Karlo del Ponte
Advanced
Необично ми је да се ова тема није до сада појављивала на форуму. За разлику од Звездарске шуме, платана и сличних иницијатива, чудно је да ова група још није добила своје место на овом форуму.
Сајт је:
http://zelenonaselje-petlovobrdo.blogspot.com/
Циљеви иницијативе (ако сам их добро разумео из разговора са покретачима иницијативе):
1. Потпуна обустава и забрана изградње на оном делу зеленог појаса који је остао. До сада је већ уништен део тог зеленог појаса стамбеном и комерцијалном изградњом.
2. Одустајање од изградње петље Ибарске магистрале и Старог кружног пута у зони садашњег заштитног шумског појаса. Садашњим привременим решењем није нарушен тај шумски заштитни појас, али садашње решење не задовољава капацитетом (прелазак 1+1 трака преко Старог кружног пута) и безбедношћу (тачније небезбедношћу). Проблем безбедности није у кривини, већ у начину укључивања на Ибарску и искључивања са Ибарске, и могуће га је решити, а да шумски заштитни појас остане нетакнут.
3. Понудити фер решење за пресељење садашњег депо-а "Транспродукта" на другу локацију, и враћање земљишта првобитној намени. Под сумњивим околностима, општина је земљиште заштитног појаса продавала као грађевинско или индустријско. Ако је приватник земљиште за депо поштено платио, и по тржишним ценама, власти су дужне да га обештете, односно да му доделе индустријско земљиште подједнаке вредности. Шумски појас мора да се врати првобитној намени.
4. Решити проблем депоније, на којој се спаљују пластични делови из аутомобила за рециклажу. За спаљивање се злоупотребљава социјални положај Рома, који за мале паре "подмећу гузицу" ради интереса великих газда, и спаљују то што им кажу да спале.
Да не буде чист текст, ево једна од слика, конкретно плана петље:
Очекујем да ће се јавити Петловобрђани, и да ће мало прецизније и са више детаља описати шта се дешава.
Сајт је:
http://zelenonaselje-petlovobrdo.blogspot.com/
Циљеви иницијативе (ако сам их добро разумео из разговора са покретачима иницијативе):
1. Потпуна обустава и забрана изградње на оном делу зеленог појаса који је остао. До сада је већ уништен део тог зеленог појаса стамбеном и комерцијалном изградњом.
2. Одустајање од изградње петље Ибарске магистрале и Старог кружног пута у зони садашњег заштитног шумског појаса. Садашњим привременим решењем није нарушен тај шумски заштитни појас, али садашње решење не задовољава капацитетом (прелазак 1+1 трака преко Старог кружног пута) и безбедношћу (тачније небезбедношћу). Проблем безбедности није у кривини, већ у начину укључивања на Ибарску и искључивања са Ибарске, и могуће га је решити, а да шумски заштитни појас остане нетакнут.
3. Понудити фер решење за пресељење садашњег депо-а "Транспродукта" на другу локацију, и враћање земљишта првобитној намени. Под сумњивим околностима, општина је земљиште заштитног појаса продавала као грађевинско или индустријско. Ако је приватник земљиште за депо поштено платио, и по тржишним ценама, власти су дужне да га обештете, односно да му доделе индустријско земљиште подједнаке вредности. Шумски појас мора да се врати првобитној намени.
4. Решити проблем депоније, на којој се спаљују пластични делови из аутомобила за рециклажу. За спаљивање се злоупотребљава социјални положај Рома, који за мале паре "подмећу гузицу" ради интереса великих газда, и спаљују то што им кажу да спале.
Да не буде чист текст, ево једна од слика, конкретно плана петље:
Очекујем да ће се јавити Петловобрђани, и да ће мало прецизније и са више детаља описати шта се дешава.