[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734123#p734123:1r2s14rh je napisao(la):
Biciklistkinja » 02 May 2020 10:20 am[/url]":1r2s14rh]Ovaj objekat Kalenić Pijace bi posle rekonstrukcije mogao da se povuče unutra da bi se proširila ulica i da se staklenizuje i da tu bude prodaja cveća, kao neka mini botanička bašta, a da prodavnica ide na nivo parkinga ispod pijace.
Зашто би се конкретно ширила улица? За који саобраћај? На шта би се надовезао булевар од 200 метара?
Ја сам раније био сугерисао "Врачарски круг", једносмерни коридор са 2 траке Милешевска-Курсулина-Мекензијева-Цара Николаја 2. Тиме би се смањила потреба за рушењем за стварање булевара, а везало би се са за градњу једноставнијим булеварима ка Војислава Илића и Славији. Ту могу тролејбуске траке за тролејбуски БРТ, а друго, бициклистичке траке развити по Врачару. Све остало је сипање воде у море. А за коридор Вук - Душановац преко Максима Горког мислим да ће заувек остати "кад стигнеш стигнеш" правац за аутомобиле и аутобусе.
Реконструкција пијаца тако да се добију подземни паркинзи? То да и то је у реду, у случају да се укине део уличних паркинг места ради бициклистичких стаза, ширих тротоара и дрвореда. Али треба водити рачуна о томе да маса власника аутомобила уколико им ауто није у гаражи, желе да виде свој ауто са прозора. Граница осетљивости до које ће хтети да пешаче до свог возила је максимум 200 метара. Зато је јако важно да се паркинг места унутар изграђених блокова укључујући и Каленић развијају на тај начин да локални власници станова и аутомбила пристану на то.
Када је у питању долазак на пијацу колима, мислим да сам већ раније предлагао прављење система пијаца са продајом из возила и добрим приступом колима на свим прилазима Београду: Галеника, Ледине, Петлово брдо поред Метроа, Јајинци, Смедеревски пут, Зрењанински пут.