Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511575#p511575:p0006wpq je napisao(la):
Somi303 » 26 Jan 2018 19:42[/url]":p0006wpq]Јел могуће да нико од вас толико који причате о томе не може да постави неку слику или линк гугл мапа до те ј***** улице?

https://www.google.rs/maps/@44.6998199, ... authuser=0
 
Био је знак, нагиб је 14%, ако је веровати знаку, можда је сада скинут, на том нагибу се налази и лежећи полицајац. Аутом тај нагиб пролазим у првој брзини. Пружни прелаз је узак, а одмах су и две лакат кривине на почетку узбрдице. Аутобус би у тим кривинама заузимао обе траке, минибус би можда могао да прође. Пролазио сам тим путем често и пре него што је био асвалтиран, постојао је још један пут, који је доста блажи са нагибом,па ме зачудило кад су овај асвалтирали. :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511749#p511749:q6u7prvr je napisao(la):
SRBO » Суб Јан 27, 2018 6:35 pm[/url]":q6u7prvr]Има и неки други ал тај мора да се прошири и нема стрит вју на њег
Овај је једини асфалтни пут који повезује два насеља, иначе баш добро урађен пре неколико година и сада добија тротоар целом својом дужином, сликаћу ових дана и поставити на тему о тротоарима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511741#p511741:3mwf834v je napisao(la):
Iggy84 » 27 Jan 2018 04:53 pm[/url]":3mwf834v]Био је знак, нагиб је 14%, ако је веровати знаку, можда је сада скинут, на том нагибу се налази и лежећи полицајац. Аутом тај нагиб пролазим у првој брзини. Пружни прелаз је узак, а одмах су и две лакат кривине на почетку узбрдице. Аутобус би у тим кривинама заузимао обе траке, минибус би можда могао да прође. Пролазио сам тим путем често и пре него што је био асвалтиран, постојао је још један пут, који је доста блажи са нагибом,па ме зачудило кад су овај асвалтирали. :shock:
U Kamendolu je ako se dobro sećam 17%, izlazio sam sa kamionom punim robe, a tuda im ide i Lasta sa autobusima, put je još uži, ako se poredi sa ovom deonicom sa linka iznad. :)
 
Iggy84":3rd455cx je napisao(la):
Био је знак, нагиб је 14%, ако је веровати знаку, можда је сада скинут, на том нагибу се налази и лежећи полицајац. Аутом тај нагиб пролазим у првој брзини. Пружни прелаз је узак, а одмах су и две лакат кривине на почетку узбрдице. Аутобус би у тим кривинама заузимао обе траке, минибус би можда могао да прође. Пролазио сам тим путем често и пре него што је био асвалтиран, постојао је још један пут, који је доста блажи са нагибом,па ме зачудило кад су овај асвалтирали. :shock:

Da, malo duzi, ali mnogo, mnogo bolji pravac je sada zarasli ataraki put koji je "iza dalekovoda" imao krivinu, ali sa mnogi manjim usponom.
Takodje, taj pravac bas u zoni krivine je imao odvajanje ka Pinosavi.

Inace, sam strmi deo uspona je dug od prilike 250-300m

Pojedincima koji "pizde za fotkama" ili lokacijom na Google st view porucujem da po pitanju nagiba tesko mogu da steknu sliku 2D fotografijom slikanom iz uglova koji su dostupni, te zato i nisam slikao, ali cu (prihvatam zamerku) slikati krivinu i pruzni prelaz.

U medjuvremeno, o krivini mozemo ovako uporednom fotografijom slicnih:
724a703d072789dadc2bcb2736856ebd.jpg


Prvi je snimak (famozne) krivine(a) na izlazu iz Resnika.

Na drugoj snimak skretanja iz Svetogorske u Takovsku. (linija 41)

Na trecoj skretanje iz Gavrila Pricipa u Jug Bogdanovu (terminus) Z. Venac. (Nekoliko linija iz pravca B.Brda)

Na osnovu ovih snimaka jasno je da ove krivine nisu nista problematicno, posebno ako uzmemo u obzir broj polazaka, eventualne novouvedene linije, kao i opterecenje saobracajnice i uporedimo ih sa ove dve, ili slicnim po gradu.
E o i sw fotke , mada ona nije realna zbog optickog izoblicenja
e31149bfe003b40e3f3284df127c4695.jpg



Ponoviću iz nekog od mojih prethodnih postova.
Sam pruzni prelaz je najproblematicniji jer se dva koloseka odvajaju na izlazu iz z. stanice resnik i ulaze u levu krivinu.
Pa ipak, sam prelaz nije u krivini i uz malo truda bi se mogao srediti da bude jos lakse koriscenje.
Da, jeste prilicno uzan (kamion i automobil da, ali dva kamiona ne mogu se mimoici na samom prelazu), ali mesta za prosirenje ima sasvim dovoljno.
a4f2d3b59305f63f5c30d441eebf0a1a.jpg

Prelaz je inace uzan, jer je do relativno skoro sa juzne strane pruge bilo svega nekoliko domacinstava, sa uzanim ulicama, pa je takav bio (i ostao i pruzni prelaz)
Takodje, prelaz je relativno lako izmestiti blize stanici, ako bi to doprinelo laksem odvijanju saobracaja. Naravno, sama lokacija bi morala da se usaglasi sa zeleznicama zbog skretnica, ali od sadasnjeg prelaza do zute strelice.
9107a9f4980833b4bc5e4681352b92d3.jpg


Za kraj sam uspon:
468be74bcd1d8dbd5296e5defd25c2fa.jpg

2adc6b60fbd38f751892448d30bcd93d.jpg

Ovo su koordinate sa visinama

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Evo da i ja iznesem par predloga vezanih za potez 400, po nekom mom mišljenju, vrlo neuređenom i zaostalom u prostoru i vremenu. Kak prvo, jedini je prigradski potez, gde još uvek u većoj meri dominiraju lastine linije sa neadekvatnim redovima vožnji. Preklapanja su česta i sve nepotrebno saobraćaju do centra grada. 408-ica pokriva najbitniji i najfrekvetniji deo uz kragujevački put, ali se i ona često poklapa sa mnoštvom lastinih linija, pa ima polazaka koji su baš popunjeni, a ima i onih praznjikavih samo zato što i po tri autobusa idu jedan za drugim, a posle i po pola sata nema ni jednog polaska bilo koje linije, pa koji prvi prođe, biva najviše popunjen. Onog momenta kad je 408-ica produžena do Ralje, očekivao sam veće izmene, a sve što smo dobili, jeste sličan broj polazaka radnim danima, dok je vikendom njihov broj znatno smanjen, pogotovu nedeljom, red vožnje sa češćim preklapanjima itd. Kad već pokriva toliki potez, mogla bi imati ulogu primarne linije, a umesto toga, ona i posle deset godina služi tek za popunjavanje rupa i delimično dupliranje kapaciteta.

U svetlu predstojeće najave izmeštanja lastinih linija na Novi Beograd, gde skoro sigurno linije koje idu preko Avale neće završiti, već se sve okretati na Voždovcu najverovatnije, a možda i na Banjici, mislim da je vreme da se sve one konačno reorganizuju, odnsno da se učine lokalnim fider linijama za minimum jednu frekventnu, a to bi naravno bila 408-ica i eventualno bi mogla da ostane i 491-ica, kao jedina smislena od svih lastinih linija.

451-ica i 474-tka imaju najmanje polazaka u toku dana, dok linija 474 nedeljom čak i ne saobraća, a i jedna i druga nemaju baš mnogo "svojih" putnika. Parcane, Babe i Stojnik bi bez problema mogla opsluživati lokalna linija na svakih sat vremena sa samo jednim vozilom naravno, a na relaciji Parcani Stojnik recimo, sa presedanjem u centru Ralje.

Linija 470 ima tek osam polazaka dnevno, kao i 450-ica, a ne može se reći ni za jednu ni za drugu da služe svojim stanovnicima na adekvatan način. 470-ica ima putnika, ali je neredovna i dosta kruži. Dva minibusa na lokalno kružnoj liniji sa polazištem u Maloj Ivanči, bi po mom mišljenju bilo najbolje rešenje za naselja Popović i Mala Ivanča. Saobraćala bi kružno u oba smera, a trasa bi išla preko lokalnog puta za Malu Ivanču, kao i preko Drumina na sadašnjoj trasi 470-ice, koja bi se naravno ukinula. Pomenuti put za Malu Ivanču od "Avalskog sveta", nema dovoljnu širinu za standardni gradski autobus, ali bi minibus trebao tuda da prolazi bez problema. Išli bi kombinovano na pola sata, odnosno na sat po krugu. Trasa - Mala Ivanča - Avalski cvet - Trešnja - Ralja - Popović i opet Mala Ivanča. Drugi krug, da tako kažem, imao bi identičnu trasu, samo bi naravno išao suprotnim smerom od Male Ivanče preko Popovića, Ralje, Trešnje i ponovo bi se vratio u Malu Ivanču.

450-ica nema naročitu svrhu, sem da kupi putnike duž kragujevačkog puta, a od Đurinaca se poklapa sa 491-icom. Lokal koji već saobraća na relaciji Sopot Đurinci, mogao bi se uskladiti sa polascima 491-ice, mada tu trasu pokriva i daleko frekventnija linija 465, koju stanovnici Sopota i okoline najviše koriste. To presedanje za Sopot i okolinu ne bi trebalo da predstavlja problem, a 491-ica bi mogla da se pojača. Do Sopota bi se mogla produžiti i 408-ica, uz uvođenje zglobnih vozila na petnaestak minuta u špicu i na dvadesetak van vršnog perioda. To bi naravno značilo i ukidanje 491-ice, a sa druge strane pojačanje lokalne linije na relaciji Mladenovac - Sopot. Postoji i lokalni put od Ralje prema Sopotu, nešto kraći od onog preko Đurinaca, a inače je u odličnom stanju. Tim putem bi možda mogla da se produži 404-tka. Sa dva vozila bi mogla ići na svakih 40 minuta.

Ovo je neko moje viđenje rešenja većeg dela neuređenog poteza 400, pa bih voleo da čujem vaše mišljenje, a i neke druge predloge naravno. Promene su neophodne u svakom slučaju. Ostaje nam Vrčin, a i za njega imam nekih predloga, ali ajde da ne preterujem sa ubacivanjem svega u jedan post :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513523#p513523:cucsrrbk je napisao(la):
Aleksandar1 » February 3rd, 2018, 9:47 pm[/url]":cucsrrbk]Da li je neko razmisljao o zicari Rusanj - Resnik - Pinosava?
Bolje gondola. Taman da realizujemo višedecenijsku želju (san). :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511778#p511778:cucsrrbk je napisao(la):
laki72 » January 27th, 2018, 8:55 pm[/url]":cucsrrbk]
Iggy84":cucsrrbk je napisao(la):
Био је знак, нагиб је 14%, ако је веровати знаку, можда је сада скинут, на том нагибу се налази и лежећи полицајац. Аутом тај нагиб пролазим у првој брзини. Пружни прелаз је узак, а одмах су и две лакат кривине на почетку узбрдице. Аутобус би у тим кривинама заузимао обе траке, минибус би можда могао да прође. Пролазио сам тим путем често и пре него што је био асвалтиран, постојао је још један пут, који је доста блажи са нагибом,па ме зачудило кад су овај асвалтирали. :shock:

Da, malo duzi, ali mnogo, mnogo bolji pravac je sada zarasli ataraki put koji je "iza dalekovoda" imao krivinu, ali sa mnogi manjim usponom.
Takodje, taj pravac bas u zoni krivine je imao odvajanje ka Pinosavi.

Inace, sam strmi deo uspona je dug od prilike 250-300m

Pojedincima koji "pizde za fotkama" ili lokacijom na Google st view porucujem da po pitanju nagiba tesko mogu da steknu sliku 2D fotografijom slikanom iz uglova koji su dostupni, te zato i nisam slikao, ali cu (prihvatam zamerku) slikati krivinu i pruzni prelaz.

U medjuvremeno, o krivini mozemo ovako uporednom fotografijom slicnih:
724a703d072789dadc2bcb2736856ebd.jpg


Prvi je snimak (famozne) krivine(a) na izlazu iz Resnika.

Na drugoj snimak skretanja iz Svetogorske u Takovsku. (linija 41)

Na trecoj skretanje iz Gavrila Pricipa u Jug Bogdanovu (terminus) Z. Venac. (Nekoliko linija iz pravca B.Brda)

Na osnovu ovih snimaka jasno je da ove krivine nisu nista problematicno, posebno ako uzmemo u obzir broj polazaka, eventualne novouvedene linije, kao i opterecenje saobracajnice i uporedimo ih sa ove dve, ili slicnim po gradu.
E o i sw fotke , mada ona nije realna zbog optickog izoblicenja
e31149bfe003b40e3f3284df127c4695.jpg



Ponoviću iz nekog od mojih prethodnih postova.
Sam pruzni prelaz je najproblematicniji jer se dva koloseka odvajaju na izlazu iz z. stanice resnik i ulaze u levu krivinu.
Pa ipak, sam prelaz nije u krivini i uz malo truda bi se mogao srediti da bude jos lakse koriscenje.
Da, jeste prilicno uzan (kamion i automobil da, ali dva kamiona ne mogu se mimoici na samom prelazu), ali mesta za prosirenje ima sasvim dovoljno.
a4f2d3b59305f63f5c30d441eebf0a1a.jpg

Prelaz je inace uzan, jer je do relativno skoro sa juzne strane pruge bilo svega nekoliko domacinstava, sa uzanim ulicama, pa je takav bio (i ostao i pruzni prelaz)
Takodje, prelaz je relativno lako izmestiti blize stanici, ako bi to doprinelo laksem odvijanju saobracaja. Naravno, sama lokacija bi morala da se usaglasi sa zeleznicama zbog skretnica, ali od sadasnjeg prelaza do zute strelice.
9107a9f4980833b4bc5e4681352b92d3.jpg


Za kraj sam uspon:
468be74bcd1d8dbd5296e5defd25c2fa.jpg

2adc6b60fbd38f751892448d30bcd93d.jpg

Ovo su koordinate sa visinama
Evo šta kaže DJP (busevi.com):

Pisao sam direkciji za prevoz u vezi uvodjenja linije Rušanj – Resnik, i njihov odgovor da je i ranije bilo razmatranja da se uvede linija, ali do toga nije došlo zbog krivine u blizini pruge i nagiba od 14%, medjutim kad u aprilu krene sa radom nova linija BG voza na relaciji Resnik – Ovča ponovo će razmotriti uvodjenje linije Rušanj – Resnik.
 
Vesic izjavio na Studiju B da je otvaranje radova na autobuskoj stanici u Bloku 42 predvidjeno za 10 do 15 dana,prvo se gradi aneks stanicne zgrade....dakle jos jedno otvaranje u kampanji,pa da vidimo kojom brzinom mozemo ocekivati prebacivanje i gradskih i prigradskih linija tamo....uz to je i najavio pocetak rekonstrukcije Karadjordjeve u junu 2018 od Brankovog mosta do Kalemegdana u sklopu priprema za tunel do Bulevara Despota Stefana....pa da vidimo koliko je i to istina...uglavnom do 4 marta BAS ce poceti da rade...tako kazu...
 
Od 08. 02. 2018. se značajno pojačava linija 505 , kako radnim danom , tako i vikendom.
Od 15. 02. 2018 . pojačanje linije 407 vikendom.

izvor: bgprevoz.rs
 
U pojacanje linija uopste ne vjerujem da bi se negdje dodao autobus negdje mora da se uzme
Trebalo bi to provjeriti dobro
 
Privatnici su se potpisanim ugovorom obavezali na to da će moći da obezbede dodatna vozila ukoliko se to bude tražilo u budućnosti od njih.
Evo jedan primer. Pojačanje na 27E je odrađeno tako što je linija 502 ustupljena privatnicima , a vozila GSP - a koja su postala višak , iskorišćena za pojačanje.
 
Kako sam cuo od dosta osoba, planirano je izmestanje svih linija sa Vozdovca do leta i planiranih radova na prosirenju ulice Save Maskovica i pretvaranja terminusa Vozdovac u neki kruzni tok/trg.

izvor: gspbeograd.net
 
solecar":y9wjrrke je napisao(la):
Kako sam cuo od dosta osoba, planirano je izmestanje svih linija sa Vozdovca do leta i planiranih radova na prosirenju ulice Save Maskovica i pretvaranja terminusa Vozdovac u neki kruzni tok/trg.

izvor: gspbeograd.net
У том случају треба размислити где би се потез 400 изместио. Да не планирају да скрате до окретница трола?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Pa planirano je surenje save maskovica i kruzni tok mogu na prokop da ih stave
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518078#p518078:2yyds1es je napisao(la):
solecar » Pon Feb 19, 2018 11:27 pm[/url]":2yyds1es]Kako sam cuo od dosta osoba, planirano je izmestanje svih linija sa Vozdovca do leta i planiranih radova na prosirenju ulice Save Maskovica i pretvaranja terminusa Vozdovac u neki kruzni tok/trg.

izvor: gspbeograd.net
To je najbolje resenje za taj potez...ali onda ce morati da ih stave na neku novu okretnicu u blizini stare....nemoguce je toliko linija smestiti na neku drugu....ova na Banjici je ok....ukoliko trole odu u Jajince o cemu se isto pricalo.....
 
U igri su Banjica II i Stepa Stepanović , za sada. Tako kažu na gspbeograd.net
 
solecar":1i062nky je napisao(la):
U igri su Banjica II i Stepa Stepanović , za sada. Tako kažu na gspbeograd.net
Бањица 2 са толиким тролама је питање шта и како би могло због оптерећености док Степа Степановић може да буде ок само ако се прошири окретница коју већ користи 49.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Okretnica "Banjica II" bi morala da se proširi i uredi , da bi mogla da primi linije , ali generalno mi to nije najbolje rešenje , obzirom da bi onda sav teret spao na trole i 78 , a ovako je raspoređen na trole , 47 , 48 , 49 , 50 , 78 , tramvaje i liniju 33.
 
Vrh