Na Banovo Brdo dolazim skoro pa svaki dan od 2001. a od 2010. i živim u toj varoši pored Beograda :lol:
Ono što me već neko vreme kopka je preslikavanje rešenja Favoriten ulice iz Beča na Požešku ulicu. Da pojasnim - Favoriten Strasse je centralna ulica Favoriten okruga (10. bezirk), dobrim delom je pretvorena u pešačku zonu ispod koje prolazi metro a u drugom delu je otvorena za drumski i šinski saobraćaj. Ulica je puna raznih radnji, ima nekoliko trgova i platoa. Pešačka zona je od Sudtiroler Platza pa do Reuman Platza, od Reuman Platza je otvorena za drumski saobraćaj a na nekoliko mesta je presečena bočnim ulicama. Evo nekih slika, više se može videti na Google Earthu:
Kako to preslikati na Požešku? Ideja izgleda ovako:
Na raskrsnici Kirovljeve i Požeške ulazak/izlazak iz tunela. Raskrsnica na površini se pretvara u plato (deo kod pijace). Moguće je proći podzemno ka pijaci, pravo iz Kirovljeve. Sav saobraćaj prolazi kroz tunel koji je ispod Požeške, dakle automobili, autobusi i tramvaji zajedno. Izlazak/ulazak u tunel kod raskrsnice sa Blagoja Parovića, kod NIS-ove pumpe.
Pešačka zona se preseca na uglu sa ulicama Milana Kuča i Žarka Vukovića Pucara. Regulisano semaforom, jednosmerno ka Padini.
Pešačka zona se preseca na uglu Petra Mećave i Milosava Vlajića. Regulisano Semaforom, jednosmerno ka Košutnjaku.
Pešačka zona se preseca na uglu sa Kijevskom i Beogradskog Bataljona. Regulisano semaforom.
Možda sve ovo izgleda kako mali Perica zamišlja urbanističko rešenje (ja sam inženjer elektrotehnike, oprostite mi neke očigledne greške), ali voleo bih da čujem vaša mišljenja, za i protiv kao i koliko je ovo realno izvesti.
Ono što me već neko vreme kopka je preslikavanje rešenja Favoriten ulice iz Beča na Požešku ulicu. Da pojasnim - Favoriten Strasse je centralna ulica Favoriten okruga (10. bezirk), dobrim delom je pretvorena u pešačku zonu ispod koje prolazi metro a u drugom delu je otvorena za drumski i šinski saobraćaj. Ulica je puna raznih radnji, ima nekoliko trgova i platoa. Pešačka zona je od Sudtiroler Platza pa do Reuman Platza, od Reuman Platza je otvorena za drumski saobraćaj a na nekoliko mesta je presečena bočnim ulicama. Evo nekih slika, više se može videti na Google Earthu:
Kako to preslikati na Požešku? Ideja izgleda ovako:
Na raskrsnici Kirovljeve i Požeške ulazak/izlazak iz tunela. Raskrsnica na površini se pretvara u plato (deo kod pijace). Moguće je proći podzemno ka pijaci, pravo iz Kirovljeve. Sav saobraćaj prolazi kroz tunel koji je ispod Požeške, dakle automobili, autobusi i tramvaji zajedno. Izlazak/ulazak u tunel kod raskrsnice sa Blagoja Parovića, kod NIS-ove pumpe.
Pešačka zona se preseca na uglu sa ulicama Milana Kuča i Žarka Vukovića Pucara. Regulisano semaforom, jednosmerno ka Padini.
Pešačka zona se preseca na uglu Petra Mećave i Milosava Vlajića. Regulisano Semaforom, jednosmerno ka Košutnjaku.
Pešačka zona se preseca na uglu sa Kijevskom i Beogradskog Bataljona. Regulisano semaforom.
Možda sve ovo izgleda kako mali Perica zamišlja urbanističko rešenje (ja sam inženjer elektrotehnike, oprostite mi neke očigledne greške), ali voleo bih da čujem vaša mišljenja, za i protiv kao i koliko je ovo realno izvesti.