Šta je novo?

Podzemni Tunel koji bi spojio Dr Ivana Ribara sa Ibarskom magistralom

vucko

Professional
Učlanjen(a)
20.04.2008.
Poruke
24.586
Pohvaljen
26.363
Lokacija
Zvezdara
33zbi9h.jpg


Recimo za nekih desetak ili vise godina kada se zavrsi UMP,most preko Ade Ciganlije,Zemunski,Vincanski,onaj preko Ade Huje i metro most u savskom amfiteatru.Ovim mostom bi se zatvorio SMT sto najlakse mozemo videti na ovoj slici

obilaznicaDZP.jpg


Tunel bi bio dugacak oko 2,7 km manje vise.

Inace kao ideja mi je posluzio ovaj tunel u grckoj koji spaja grad prevezu sa aktio aerodromom,on je dugacak 1.2 km.

al0kdg.jpg


Aktio (road), Connects Aktio and Preveza, under Aktion Channel, 1.20 km
 
I ja sam razmisljao o ovome, ideja jeste super, ali sobzirom na to da se gradi most preko Ade a i postoje mnogi prioriteti poput metroa, 2 mosta na Dunavu, zavrsetak obilaznice... Ovo je moguce tamo negde za 15ak - 20ak godina, pogotovo ako se NBG bude sirio iza Dr. Ivana Ribara :kk:
 
Ma naravno,bice to za nekoliko decenija ,ali lepo je fantazirati zar ne?:)
 
Ovo je toliko logično rešenje da neće nikad da se izvede... :rolleyes:
 
Екстремно логично решење и решење о коме су вероватно размишљали сви са овог форума. Само, направио си две грешке:

- то би био део СМТ, а не УМП
- отворио си тему 20 година раније

Добро је да си ти отворио ову тему, јер си је отворио у исправном подфоруму. Да је друг 2012 отворио ову тему, вероватно би била у пројектима у изградњи, или бар у теми о путевима (као што је CrazySerb погрешно отворио тему о метроу у градском саобраћају уместо овде у радионици).
 
Vidi stvarno,sad cu prepravim,mislih na SMT.

2012 je isto sanjar kao i ja,jedino sto covek nazalost odluta u snovima i pomesa ih sa surovom realnoscu.

Pa dobro,ako je 20 godina onda ce za 10 godina poceti da se prica o njemu,u svakom slucaju nek stoji u arhivi. :)
 
Сви смо ми овде сањари, да нисмо, не бисмо ни дискутовали о оваквим темама, већ бисмо само пратили шта се дешава. Проблем јеједино у томе што неки живе у сновима, а неки на јави. А и то што кажеш, нека остане у архиви, неће да се баци :) Мада ја мислим кад званичници буду почели да причају о овом тунелу, да ће то бити сасвим извесна варијанта. :cool:
 
mislim da je neko vec na forumu davao slicnu ideju sa skicom...

ja bi ostavio sve kao na mapi gore, samo bi izlaz stavio nekih 700-800m severoistocno.
 
Са које стране, новобеоградске или чукаричке? Ово је по мени идеално, јер повезује Т-6 и Ивана Рибара са петљом на Савској магистрали. Тиме све ове саобраћајнице више не би биле саобраћајнице које нигде не почињу и нигде се не завршавају.
 
sa NBG strane. Isao bi negde ispod Ade medjice, ili kako se vec zove ovo ostrvce na savi.

Mada, moze i jos juznije sa NBG strane, ali bi onda napravio komplet novu saobracajnicu iza poslednjeg naselja u blokovima i spojio sa surcinskim putem.
 
Ada medjica je to ostrvce,valjda je tu zasticena zona pa ne bi trebalo tu praviti,neka me neko ispravi ako gresim.
 
vucko":9g9eili4 je napisao(la):
Ada medjica je to ostrvce,valjda je tu zasticena zona pa ne bi trebalo tu praviti,neka me neko ispravi ako gresim.
tunel je u pitanju, tako da nema frke :)
 
Kartograf":3oaqphjf je napisao(la):
sa NBG strane. Isao bi negde ispod Ade medjice, ili kako se vec zove ovo ostrvce na savi.

Mada, moze i jos juznije sa NBG strane, ali bi onda napravio komplet novu saobracajnicu iza poslednjeg naselja u blokovima i spojio sa surcinskim putem.
Jeste da se radi o mastanju i sa ovim tunelom (koji bih voleo da vidim jednog dana), ali ne treba preterivati u masti. ;) Ipak je potez sa spajanjem kraja bloka 45 i petlje Radnicka/Tvornicka najoptimalnije i, usudicu se da kazem, realno stanje stvari bez previse ulaganja pri spojanju T6 i prosirienja dela surcinske ulice prema blokovima koji su vec planirani (valjda) sa cukarickom stranom i petljom radnicka/tvornicka.
Pri tome od cele kruzne saobracajnice (SMT) ostaje samo ovaj tunel (posto znamo da most nikada nece moci tuda da prodje).
Svako pomeranje ove trase produzava tunel ili trazi potrebu za novom petljom sa sumadijske/cukaricke strane i jos saobracajnica, itd... Dakle skuplje i nerealnije.

Mada... Kada jednom ova ideja ispliva na necijem stolu, mozda ce stanje na kraju blokova (okretnica tramvaja i naselje Ivana Ribara) i cukaricka strana biti drugacije izgradjena, pa ce morati da se pomeri taj deo SMT (mada tada nece biti bas 'tangenta' nego kruzni put) zapadno/juzno. Ali i dalje mi deluje nerealnije da se pomera bilo sta.

edit: typos ...
 
teshke":3as1wit0 je napisao(la):
Svako pomeranje ove trase produzava tunel ili trazi potrebu za novom petljom sa sumadijske/cukaricke strane i jos saobracajnica, itd...
Не бој се, већ ће они ту лепо уденути семафоризовану раскрсницу уместо петље. Ипак, наставак СМТ кроз тунел за постојећу петљу је по мени тако природан.
 
Vučko tunel je bio u u razmatranju ili tunel ispod Ade ili most preko Ade pa su računali da bi tunel koštao 10 puta skuplje nego most al bi bio lakši za održavanje to je bilo 90tih godina kad se razmišljao šta je bolje, čak su pričali i o žičari sa gondočama koja bi išla od Repišta zadnje stanica tranbelaja na Banovom brdu pa do depoa na Novom beogradu ili do zadnje stanice tranbelaja tako nešto. Sve su to bili lepi planovi. A onda su tek posle 15 godina počeli da prave most na Adi i to ne tamo gde treba i to u produžetku Lazarevačkog druma preko Ade i Ade Međice do Nehruove al su se onda ekolozi pobunili jer bi most i izduvni gasovi sa njega uništili pluća grada. Pa je onda bio predlog da se tu de je teren Milicionera kopa tunel ispod Ade i da ide do Nehruove al zbog para i lobista koji su bili za most odustalo se od tunela pa su našli najgluplje rešenje da ga prave na špicu Ade. Kao da ruža vetrova neće smog i sve ostala zagađenja rasturati preko Ade i preko makiša. Al ja sam uvek bio za tu varijantu TUNEL ispod Ade.
 
Kada budu to radili hibridi i 100% elektro automobili ce biti a i beogrda ce biti u boljoj situaciji.ne zvao se ja vucko ako 2030 ne bude gotov taj tunel :gobb:
 
dragan44":5c1mswp8 je napisao(la):
A onda su tek posle 15 godina počeli da prave most na Adi i to ne tamo gde treba i to u produžetku Lazarevačkog druma preko Ade i Ade Međice do Nehruove
Дај мало више информација, нисам знао да су нешто раније почињали?
 
To je bio onih 90tih godina predlog da se poveže Čukarica sa Novim Beogradom. Bilo je dva predloga za most i za tunel. Prvi most je trebalo da ide Od lazarevačkog druma preko Ade do Nehruove a drugi predlog je bio da se pravi most kod onog polukružnog mosta na adi sto povezuje Radničku i Banovo brdo al su oba odbijena zbog zagađivanja Ade Ciganlije. To je bio veliki pritisak Zelenih da će se uništiti eko sistem na Adi. A za tunel je bio predlog da počinje pored terena Milicionara i da izlazi kod Nehruove stime sto je po projektu i po propisima morao da ima dve ventilacione kule na Adi Ciganliji i na Adi Međici, de su opet zeleni rekli da bi i te ventilacione kule izbacivale puno dima i drugih štetnih materija po eko sistem na obe ade. Te su pametnjakovići most nakačili na najdebilskije mesto na špic Ade. Već sad ako prolaziš možeš da vidis koliko mulja je nanela Topčiderka jer je smanjen priliv čiste i odliv prljave vode. Opet će leti da rukavac smrdi na uginulu ribu i fekalijenikad nije bilo ostrvce na sred ulaza u rukavac a već sad može da se vidi kad je niži nivo reke sve je to ono što donese Topčiderka iz Resnika i Rakovice. Pre si mogao da vidiš ptice u rukavcu preko puta Stenke a sad ni njih i Stenke nema, Ptica zbog zagađenosti rukavca od strane Šećerane i Jugopetrola i Topčiderke za koju se nezna šte sve sa sobom nosiiz Rakovice. Stenke nema jer je izgorela pod misterijoznim okolnostima kao čuvar zaspao, a ostavio upaljenu grejelicu pa se upalili stoljnjaci. Pričam ti priču
Postaojao je i predlog žičare sa velikim gondolama koje je trebao Stankom da napravi (Žika Muštikla) od Repišta tj okretnice ne B. Brdu do okretnice na N. Beogradu al se i od toga odustalo jer je bio problem kako premostiti Savu, važno je da je Žika Muštikla napravio pasarelu koja povezuje B.B i Julino brdoi to su je pravili 10 godina.
 
За то знам, УМП је и требало да прелази преко превлаке на месту оног дебилног надвожњака који се пење на Б. Брдо, као што си и рекао. Али рекао си и да је почета нека градња?
 
Ne nisi me razumeo posle 15 godina od predloga je počela gradnja ovog sada mosta na to sam mislio
 
dragan44":1i02u7xn je napisao(la):
Ne nisi me razumeo posle 15 godina od predloga je počela gradnja ovog sada mosta na to sam mislio
Аха, сад ми је јасно. :cool:
Archangel":1i02u7xn je napisao(la):
meni je taj nadvožnjak fascinantan jer mi nikad ne bi palo na pamet da tako povežem podnožje sa liticom :)
Мени је тај надвожњак срање јер не само да фали рампа за спуштање са Б. Брда ка Обреновцу, него је још и тај смер са семафором. А могло се направити како треба. Половично, као и увек. :rolleyes:
 
Zaista je neshvatljivo da neko predlaže izgradnju tunela ispod reke umesto mosta!? Pa mostovi su ukras grada, preko njih se može šetati, voziti bicikl i sl. Tuneli se prave ispod brežuljaka, brda i planina. Inače, i tunel može biti vredno građevinsko delo ali nikako ispod reke. Zamislite da su Mađari ispod Dunava, u Budimpešti gradili tunele a ne mostove. Ili da su u Parizu ispod Sene tuneli umesto mostova? Pa onda praktično nerešiv problem ventilacije u tunelu pogotovu ako je nešto duži a saobraćaj intenzivniji. U Beogradu se nikad neće praviti tunel ispod Save ili neke druge reke. Ova priča o tunelu je sigurno jedna od najbesmislenijih (a bilo ih je dosta) koje sam pročitao na ovom forumu.
 
Vrh