Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Probijanje tog podvožnjaka je nešto vrv najvažnije za NBG u poslednjih 10 godina.

Sad zaista ne mogu da se setim mnogo korisnog urađenog u poslednje vreme (recimo rekonstrukcija Parka od Juge od Brankovog mosta, Most na Adi i uklanjanje splavova), ali novi bulevar od Dunava do Save će zaista dosta značiti.
 
Da podsetimo, rok je avgust 2025. Ima slika table na 11. strani (@djunis82 ) sa početka radova (maj 2024) gde se vidi rok, tako da još ima vremena, ali mislim da sad moraju da ubrzaju ako misle da ispoštuju taj rok.
avgust 2025.???? pa oni do tad ne mogu ni da skinu zemlju postojecu kamoli vise od toga..mozda greska..avgust 2026. pre ce da bude...
 
Današnje slike, oko 15h i 15min. Radnici su ispod skelpanog šatora. Možda imaju pauzu.
20250528_151814.jpg

1000007023.jpg

Sa druge strane, ništa.
1000007024.jpg
 

"Glavna intervencija treba da bude uvođenje tramvajskog koridora u Bulevaru Mihajla Pupina, koji bi se povezao i sa tramvajem u ulici Jurija Gagarina preko Bulevara umetnosti - saopšteno je iz Biroa za saobraćajna pitanja CLS-a."

khm...ako je za verovati...
 
Za verovati je, zato što je naopako, kao i najveći broj stvari koji se rade... čuj, uvodi se tramvajski saobraćaj u - Mihajla Pupina (!?) i povezuje sa Jurija Gagarina kroz - Bulevar umetnosti, a ne planira se direktno uključenje tramvaja na Most na Adi iz iste te Jurija Gagarina....
 
Jutros se aktivirao Hyundai bager na brdu šljunka. Kad sam ja prolazio otprilike je samo češljao ono rastinje što je izbilo iz šljunka (koga je inače bilo mnogo više kad sam prolazio nego na slici koju je okačio @prostorni planer) . Kako je dalje teklo, tj da li je nastavio da kopa kada je skinuo rastinje nisam siguran, možda je još neko prošao?
 
S obzirom na to da ne postoji mogućnost obustave železničkog saobraćaja, predviđeno je da se radovi na podvožnjaku izvode tehnologijom „pipe roofing” koja podrazumeva utiskivanje čeličnih cevi po obodu profila budućeg podvožnjaka i pod čijom zaštitom se vrši iskop i betoniranje budućeg objekta.

Iz ovog razgloga je potrebno uraditi izmenu projekta za građevinsku dozvolu, podneti zahtev za izmenu građevinske dozvole, pa tako i nov zahtev o potrebi procene uticaja na životnu sredinu projekta, pojašnjava se u dokumentaciji.



Znači, oni su u početku radili sa starim projektom koji je predviđao radove sa zatvorom železničkog saobraćaja (iako su znali da je to nemoguće) i tek nakon godinu dana od početka radova su podneli zahtev za izmenu projekta.

Au brate, koji Monti Pajton.
 
Vrh