Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Nego, gde će da se parkira ovih 100 automobila kada otvore "tunel"

Screenshot_20231128_154902_YouTube.jpg
 
@dragan

A šta bi ti uradio da radiš za sebe kući? kad renoviraš prilaz kapiji, da li bi pri tome provukao cevi ispod, ili bi prvo renovirao, pa onda bušio za cevi? Šta je brže, sigurnije. jeftinije?

Seijski braniš neodbranjivo.
 
@dragan

. . braniš neodbranjivo.
Gde to ja nešto branim?! . . u gonjem postu sam samo dao objašnjenje, jer je pomenuta neka "seča pruge". A ovo je moj post sa početka prve stranice :
Da, prosto je neverovatno da još nije izgradjen taj podvožnjak. Ali, sada kada sam otvorio temu o njemu moraće da se izgradi.

Inače, ovde nisam ja tema već podvožnjak, ali kao i na više drugih tema ti me seljski klevećeš i lažno optižuješ, pa tako provociraš svadju i spamuješ temu.
 
Poslednja izmena:
ali kao i na više drugih tema ti me seljski klevećeš i lažno optižuješ

Nemam pojma gde pronalaziš klevete i optužbe. Non stop pravdaš ono što nije moguće pravdati, naravno samo po mom mišljenju, a kod mene to izaziva reakciju. Javno pišeš, očekuj i javnu reakciju. To je priroda 4ruma, bilo kojeg, razmena stavova. Nisu oni zamišljeni za pothranjivanje ega, bilo čijeg.
 
Пусти човека да брани неодбрањиво.
 
Non stop pravdaš ono što nije moguće pravdati, . .
Opet klevećeš, jer nisi citirao šta ja to "pravdam" već se tebi to pričinjava pa me onda napadaš. Izmišljaš kao u ovom slučaju oko podvožnjaka, pa malo razmisli pre nego što pišeš o meni.

Tako samo motivišeš razne ludake da pišu o meni, a ne o izgradnji podvožnjaka. A ovde je još uvek tema podvožnjak, ako vas to uopše interesuje.
 
Gore ti je više nego jasno navedeno tačno "šta pravdaš", čak ti je i dat nakon toga primer za razjašnjenje. Ti možeš da se sa tim ne slažeš, ali (očigledno ogroman) ego ne bi trebalo da te spreči da primetiš kako ono šta zameraš već postoji. I, naravno da nema govora o bilo kakvoj kleveti, već o reakciji na tvoje pisanje (dakle, ni govora o ad hominem, niti bilo koga, a mene sasvim sigurno ne, ti lično zanimaš. Budi sposoban da pročitaš javnu reakciju, na tvoje javno PISANJE).

Dakle, on topic, izgradnja podvožnjaka na ovaj način nije u redu i nije normalna (a to se vidi i po neuspelim tenderima u seriji). Iskomplikovano je nešto što je bio penal, budući da je pruga onoliko bila u prekidu. Jedini razlog za to je legendarna neorganizovanost sistema javnih investicija u nas, gde leva ruka ne zna šta radi desna i obrnuto.

Toliko od mene po ovom pitanju.
 
Gore ti je više nego jasno navedeno tačno "šta pravdaš", . .
To je samo tebi "jasno" i nikom drugom. . . nema tu citata da ja nešto "opravdavam", jer to je samo u tvojoj bolesnoj mašti. A citirao sam moj post sa prve strane u vezi podvožnjaka.
https://forum.beobuild.rs/threads/podvožnjak-veza-dva-bulevara.5390/post-1171956

O tom propustu gradskih vlasti samo pisali na početku teme i niko to nije opravdavao, već sam samo je dao objašnjenje zašto je do toga došlo. Tada su posao dobili CIP i Niskogradnja, ali nisu uspeli da sve isprojektuju i garantuju da će završiti pre izgradnje pruge.
https://forum.beobuild.rs/threads/podvožnjak-veza-dva-bulevara.5390/post-1022870
 
"Ukupan rok za izradu tehničke dokumentacije od dana uvođenja u posao je 60 dana i ne može se produžavati . . "

Pošto je CIP već radio ovaj projekat predhodni put, valda će ispoštovati rok od 2mes.
 
Naravno da nece i naravno da ce nesto zagrejati
Jer da su hteli uradili bi ga kad i prugu jos bi bio za 4 koloseka
 
Barem nesto pametno pa sto odma ne uradise i stanicu tosin bunar za 4 kolosjeka onda bi taj deo mogao lako da stavi u funkciju sa 4 koloseka i vršilo bi pritisak da se radi tunel i most kad za to doje vreme
 
Kada se budu radila još ta dva dodatna koloseka, kako će oni biti pozicionirani u odnosu na sadašnju prugu, i jel postojeći nasip predvidjen za 4 koloseka ili će i to morati da se proširuje?
 
" . . projektovati podvožnjak za četvorokolosečni saobraćaj tako da se ostavi prostor za izgradnju po još jednog koloseka sa svake strane postojećih." - citat iz gornjeg članka.
 
Gore ti je više nego jasno navedeno tačno "šta pravdaš", čak ti je i dat nakon toga primer za razjašnjenje. Ti možeš da se sa tim ne slažeš, ali (očigledno ogroman) ego ne bi trebalo da te spreči da primetiš kako ono šta zameraš već postoji. I, naravno da nema govora o bilo kakvoj kleveti, već o reakciji na tvoje pisanje (dakle, ni govora o ad hominem, niti bilo koga, a mene sasvim sigurno ne, ti lično zanimaš. Budi sposoban da pročitaš javnu reakciju, na tvoje javno PISANJE).

Dakle, on topic, izgradnja podvožnjaka na ovaj način nije u redu i nije normalna (a to se vidi i po neuspelim tenderima u seriji). Iskomplikovano je nešto što je bio penal, budući da je pruga onoliko bila u prekidu. Jedini razlog za to je legendarna neorganizovanost sistema javnih investicija u nas, gde leva ruka ne zna šta radi desna i obrnuto.

Toliko od mene po ovom pitanju.
Ako mogu da primetim, ono što ti predlažeš je da se mi držimo toga da je propušteno vreme za izgradnju i da se svi ritualno složimo u tome da su id*** i zlikovci i da nikako ne produžimo dalje i završimo na sledeći najbolji način ono što se drugačije može rešiti samo vremeplovom?
 
. . nedostajaće mi ova sporedna saobraćajnica celom dužinom, koju će neminovni morati ovde da preseku.
Ovde je insert iz bivšeg projekta o kojem je pisao "Гага" na prvoj strani. Izgleda da ta saobraćajnica neće biti "presečena", već da će se koristiti "celom dužinom".

IMG_20231201_053958.jpg
 
Poslednja izmena:
Ma koliko da se radujem što će (kad tad) završiti ovaj podvožnjak, nedostajaće mi ova sporedna saobraćajnica celom dužinom, koju će neminovni morati ovde da preseku.

Pogledajte prilog 182272
@Бастон, не знам одакле ти то да ће ова споредна саобраћајница. паралелна са железничким насипом/пругом, бити пресечена ! Она остаје ту, неће бити пресечена, ту се пројектом део Булевара уметности (онај део који ће се г/радити испод надвожњака) уклапа у постојеће стање. Ево ти још један цртеж где се све лепо види.

увећан план саобраћајне сигнализације.JPG
 
Vrh