlazu iz Resnika.
Na drugoj snimak skretanja iz Svetogorske u Takovsku. (linija 41)
Na trecoj skretanje iz Gavrila Pricipa u Jug Bogdanovu (terminus) Z. Venac. (Nekoliko linija iz pravca B.Brda)
Na osnovu ovih snimaka jasno je da ove krivine nisu nista problematicno, posebno ako uzmemo u obzir broj polazaka, eventualne novouvedene linije, kao i opterecenje saobracajnice i uporedimo ih sa ove dve, ili slicnim po gradu.
E o i sw fotke , mada ona nije realna zbog optickog izoblicenja
Ponoviću iz nekog od mojih prethodnih postova.
Sam pruzni prelaz je najproblematicniji jer se dva koloseka odvajaju na izlazu iz z. stanice resnik i ulaze u levu krivinu.
Pa ipak, sam prelaz nije u krivini i uz malo truda bi se mogao srediti da bude jos lakse koriscenje.
Da, jeste prilicno uzan (kamion i automobil da, ali dva kamiona ne mogu se mimoici na samom prelazu), ali mesta za prosirenje ima sasvim dovoljno.
Prelaz je inace uzan, jer je do relativno skoro sa juzne strane pruge bilo svega nekoliko domacinstava, sa uzanim ulicama, pa je takav bio (i ostao i pruzni prelaz)
Takodje, prelaz je relativno lako izmestiti blize stanici, ako bi to doprinelo laksem odvijanju saobracaja. Naravno, sama lokacija bi morala da se usaglasi sa zeleznicama zbog skretnica, ali od sadasnjeg prelaza do zute strelice.
Za kraj sam uspon:
Ovo su koordinate sa visinama