Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Ko je investitor je nebitno, ako stigne narađenje da se odustane i pare i radnici preusmere na projekat No. 1 u zemlji.​
 
Ovde je dovoljno i par mašina sa desetak radnika, a to nije presudno za "projekat No.1".
Ali i ovaj podvožnjak je značajan za EXPO jer će biti povećan saobraćaj u gradu.
 
Ovde je dovoljno i par mašina sa desetak radnika, a to nije presudno za "projekat No.1".
Tvoje mišljenje ì procene su relevantne koliko i moje ili bilo koga drugog, jer ako stigne naredba, ona će se i ispoštovati. A nažalost, ti sa kojima imaš većinski isto / slično mišljenje, ne dovode u pitanje naredbu.​

Ali i ovaj podvožnjak je značajan za EXPO jer će biti povećan saobraćaj u gradu.
Koliko i svi drugi projekti u gradu koje podržavamo. Ako se kaže da je neki projekat nebitan, on će i biti. Isto i u obrnutom smeru, jer je ono šta svako od nas lično misli nebitno.​
 
Poslednja izmena:
Neću da trabunjam o nekoj tzv "naredbi" i da li ona uopšte postoji. Pisao sam da desetak radnika nije bitno za onoliko gradilište na EXPO. A tračarenje nije moj stil, već samo pratim neke radove u gradu.
 
Pa šta ako si pisao o tome da je nebitno desetak radnika za EXPO. To je tvoje lično mišljenje, isto koliko je moje lično mišljenje da ako se kaže da mora da tih deset nebitnih (tvoja formulacija) da ide na gradilište na EXPO, da će i otići. A ko će biti na kraju u pravu, nebitno. I ja i ti pratimo određene radove u gradu, i donosimo zaključke na osnovu onoga što vidimo. A što neke stvari vidimo drukčije, to je druga stvar.​
 
Da se vratimo na temu ovim mojim postom.
. . tek mora da se uradi ovim elementima na gradilištu kojima će se izgraditi potporna konstrukcija ispod utisnutih cevi/šipova.
1000005911.jpg
 
Јуче сам око 16.50 прошао поред овог градилишта и никог није било тамо.
Не знам како је током дана, али ми је мало бизарно ако/да се ради од 8ч до 16ч на тако битном пројекту.

Или можда није битан, па је и то неко објашњење.
 
Možda je i spremno za kopanje ali je sad pitanje ko će da donese odluku kad se kreće. Verovatno neko treba da potpiše da je sve poduprto dobro i bezbedno je da se počne sa kopanjem dok vozovi prolaze preko. Ili se gađa momenat kad je manje (ili manje važnog) železničkog saobraćaja tuda (možda na leto redukuju red vožnje pa tad krenu).

Moje neko razmišljanje, nema čime da podkrepim kao tvrdnju…
 
Valjda treba da se izliju neke betonske grede kako bi drzale ove nabijene cevi, barem ja ocekujem. Horizontalne i vertikalne sa obe strane tunela pa da se onda radi otkop.
 
Jel ima negde kako je resena raskrsnica na izlasku u bulevar umetnosti? Cisto sumnjam da moze da ostane onakva raskrsnica, tu ce morati ili semafor odma na izlasku ili da se skroz blokiraju skretanja koja seku bulevar.

plus sto ce morati da rese stotine automobila koji tu parkiraju u 4 kolone i svuda gde ima i milimetar prostora.
 
Koju ce funkciju imati unutar blokovske saobraćajnice, npr iza nordeusa? Ceo taj deo je postao jedan veliki saobracajni brlog, koji ce morati kako tako da se dovede u red.
 
Jel ima negde kako je resena raskrsnica na izlasku u bulevar umetnosti? Cisto sumnjam da moze da ostane onakva raskrsnica, tu ce morati ili semafor odma na izlasku ili da se skroz blokiraju skretanja koja seku bulevar.

plus sto ce morati da rese stotine automobila koji tu parkiraju u 4 kolone i svuda gde ima i milimetar prostora.
Siguran sam da BU neće moći da se seče i da će trake u BU biti fizički razdvojene, baš kao što je u Đorđa Stanojeviće (nastavak Španskih boraca na delu kod podvožnjaka). Na taj način će iz tih sporednih ulica moći da se uključi samo na desno, nikako ne ni pravo ni levo. Mada što se tiče ovih, nikad se ne zna....
 
Jel ima negde kako je resena raskrsnica na izlasku u bulevar umetnosti? Cisto sumnjam da moze da ostane onakva raskrsnica, tu ce morati ili semafor odma na izlasku ili da se skroz blokiraju skretanja koja seku bulevar.

plus sto ce morati da rese stotine automobila koji tu parkiraju u 4 kolone i svuda gde ima i milimetar prostora.
Има цртежа на подтеми, али ево још једном (по ко зна који пут).
план саобраћајне сигнализације.JPG
синхрон план.JPG
увећан део синхрон плана.JPG
увећан план саобраћајне сигнализације.JPG
денивелисано укрштање.JPG
 
Da podsetimo, rok je avgust 2025. Ima slika table na 11. strani (@djunis82 ) sa početka radova (maj 2024) gde se vidi rok, tako da još ima vremena, ali mislim da sad moraju da ubrzaju ako misle da ispoštuju taj rok.
 
Vrh