Šta je novo?

Podzemni Tunel koji bi spojio Dr Ivana Ribara sa Ibarskom magistralom

Most Zemun-Borča nisam ni stavljao u gore pomenuta razmišljanja jer je za njega eto kao izvesno da će krenuti da se gradi do kraja godine (videćemo). Gore izneti stavovi znači nisu uzimali njega u razmatranja jer se kao već gradi (glavni projekat i slično).
 
Naravno da ima prioritetnijih mostova ali lepo je imati i ovakve planove za koje mislim da nisu nerealni u nekoj budućnosti.
Tunel je dobra ideja i jedina opcija ako ide preko centralnog dela Ade, a ako se mesto prelaza pomeri na drugi špic Ade onda most.
Po mom mišljenju najprioritetniji most je Vinča jer on rešava tranzit i kamionski saobraćaj za sva vremena. (bar 50 god. :) )
 
Komentarisao sam tu varijantu na podforumu most preko ade, de je pre 20 - 25 godina postojala varijanta tunela koji bi išao od sportskog centra milicionar do nehruove stime što bi se na adi ciganliji i adi huji morali napraviti ventilacioni sistemi za isbacivanje izduvnih gasova iz tog tunela a ujedno da te cevi služe i u svrhe spasavanja, al su se onda javili zeleni koji su rekli da bi zbog ruže vetrova ti izduvni gasovi unistili ceo eko svet na adi ciganliji i adi huji. kao i varijanta da se na tom mestu pravi most al se i od toga odustalo jer bi unistio i vizuelni identitet i ekološki adu ciganliju. Pa se onda pribeglo varijanti da bude na vrhu ade. Ako pogledate sadašnji rukavac de ispuštaju otrovne materije fabrike u sklopu Šečerane, i jugopetrol, a da nepricamo o mrtvoj reci Topčiderki, za 10 godinataj rukavac će postati mrtvo more ako se nastavi ovom tendencijom da se ubacuju otrovne materije u rukavac. Pre je rukavac imao svoj priliv i odliv čiste i prljave vode a sad će taj rukavac i leti i zimi da smrdi na uginulu ribu kao što je ponekad smrdeo i kad je imao dotok čiste vode. ŽIVI BILI PA VIDELI. Nemogu da se prave ni mostovi ni tuneli bez stručnih ljudi, npr Geolozi, Vodoprivredni ing, ekolozi, saobraćajni teh, i td ljudi od struke pa tek onda građevinci i finansijeri na kraju. Kod nas je sve suprotno.
 
Zato sto Beograd nema urbaniste.....
Ima, ima! Al ih niko NE PITA!!


Inace sa ovom idejom tunela se potpuno slazem! I to je vrlo moguc projekat... Ocu reci... Kad bi bili svajcarska.

Pre jedno mesec dana sam bio na predavanju u inzenjerskoj komori o "podzemnoj gradji u beogradu", i tu je doticni predavac (necete mi zameriti, ali imena jako tesko pamtim), pomenuo jedan staaaaari projekat (mislim da datira neke 70e ili 80e) koji je u svojoj knjizi izdao jedan geolog (opet, rekoh vam) u kojem je, iz GEODETSKIH merenja ustanovio i nacrtao kompletan plan pod-recnih tunela na raznim linijama, kao sto su jedan pored pancevackog mosta, na savi, oko ade, tako sto je spajao vec postojece ulice sa obe strane. I ustanovio je da je mnogo isplativije to uraditi nego graditi mostove (ukljucujuci i odrzavanje).

Naime, ono sto je pronadjeno u tim merenjima je bilo vrlo bitno za njegov projekat, a i vrlo je interesantno za nas =) Ispod recne vode se nalazi mulj, a na dnu tog mulja se nalazi jedan sloj vodonepropusnog mulja i ispod toga je potpuno suvo... On je stavio te tunele samo nekoliko metara ispod tog sloja, i na nacrtima koje sam video.. To deluje savrseno.

Kad bi samo neko znao za te planove, i nasao kako se zove ta knjiga...
 
Ali pazi kad pojma nemam.

Za ovo je Goldstein najpozvaniji, ali njega baš dugooooooooooooooooo nema na forumu (čuje li se neko sa čovekom, gde je nestao).
 
Tunelu su svakako veći problem finansije nego ekologija, jer most bi daleko više uništio eko sistem od tunela. Što se tiče ventilacije na Adi i to je rešivo ( previše gledam Discovery :| ) Pare nisu problem, para nema :)
 
shmeksi":338bhdpe je napisao(la):
Ali pazi kad pojma nemam.

Za ovo je Goldstein najpozvaniji, ali njega baš dugooooooooooooooooo nema na forumu (čuje li se neko sa čovekom, gde je nestao).
Mislim da bleji na ssc-u ako je to isti covek
 
Vrh