Šta je novo?

Podzemni kontejneri

Ono što je očigledno je da je sve što je uradila ili započela prethodna gradska vlast pušteno niz vodu. Ili se slabo održava ili se uopšte ne održava. Čisto da se koristi kao argument protiv istih kada zatreba.
I kao i uvek sve preko leđa građana.
 
Ovde se vidi mehanizam propadanja. Voda prodire između zaštitnih pločica, a zbog toga rđa i nestaje običan gvozdeni lim za koji su one pričvršćene. To oslobađa još više pločica, ulazi još više vode, i sve se ubrzo raspada ...

IMG_7649_resize.jpg


IMG_7649c_resize.jpg
 
vladimir79":3gee0lmq je napisao(la):
Ono što je očigledno je da je sve što je uradila ili započela prethodna gradska vlast pušteno niz vodu. Ili se slabo održava ili se uopšte ne održava. Čisto da se koristi kao argument protiv istih kada zatreba.
I kao i uvek sve preko leđa građana.
Šta je to "sve", osim kontejnera?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Da se ne lažemo - prethodna vlast je žestoko (da ne upotrebim neki teži izraz) napravila propust sa uvođenjem podzemnih kontejnera. Verovali ili ne to uz šlicovanje trotoara po celom gradu mi je najveća zamerka za prethodnu gradsku vlast.

Poslato sa telefona
 
Nije to bio propust, to je bilo pranje para. Još onda sam napisao da se ugrađuju neadekvatne kontejnerske glave koje će brzo propasti da bi imali izgovor da ih zamene i da ponovo operu pare ... jedino su se zaj*** jer su računali da će ostati na vlasti. Umesto duplog pranja para, dali su zicer naprednjacima da oni uposle svoje šeme.
 
Ne samo to, već je tender bio namešten da samo jedan ponuđač može da ispuni uslovi i nije nabavljen dovoljan broj vozila koja mogu da prazne kontejnere.

Zato sada imamo jedne pored drugih podzemne i nadzemne.
 
To sto se neko ugradio i nisu ugradjeni neadekvatni kontejneri, ne znaci da ne treba da se podzemni kont. ugradjuju. Meni je muka od nadzemnih, smrde i djubre se raznosi po ulici. Kod mene josh nema podzemnih, ali vidjam ih po vozdovcu da su sasvim u redu. Ali pratim diskusiju ovde, mozda im josh ije doslo vreme smrti. malo sam razocaran
 
Za mene su podzemni kontejneri nešto najpametnije što je grad krenuo da radi u poslednje vreme (od "sitnih stvari). Čak je i sve dobro krenulo (doduše malo sporo), ali su se zakopali sa nenabavljanjem vozila za pražnjenje isith (ono vozilo što ima napred kao ruku).
 
Сваку ствар треба одржавати, а у овом случају то се не ради.

Колико је само надземних контејнера до сада изгорело и хаварисано. Да нису мењани и обнављани, одавно их не би било на улицама. Смисао је, што каже Ненсав, да се сачува и ако треба побољша нешто што је успостављено.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=963080

Srbija | subota 28.02.2015. | 11:41
Podzemni kontejneri promašaj dekade
Izvor: Blic

Beograd -- Iako je najavljivano i okarakterisano kao projekat decenije, postavljanje podzemnih kontejnera donelo je više štete nego koristi.

“To je jedan od najštetnijih ugovora koje smo zatekli, koji ne štiti niti interese grada niti je u interesu Beograđana. On pokazuje kako, kad posao dobije firma bez adekvatnih referenci, može da uzrokuje veliku štetu i da bude potpuni fijasko”, kažu za "Blic" u Skupštini grada.

Prema pisanju lista, dosadašnje procene Zavoda za veštačenje pokazuju da je šteta koju je preduzeće pretrpelo veća od 100 miliona dinara.

Međutim, postoje indicije da bi taj iznos mogao da bude i mnogostruko veći. Cela priča bi trebalo da dobije epilog na sudu jer je postupak u toku.

Dušan Mandrapa, direktor firme "Blok", koja je dobila posao za postavljanje 1.800 kontejnera, vredan 520 miliona dinara, objašnava da je problem nastao onog trenutka kada im je "Gradska čistoća" uputila dopis da prestanu redovno mesečno servisiranje kontejnera.


“Obrazloženje je bilo da imaju viška zaposlenih i da su tehnički opremljeni za tu vrstu radova. Ceneći celokupnu ekonomsku situaciju, u načelu smo bili saglasni s njihovim predlogom, s tim što smo predložili da se redovan mesečni servis ne prekida zaključno sa 29. aprilom 2013, kako su oni tražili, nego da se produži još mesec dana da bismo mogli da obučimo njihove radnike za servis kontejnera, a da se mi početkom juna 2013. povučemo iz servisa da se ne bi prekidao kontinuitet u redovnom servisiranju”, priča Mandrapa.

Ali "Čistoća" nije prihvatila predlog, niti su počeli da redovno servisiraju kontejnere.

“Uvidevši da oni uopšte ne rade mesečno servisiranje kontejnera, više puta smo im slali urgencije i upozorenja u tehničkom smislu da će, ako pod hitno ne počnu da rade, dovesti u pitanje funkcionalnost kontejnera”, tvrdi Mandrapa.

Direktor "Bloka" navodi da su više puta pismeno upozoravali tadašnjeg v.d. direktora "Čistoće" Radovana Draškića, zamenika Boru Galića i izvršnog direktora Sinišu Lazarevića.

“Kod njih nismo naišli na razumevanje vezano za održavanje kontejnera, pa smo se obratili i tadašnjem gradonačelniku Draganu Đilasu, koji takođe nije imao razumevanja. Podneli smo tužbu 23. maja 2013. i suđenje je u toku”, kaže Mandrapa i dodaje da se njegova firma sad bavi manjim građevinskim radovima.
 
Не дај боже да градска чистоћа некад опере те контејнере, ни случајно..
 
astrodule":lx7t3xbq je napisao(la):
Za mene su podzemni kontejneri nešto najpametnije što je grad krenuo da radi u poslednje vreme (od "sitnih stvari). Čak je i sve dobro krenulo (doduše malo sporo),
Sa ovim se apsolutno slažem. Nešto najbolje što je moglo da se uradi kako bi se rešilo ono ruglo od gomile smrdljivih razbacanih kontejnera po celom gradu. Znači daleko manje lutalica i eko. tehničara koji đubre razvače na sve strane.
Da je malo više naše kulture i boljeg održavanje to bi sve trajalo.
Jedini minus što su nisu postavljani na za to pogodnim mestima i što su često na parkinzima (gde su i bila njihova nadzemna braća) tj kradu parking mesta.
 
Мислите да су подземни контејнери спречили колекционаре секундарних сировина?
 
Kod mene jesu. Pokupe i rasture ono što biseri ostave pored.
 
Много чист народ. Неће руком да отвори контејнер, па баце кесу поред истог. Или ногом отворе. Претпостављам да ногом отварају и врата зграде, продавнице и сл.
 
Ja prvi otvaram nogom podzemne kontejnere jer mi se gade.
Nekad pokušam flašom, ali ako poklopac nije u ravnoteži, noga mora da radi.
Sa obzirom kakva je higijena sugrađana, trudim se da rukama ne dodirujem ono što mnogi diraju svojim rukama (koje nisu oprali posle vršenja male/velike nužde, brisanja nosa...)

Poslato sa telefona
 
Отвориш поклопац предметом који хоћеш да бациш, убациш и он се сам затвори.
 
Prvo jutarnja fiskultura po WC-u, zatim neopranim rukama sve ispipaju po kući, pokupe đubre. Dobro ispipaju dotični kontejner i posle nastavak priče u lokalnoj prodavnici gde redom ispipaju sav hleb ne bi li našli mekši. :bash:
Kad stručnjaci nisu mogli da smisle neku papuču , polugu koja bi nogom otvarala kontejner. Mada mi se čina da su to tako rešili na novim modelima.
 
Сматрам да су требали да узму новосадски модел подземног контејнера из више разлога.
Eстетски су лепши и лакше се уклапају уз сваку околину, мање се хабају, нема пропадања оног лима око контејнера зато што га и нема, мање заузимају површине, мања је бука приликом пражњења, зато што је у питању огромни "џак", док су у Београду у питању огромни метални контејнери који лупају при вађењу, при прилањању камиону, при пражњењу у камион, при враћању и посебно при затварању поклопца. И оно што се мени веома допада код новосађана јесте камион, који је домаћи ФАП са надградњом фирме из Ниша Ресор. У Београду су скоро сви комунални камиони за одношење смећа из увоза, смећари са и без кранова марке Мерцедес Атего, и ДАФ аутоподизачи већих контејнера.

podzemni-kontejneri-smece-otpad-cistoca-rtv-jpg_660x330.jpg

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=g3aKuy2liZA[/youtube]
 
Гроцка има такав ФАП, хвала богу па су сви градске чистоће из увоза.
 
Па сад, није баш тај камион тако страшан, све цистерне за прање улица у чистоћи су баш старији ФАПови са ФАМОСовим мотором, овај на слици је новији са Мерцедесовим мотормима, тако да је нека конкретна разлика само у кабини која је опет исто по лиценци Мерцедесова, само старија.
 
Vrh