@Homer Jay Modus operandi Forbes-a je inače naravno različit od Informera. Prevode gomilu stranih tekstova da bi povećali "objektivnost", a onda
selektivno prenose informacije usmeravajući nepažljivog čitaoca čiju su pažnju pridobili na jednu vodenicu. Iz te perspektive Informer i Direktno su zapravo manje opasni, jer vrišti koliko su ludi i koga ciljaju. U jednoj prepisci mi je prijatelj, doktor nauka, poslao link ka tom Forbes članku i njegov ishitren zaključak je bio isto da je BnV odustao od projekta kompletno. Hajd mi pošalji BAR JEDAN tekst u kome je Forbes afirmativno pisao o bilo čemu što je u vezi sa Beogradom na vodi? Hvalospeve ne očekujem, samo nešto što je objektivno. Da nisam imao kontakta sa "objektivnim" medijima i njihovom selekcijom vesti... To je sve isti šljam, samo se neko pravi da je viša klasa i objektivan. Svi imaju sponzora i agendu.
EDIT: Koliko se sećam imali smo privatnu prepisku, znaš šta je N1 odbio da objavi.
Ne želim da se tema o rekonstrukciji zgrade Pošte pretvori u raspravu o medijima, ali neću da budem lenj pa da ti ne odgovorim. Svi tekstovi Forbesa u kojima se pominje Beograd na vodi se lako mogu pronaći
pretragom po tagu. Evo, i drugi mogu da pogledaju link, da ne bude da sam ja pristrasan, pa da procene koliko Forbes sprovodi nekakvu agendu naspram Beograda na vodi.
Primetićeš, takođe, da je većina objavljenih tekstova zasnovana na podacima iz otvorenih izvora - CEOP-a i APR-a. A zašto je to tako? Zato što postoje "blacklistovani" mediji koji od većine institucija i kompanija povezanih sa državom
ne mogu nikada dobiti nijedan odgovor. I sada, kada se vratimo na tekst o Pošti, da "Beograd na vodi" tako zadrto ne odbija saradnju sa Forbesom (i to na sopstvenu štetu) samo zbog kompanije koja je zastupnik tog medija u ovom regionu, onda bi redakcija mogla da dobije objašnjenje gde je zapravo zapelo sa obnovom Pošte i ono bi bilo objavljeno u okviru istog teksta.
BNV u principu ima jadan odnos sa medijima. Sramota je da se jedna kompanija koja (nakon najnovijeg proširenja) gradi naselje na površini većoj od opštine Vračar, i u kojoj država ima 33 odsto vlasništva, nema osobu zaduženu za odnose sa medijima, nema press službu, nikada ne pruža nikakve odgovore na "nezgodna" pitanja i cela strategija odnosa sa javnošću uopšte se odnosi na reklamna saopštenja, plasirana putem PR agencija, tipa "kupite svoje parče raja u najdivnijem delu Beograda" i/ili intervjue sa naručenim pitanjima.
Upored to sa npr. "Deltom" - koja sama ima kontroverznu istoriju odnosa sa medijima - ali uprkos svemu tome ima osobu zaduženu za odnose sa medijijma, na svom sajtu ima formular preko kog mediji mogu da im se obrate, i bar jednom godišnje imaju konferenciju za medije gde predstavljaju rezultate svog poslovanja i razgovaraju sa novinarima.
I za kraj pošto si konkretno pitao za bar jedan tekst u kom je Forbes "afirmativno pisao o bilo čemu što je u vezi sa Beogradom na vodi", ja bih rekao da je ovo sasvim solidno objektivan tekst:
Verovatno osokoljen dobrim poslovnim rezultatima, Beograd na vodi se oseća spremnim da zagrize još veći zalogaj i možda baš zato ne mora da čudi da je doneta odluka kojom se ovom grandioznom građevinskom projektu omogućava širenje na tri puta veću površinu nego što sada pokriva. Kompanija...
forbes.n1info.rs
Uporedi taj tekst sa primera radi analizom istih rezultata poslovanja koju je Mića Ćulibrk napisao za Radar, i videćeš da ne grešim
To znači da će se Beograd na vodi, kad bude završen, prostirati na pet kvadratnih kilometara i po površini biti za 70 odsto veći od Vračara
radar.nova.rs
Suzi Vasiljevic “uredjuju” isti oni koji uredjuju Forbes.
To na N1 prodaju pruču kako je Vučić nacionalista da bi ga održavaki na vlasti…
I jedan i drugi list rade na odrzanju sistema samo se obracaju drugim društvenim slojevima.