Blade
Advanced
- Učlanjen(a)
- 24.11.2015.
- Poruke
- 2.588
- Pohvaljen
- 1.643
Iako ovo nije auto-forum, teme kojima se bavi ili bar dobar deo njih, posebno one o saobracajnoj infrastrukturi, su usko vezane za automobile. Oni su, posebno zbog nacina zivota koji vecina nas vodi, postavi ,,nesto bez cega se ne moze,, . Kada pogledate kroz finansije, prosecnu srpsku platu, voznja i najjeftinijeg automobila za odrzavanje je luksuz. Ali potreba za automobilom je velika, jer je to stvar bez koje ne bi bilo sanse da zavrsite svoje dnevne obaveze.
Vi, koji ste navikli na automobil, probajte da zamislite jedan svoj radni dan bez istog. Prava agonija, zar ne?
Uprkos sve vecoj krizi, najveci broj ljudi se ne odrice koriscenja svog automobila. I otisli su u ekstrem da se odricu ne samo stvari kao sto je normalna garberoba ili opustanje sa drustvom, vec su bukvalno u stanju da ne jedu, da bi vozili auto.
Zalostan je podatak da covek sa prosecnom srpskom platom, jedva moze redovno da odrzava sa najjeftinijim delovima i vozi auto star 15-16 godina, kao sto je VW Golf 4, za koji sto se kaze, ,,samo sto nema delova na trafici,, .
Time sto je godinama jedini uslov za uvoz automobila euro3 motor, smanjio se broj neispravnih i starih automobila na ulicama, ali prosecan srpski auto je i dalje star 17-18 godina. U saobracaju ima mnogo automobila starih i preko 30 godina, sto svi vi koji ste svaki dan u saobracaju imate prilike da vidite.
Delovi su, kada bolje pogledate, najjeftinija stavka. Registracija za auto srednje kubikaze kosta pola prosecne plate, a za 1000 dinara, sa tim istim autom, ne mozete ili jedva mozete da pređete 100 km.
Vi, koji ste navikli na automobil, probajte da zamislite jedan svoj radni dan bez istog. Prava agonija, zar ne?
Uprkos sve vecoj krizi, najveci broj ljudi se ne odrice koriscenja svog automobila. I otisli su u ekstrem da se odricu ne samo stvari kao sto je normalna garberoba ili opustanje sa drustvom, vec su bukvalno u stanju da ne jedu, da bi vozili auto.
Zalostan je podatak da covek sa prosecnom srpskom platom, jedva moze redovno da odrzava sa najjeftinijim delovima i vozi auto star 15-16 godina, kao sto je VW Golf 4, za koji sto se kaze, ,,samo sto nema delova na trafici,, .
Time sto je godinama jedini uslov za uvoz automobila euro3 motor, smanjio se broj neispravnih i starih automobila na ulicama, ali prosecan srpski auto je i dalje star 17-18 godina. U saobracaju ima mnogo automobila starih i preko 30 godina, sto svi vi koji ste svaki dan u saobracaju imate prilike da vidite.
Delovi su, kada bolje pogledate, najjeftinija stavka. Registracija za auto srednje kubikaze kosta pola prosecne plate, a za 1000 dinara, sa tim istim autom, ne mozete ili jedva mozete da pređete 100 km.