84N ne postoji. Ja bih pre liniju 15 produžio , da izađe na autoput pa kružno kroz Altinu i Malu prugu i natrag ka Trgu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503013#p503013:369dc0jg je napisao(la):EUKALIPTUS » December 24th, 2017, 1:12 pm[/url]":369dc0jg]Iskreno, ne mislim da je potrebno produžavanje linija 81 i 81L, jer su ove linije ovakve jako pouzdane i nigde ne upadaju u čepove, a omogućavaju sva moguća i nemoguća presedanja, i osim toga da nekog mrzi da preseda, nema ni jedno racionalno opravdanje za njihovo produženje. Noćni prevoz treba da dobiju obavezno, ali mislim da će to opet biti neka varijanta sa nekom izdeformisanom modifikacijom postojeće linije 704N, iako bi trebalo uvesti 81N, koji bi išao sa Trga Republike, usklađen tako da se vremenski ne poklapa sa linijama 15N i 84N i da od momenta kada dođe do Zemuna, ide kao i dnevne linije 81 i 81L.
Ja bih ih razdvojio još kod Ušća , pa da 706N ide kao dnevni , uz svraćanje na Galeniku , dok bi 704N išao preko Bulevara Mihajla Pupina i mogao bi da pokriva trasu kroz Ugrinovačku , pa kao 707 Ugrinovačkim putem za Zemun polje i promeni oznaku u 707N , a da 15 onda ide trasom 81L kroz Altinu. Na ovaj način su pokrivene sve tri glavne saaobraćajnice u Zemunu , plus što Altina dobija noćni prevoz.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503179#p503179:3kpw0y2s je napisao(la):Gaspar18 » December 25th, 2017, 1:34 am[/url]":3kpw0y2s]Nocni kroz Altinu kruzno moze, ali bolje bi bilo da se 704N i 706N razdvoje, da 706N ide do Batajnice da svrati na Galeniku, a na Altini bi 704N imao barem 20 do 25 ljudi po krugu, a koliko taj isti razvozi do Zemun Polja? Problem je u tome, sto postoji plan gde je planirana saobracajnica od Zemun Polja iza Instituta za Kukuruz kod fudbalskih terena, do Batajnice kroz ono polje da se izbije na prugu u Batajnici, ali se neko pravio pametan i doveo kuce do ulice... Skraceno receno, sve se svodi na puki kompromis, ili ili. Ako hocete nocni za Gornji Zemun, da ide na svakih 15 minuta, da kaci rubne delove svi bi imali profit, a narocito ljudi odatle, napraviti normalan interval, i zdravo...
Preduhitri me. Dok si ti pisao odgovor , ja sam radio upravo predlog koji si spominjao.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504401#p504401:328ev3tm je napisao(la):predrag1978 » December 30th, 2017, 3:05 am[/url]":328ev3tm]Ako vec imas taj predlog, mislim da postoje uslovi za minibus od Rusnja do Resnika... obisao sam tu deonicu skoro prolazeci kolima, jeste dosta krivina, jeste da put nema neku sirinu, ali obzirom da se kolima od poslednje stanice 532 u Rusnju do Zel .stanice u Resniku putuje oko 10 minuta, i obzirom da minibusevi opsluzuju mnoge relacije cak samo jednosmerno, zasto se ova dva naselja ne bi povezala... Ako imas mozda kilometrazu i udaljenost naselja, bio bih ti zahvalan da uradis eventualni takt za takvu liniju....
Bravo majstore.....svaka cast....razmisljamo u isto vreme ....to je to...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504405#p504405:3pa1on45 je napisao(la):solecar » Sub Dec 30, 2017 3:14 am[/url]":3pa1on45]Preduhitri me. Dok si ti pisao odgovor , ja sam radio upravo predlog koji si spominjao.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504401#p504401:3pa1on45 je napisao(la):predrag1978 » December 30th, 2017, 3:05 am[/url]":3pa1on45]Ako vec imas taj predlog, mislim da postoje uslovi za minibus od Rusnja do Resnika... obisao sam tu deonicu skoro prolazeci kolima, jeste dosta krivina, jeste da put nema neku sirinu, ali obzirom da se kolima od poslednje stanice 532 u Rusnju do Zel .stanice u Resniku putuje oko 10 minuta, i obzirom da minibusevi opsluzuju mnoge relacije cak samo jednosmerno, zasto se ova dva naselja ne bi povezala... Ako imas mozda kilometrazu i udaljenost naselja, bio bih ti zahvalan da uradis eventualni takt za takvu liniju....