Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

kako ne ide iz mog dzepa jel ti znas da je meni porez na stan 20.000 dinara
 
Baš mi žao, šteta što nije 40.
Ne znam jel čitaš, da bi Pazovu
i Banovce pripojili BUS Plusu, pndosno javnom prevozu, opština Pazova to mora da plaća. Možda i tu imaš udela i u budžetu opštine?

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
 
evo gledam mapu aj do n.pazove i nekako jer je u sklopu aerodroma i novih centara dts i lidl pa moze i nama da koristi ako neko ide tamo da radi ali za banovce ne nesto ne vidim razlog pa zar vam nije lakse da se skupite i dignete bunu i ocepite ta naselja od vojvodine i prikacite se beogradu mislim
ocepise celo kosovo a vi ne mozete dva naselja vec kukate od 80s
 
Jako sunce ovih dana, a ?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
HAHAHAHAHA, eto došli smo do izvora tvog problema, zatucana seljačina sa prebivalištem u Beogradu.

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
 
Да напокон продахне БГ од свакојаких глава.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Na zahtev zaposlenih i na predlog GO Obrenovac, od 04.09.2017. godine uvode se dva polaska postojeće linije 860 do novootvorene fabrike automobilskih delova „MeiTa“:

07:05 iz Obrenovca (ispred fabirike „MeiTa“ u 07:18),

15:50 iz Beograda (ispred fabrike „MeiTa“ u 16:37), (red vožnje možete pogledati ovde).

Na ovaj način svi korisnici predmetne linije imaće mogućnost da u vremenskim intervalima dolaska i odlaska sa posla, koristeći delimično promenjenu trasu linije 860 u navedena dva polaska, ostvare direktnu vezu sa industrijskom zonom, čime je izbegnuto pešačenje do najbližih linija JLPP-a u dužini od približno 1km.

Linija će nositi oznaku 860M i koristiti sva postojeća registrovana stajališta, dok će prilaz industrijskoj zoni vršiti internom saobraćajnicom u zoni stajališta „Barič kolonija“, zatim Ul. Baričkih boraca do prilaza fabrici „MeiTa“, gde će vozila u proširenju kolovoza vršiti okretanje i promenu smera kretanja i gde će biti registrovano novo stajalište za izmenu putnika.

Linija će raditi radnim danom, subotom i nedeljom.

izvor: bgprevoz.rs
 
Ima li nekih slika sa terena, ulica Zemljoradnicka u Kumodrazu, gde ide 406L, rekonstruise se taj potez jer trenutno ne ispunjava tehnicke uslove ni za minibus, a kamoli autobus?

Mislim da ce po tom modelu uskoro krenuti i da rade Zeljka Milivojevica, tj naselje klenak u Kaludjerici...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477219#p477219:zuz3va2f je napisao(la):
prigradski » September 12th, 2017, 8:13 pm[/url]":zuz3va2f]Ima li nekih slika sa terena, ulica Zemljoradnicka u Kumodrazu, gde ide 406L, rekonstruise se taj potez jer trenutno ne ispunjava tehnicke uslove ni za minibus, a kamoli autobus?
Radovi produženi za mesec dana.
 
Људи све је то лепо, али пазите имбецилност своје врсте... Алтина јесте насеље које није предвиђено за градњу, али се изградило, малтене има скоро 25000 становника, и још се гради, и плацеви за куће и зграде су узети до уласка у Земун Поље гледано са Новосадског пута, а нема нормалан превоз и линију ноћног, а није да баш незаслужује... Галеника која једва има 10000 становника, и где је циркулација људи после 22 мизерна, има 84 у току дана, а има и ноћни превоз... Па се питам, да ли је могуће рецимо увести ноћни за Алтину, да иде Трга на 45 минута, од 12 увече до 4 ујутру... Имао би тај ноћни путника, јер нема нико у насељу кола са једне стране, а са друге стране значио би, јер би имао бар 60ак људи у том делу... Кажем насеље се изградило, а размак од последњег 81Л до првог је 5 сати, а није пријатно пешачити са окретнице 15 са једне стране, са друге стране из Бачке, а са треће стране са Галенике...
 
Освета другосрбијанских власти јер у Алтини живе већином избеглице из Босне и Хрватске, исто као Калуђерица, све под изговором "па мале су улице кме кме нема где бус да се прогура" па ако је цело насеље направљено на дивље онда можете с њима да радите шта оћете буниће се можда њих 100 али њихове жалбе су мање вредне у односу на потребу ових осталих пар хиљада
 
Naj lakše i naj ekonomičnije rešenje za Altinu je
da za jednu autobusku stanicu (jedan semafor oko 1.000 metara ) prebaciti okreticu 18 i 83
i odmah na ulazu u Altinu da okrecu (samo da predje NS novi put)
gde baš na ulazu i ima dovoljno prostora za jedna pristojan kružni tok sa proširenjem za okretnicu

(ko je vešt moze da postavi i slike makar iz google maps 3d- gde se jasno vidi ta lakoća)

Ne samo što bi Altina dobila dve jake linije 17 i 83 u naselju
vec bi okretica u Bačkoj postala nedostajuci veliki park ili trg u tom kraju

Eto samo za čašu goriva i gotovo NEpromenjen takt obe linije rešilo bi dva velika Zemusnska problema
a grad bi uštedeo otvaranje nove linije i dodatni min. br. autobusa i goriva za njih.

Dubinu Altine pokrivao bi i dalje 81 i 81L što znači da bi bez skupih promena
Altina procvetala kao i mnogi mučenici (studenti i radnici)
koj sada zakupljuju sobe ili stanove za 80-100 evra jer i nemaju više za bilo koj dr. deo grada i žestoko se pate sprevozom

:sesir:
 
boca-ica":3ko4x2u8 je napisao(la):
Naj lakše i naj ekonomičnije rešenje za Altinu je
da za jednu autobusku stanicu (jedan semafor oko 1.000 metara ) prebaciti okreticu 18 i 83
i odmah na ulazu u Altinu da okrecu (samo da predje NS novi put)
gde baš na ulazu i ima dovoljno prostora za jedna pristojan kružni tok sa proširenjem za okretnicu

(ko je vešt moze da postavi i slike makar iz google maps 3d- gde se jasno vidi ta lakoća)

Ne samo što bi Altina dobila dve jake linije 17 i 83 u naselju
vec bi okretica u Bačkoj postala nedostajuci veliki park ili trg u tom kraju

Eto samo za čašu goriva i gotovo NEpromenjen takt obe linije rešilo bi dva velika Zemusnska problema
a grad bi uštedeo otvaranje nove linije i dodatni min. br. autobusa i goriva za njih.

Dubinu Altine pokrivao bi i dalje 81 i 81L što znači da bi bez skupih promena
Altina procvetala kao i mnogi mučenici (studenti i radnici)
koj sada zakupljuju sobe ili stanove za 80-100 evra jer i nemaju više za bilo koj dr. deo grada i žestoko se pate sprevozom

:sesir:
Нема места да се прави окретница на поменутом месту.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Нема места да се прави окретница на поменутом месту.
IH...Iscitira me celog
a za jednu NEpotkovanu rečenicu :lol:

Ne osporavm te, vec potkuj sa navodima postojece dimenzije i potreban radijus :)
 
boca-ica":booc1zkh je napisao(la):
Нема места да се прави окретница на поменутом месту.
IH...Iscitira me celog
a za jednu NEpotkovanu rečenicu
Реално стање је да стварно нема места, колико год ми желели и маштали

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
boca-ica":1lf9qnmh je napisao(la):
A gde bi bilo ?
Најбоље би боље да појачају 81 и локал, стварно не видим ни јждан слободан плац код поште где би пребацио и 18 и 83.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
solecar":15rl7ciw je napisao(la):
Evo gde bi mogle 18 i 83 da se okreću u Altini. To je u blizini , čini mi se druge stanice u naselju , trasa linije 81L. Prostora imka , koliko vidim , veličine dva placa.

https://www.google.com/maps/@44.8474546 ... 312!8i6656
Људи не заносите се. Неће да повежу насеље Траншпед које већ има могућност да линија 70 стаје ту а камоли да праве неку окретницу на Алтини. Бико би лепо али тешко.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ovde nije reč o zanošenju. Ovo za 18 i 83 su prvi spomenuli ovi iz DJP , i to pre nego nego što je bilo i pomena o eksproprijaciji zemljišta na kojem je okreetnica u Bačkoj.
 
solecar":kcgar1g5 je napisao(la):
Ovde nije reč o zanošenju. Ovo za 18 i 83 su prvi spomenuli ovi iz DJP , i to pre nego nego što je bilo i pomena o eksproprijaciji zemljišta na kojem je okreetnica u Bačkoj.
Ако не могу линију 70 нпр да ставе да користи станицу Траншпед где постоје техничке могућности ово је тек научна фантастика, то је поента.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479759#p479759:1wgmsxk6 je napisao(la):
igor989 » 23 Sep 2017 11:06[/url]":1wgmsxk6]
boca-ica":1wgmsxk6 je napisao(la):
Naj lakše i naj ekonomičnije rešenje za Altinu je
da za jednu autobusku stanicu (jedan semafor oko 1.000 metara ) prebaciti okreticu 18 i 83
i odmah na ulazu u Altinu da okrecu (samo da predje NS novi put)
gde baš na ulazu i ima dovoljno prostora za jedna pristojan kružni tok sa proširenjem za okretnicu

(ko je vešt moze da postavi i slike makar iz google maps 3d- gde se jasno vidi ta lakoća)

Ne samo što bi Altina dobila dve jake linije 17 i 83 u naselju
vec bi okretica u Bačkoj postala nedostajuci veliki park ili trg u tom kraju

Eto samo za čašu goriva i gotovo NEpromenjen takt obe linije rešilo bi dva velika Zemusnska problema
a grad bi uštedeo otvaranje nove linije i dodatni min. br. autobusa i goriva za njih.

Dubinu Altine pokrivao bi i dalje 81 i 81L što znači da bi bez skupih promena
Altina procvetala kao i mnogi mučenici (studenti i radnici)
koj sada zakupljuju sobe ili stanove za 80-100 evra jer i nemaju više za bilo koj dr. deo grada i žestoko se pate sprevozom

:sesir:
Нема места да се прави окретница на поменутом месту.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Нека направе
 
На Алтину је прошле године ишао и Соларис, јер је била велика рупа између полазака и на 81 и 81Л, и ништа му није фалило... Зглоб је прекопотребан је већем периоду дана, јер они шифоњери од Унакопа који је сам по себи ужасан са одржавањем, нису за ту линију, приградски тип аутобуса, са мало места за седење, а путнички салон Лиаза 5292 заузимају свакојаке пиздарије... Генерално за Алтину би било најбоље, када би рецимо укинули 81, јер се траса 81 и 707 кроз Алтину преклапа, а продужили га рецимо у неки од блокова или негде на Бувљак, јер кад Галеника која има упола мање становника од Алтине, а има редовни 84 на 5 до 10 минута, при томе ноћни, што Алтина не може?
 
Vrh