Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu





Даље према раскрсници/кружном току:

















Раскрсница магистрале и улице Ђује и Драгољуба:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806475#p806475:1hka6t66 je napisao(la):
Саша » 23 Дец 2020 07:14 pm[/url]":1hka6t66]Данас:

Мислио сам да ће између потпорног зида и пута бити тротоар, а према пројекту се насипа земља; земљом се, очекивано, попуњава и простор између два коловоза; за сада оба коловоза имају само по један ивичњак:

@Саша, као и до сада, све похвале за фоторепортаже, укњижени плусићћћи :kk:

Везано за ову твоју горњу фотографију. Хтео сам још пре неки дан да те исправим, али заборавих, кад си био поставио сличну фотографију и где си навео изградњу тротоара.
Тротоара ту наравно неће бити, јер он не може да се ради уз магистрални пут. Оно што је важније, а види се на фотографији, на том потпорном зиду ће бити урађени бетонски парапети на којима ће бити постављени зидови за заштиту од буке или ти букобрани.Они су наравно пројектовани и биће постављени на делу "ибарске магистрале" поред (уз) парк шуму "Борићи". И на тај начин ће становници овог дела Петловог брда бити значајно заштићени од буке. Покушаћу да пронађем цртеже букобрана, кад будем имао мало више времена.
 
Схватио сам ја то, али, и даље сматрам да би било добро да је ту тротоар и да се њиме може доћи до надвожњака и преко њега безбедно прећи Кружни пут, пешке и бициклом. Дотле је још град!
Нови надвожњак има тротоар толике ширине с обе стране. Могли су да направе и степениште уз потпорни зид код надвожњака да може из Борића да се преко њега пређе на другу страну, да служи и као пасарела. Кружним путем иде градски превоз (према Железнику).

Иста та Ибарска магистрала има тротоар у свим довољно великим и урбанизованим местима кроз која пролази, нпр. - у Степојевцу, што не би и у Београду?

Дуж аутопута кроз Београд исто тако местимично има тротоара (и пасарела), тамо где је то потребно.
 
Сећам се да су својевремено постојала аутобуска стајалишта код самог надвожњака (и на Кружном путу и на магистрали), евентуално ново стајалиште на Кружном путу код надвожњака би значило да се из Раковице аутобуском линијом 54 краћим путем може стићи до приградских насеља Рушањ, Рипањ, Липовица, Барајево и других... Наравно, уз постојање степеништа и тротоара који би водио уз парк Борићи до аутобуских стајалишта на магистрали, је по новом пројекту нова стајалишта нису толико далеко од самог надвожњака. Тиме би се постигла боља веза аутобуских линија, као и евентуално појачавање реда вожње на линији 54, а на крају крајева путници који преседају би могли да уживају у свежем ваздуху проласком поред парка, да не буде да петља није одрађена комплетно за џабе :laugh:
 
Не не нека нека пошто су били паметни да блокирају сад да им се намерно не да станица ту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807295#p807295:16mkiur8 je napisao(la):
SRBO » 26 Dec 2020 12:37 am[/url]":16mkiur8]Не не нека нека пошто су били паметни да блокирају сад да им се намерно не да станица ту.
Baš tako. A i šetnja je zdrava. Svaki dan par stotina metara tamo vamo je odlična za srce. :wink:
 
Данас, раскрсница код Метроа; некад на основу онога што се види на лицу места помислиш да се та места чисте од отпадака и смећа само када се цела улица обнавља:



Будући подземни пешачки пролаз:







Половина кружног тока према ул. Ђује и Драгољуба добија облик; нови су стубови за осветљење између коловоза:









Да ли ће путоказ у земљи (в. у првом плану) - рекло би се нов - остати да ту лежи као жртва принета обнови и изградњи ...?:



Линија леве ивице одводног канала не чуди онога ко је видео како изгледа оплата помоћу које је он прављен; нагађам да се овде прави нови приступни пут за водоводни објекат у брду:





Стубови с расветом су постављени и с ове стране све до новог надвожњака:









Одвајање за Железник, и ту је од прошлог пута постављено још стубова за осветљење:







 
Прикључење струје за расвету; изливање темеља за стуб за расвету код надвожњака:





Део трасе од Надвожњака према петљи Орловача:
























У првом плану је ивичњак направљен у прошлости када је рађен део трасе од петље Орловача према будућем надвожњаку Петлово Брдо:



Према петљи Орловача - у првом плану је одвод за кишницу направљен раније:















Донедавно веома опасно место када се великом брзином кола приближавају Петловом Брду и коловоз ту раздваја на једну, леву траку ка Граду, и једну, десну траку за силазак на Кружни пут:



Део трасе која је био раније урађен од петље Орловача - в. по левој страни:





 
Дечје игралиште у изградњи у Борићима:



Уграђивање металних плоча за букобране у потпорни зид:









Силазак према Кружном путу:



Прикључак на Магистралу с Кружног пута:







Према Железнику:













Стари надвожњак:





















 
Kad vidim ove fotke, puno mi srce...konačno vidi kraj, deluje da bi sve moglo biti gotovo za mesec-dva.

Kudos za Unogradnju!, dokaz kada se nadje nepartijski izvodjač da sve može da se uradino normalno...kako bog miluje.
 
Кад смо код партијских извођача није ми јасна једна ствар:

Ако ће већ да им наместе тендере, зар не би требао онда тај, пошто је јел као пријатељ с неким у власти, да то одради чак и боље него што би иначе, да тако "врати" услугу свом политичарском пријатељу. Ал цврц то очигледно нису ни пријатељства ни праве везе но пука трулеж рђа и непоштовање. Тотално одсуство части, достојанства и чојства.
 
Па, политичар не намешта због јавног интереса, већ због свог личног... Квалитет радова њему ништа специјално не значи.
 
Нема везе. Да има иоле образа инсистирао би. Тако се то ради у државама са политичким системима сличним нашим - Кина, Русија итд. Јесте, напештају ти се тендери и уграђује се и краде, али и даље награбусиш ако фушариш
 
Da smo država (kao što nismo) , da se poštuje zakon o javanim nabavkama (kao što se ne poštuje) posao ne bi mogla da dobije neka anonimna firma bez poslovnog, kadrovskog i finansijskog kapaciteta (ovi termini se koriste u Zakonu o javnim nabavkama).

Medjutim kod nas se pojave anonimne firme ali sa ključnim argumentom-političkom konekcijom (oni koji upravljaju javnim parama dodeljuju posao samo "njihovim" firmama). Takva firma sve i da hoće ne može da iznese posao jer nema kapacitetete: banke neće da daju kredite za nesigurne plasmane, čestiti kadar neće da radi za takve gazde i onda oni mrljave, gnjave posao godinama umesto mesecima , kao rezulatat dobijemo skupe,sa višestruko probijenim rokovima , nekvalitetne radove. Ovakve firme narastu kao kvasac, u toku jedne vlasti po više stotina puta i po pravilu kad se promeni vlast ove firme nestaju.

Uzrok svega ovoga je korupcija (rak svakog društva) koja se ne sankcioniše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808587#p808587:153nsxcq je napisao(la):
SRBO » 30 Dec 2020 12:26 pm[/url]":153nsxcq]Нема везе. Да има иоле образа инсистирао би. Тако се то ради у државама са политичким системима сличним нашим - Кина, Русија итд. Јесте, напештају ти се тендери и уграђује се и краде, али и даље награбусиш ако фушариш

Ovi "naši" imaju posebnu veru: lovu...ne interseuje ih kvalitet materijala, kvalitet ugradnje, rokovi, samo da se zahvati što veća lova. Obraza nema jer su svesni da imaju rok trajanja i danas se ponašaju kao da će sutra ne postoji pa gledaju da "zahvate" danas maksialno.
Firme za jednokratnu upotrebu nemaju potrebu da brinu o reputaciji...časti...renomeu...

Ogroman je ovo problem za društvo jer ozbiljne firme koje imaju tradiciju nestaju jer ostanu bez posla, pa ih napusti kadar i padnu u stečaj.
Ako je jednog dana se stvari resetuju , nema više firmi sa kapcitetima koje bi mogle da iznesu posao čk i da ga dobiju na fer i pošten način.
Npr Most na Adi nam je radio Porr jer Mostogradnja nije imala kapaciteta,
 
Данас рано поподне, због празника су радови успорени, није било ниједног радника; од прошлог пута је шљунком насут део трасе и постављени су шахтови иза надвожњака према Орловачи:



















С ове стране се ради само на главном трупу магистрале, нема назнака како ће изгледати спојнице с Кружним путем:



Лево од багера се види претходних година направљен одводни канал за кишницу:







Према Железнику:









 












Изградња моста на Обилазници:



Допремили су плоче у боји - да ли за игралиште у Борићима, или за нешто друго?



























 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810607#p810607:1yx7e5mp je napisao(la):
Саша » 05 Jan 2021 23:28[/url]":1yx7e5mp]
Допремили су плоче у боји - да ли за игралиште у Борићима, или за нешто друго?

Baš i ja htedoh da pitam to isto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810533#p810533:3b3lfl4q je napisao(la):
Саша » 05 Jan 2021 08:57 pm[/url]":3b3lfl4q]

С ове стране се ради само на главном трупу магистрале, нема назнака како ће изгледати спојнице с Кружним путем:

Sa te strane neće biti povezivanja sa Kružnim putem jer bi izlaz bio preblizu petlji Orlovača i nebezbedan. Rampa za povezivanje smera ka Beogradu je trebalo da bude kroz šumicu, ali pošto je ona "zaštićena", ništa od toga. Ko hoće da siđe na kružni put, ode do novog kružnog toka (ako ste se pitali zašto kružni tok), pa nazad ka Orlovači i onda siđe na Kružni put.
 
Isto tako i onaj koji zeli ka Beogradu sa kruznog puta, morace u avanturu na petlji Orlovaca. Nema,genijalno za 21 vek. Razvoj oboda grada i moguceg gradskog prevoza po zelji stanara Petlovog Brda i ostalih Beogradjana. Ja bi im i ono ukljucenje na kruzni tok ukinuo, nebezbedno je,imaju oni svoju petlju. Malo voznje po kraju im nebi skodilo.
 
Ја би их тотално одсекао, лепо ко у Симе Тројановића али на сваку улицу што улази и излази. Услов да продају прћије скарабуџене по неким никаквим ценама а "камата" је да се сваке недеље иста преполовљава.

Смако ко се раније усудио жалити на петљу би аутоматски био осуђен за подржавање урбицида и забрањено би му било да живи у Београду наследно 10 колена.

Е тако. Средио бих град бре за годину дана.
 
Ako neko ima svežu informaciju, da li je trenutno otvoreno isključenje sa Ibarske (smer od Čačka) ka Rakovici?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810875#p810875:3plkftcj je napisao(la):
svsavic » Sre Jan 06, 2021 7:44 pm[/url]":3plkftcj]Nije
Hvala. Završiće se i ta petlja jednog dana.
 
Vrh