Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810607#p810607:18d6lp1b je napisao(la):
Саша » 05 Јан 2021 11:28 pm[/url]":18d6lp1b]

Допремили су плоче у боји - да ли за игралиште у Борићима, или за нешто друго?
За дечије игралиште у "паркићу".
 
Крај радова на петљи је.... :)

14.12.2020. Продужетак радова на делу државног пута I Б реда број 22 петља „Петлово Брдо“
Продужава се до 15.04.2021.године измена режима саобраћаја на делу државног пута I Б реда број 22 због радова на изградњи петље „Петлово Брдо“. Радови ће се изводити по фазама сходно динамиком извођења.

У склопу извођења радова на петљи „Петлово Брдо“ извршено је отварање локалног пута Раковица – Железник за саобраћај, док се на државном путу I Б реда број 22 саобраћај одвија у складу са постављеном привременом саобраћајном сигнализацијом.

Семафор код „Метроа“ на државном путу I Б реда број 22 је пребачен у жуто-трепћући режим рада, постављена је привремена саобраћајна сигнализација и опрема и означена је хоризонтална сигнализација.

Молимо учеснике у саобраћају да прилагоде брзину кретања условима на путу и да поштују саобраћајну сигнализацију.

https://www.putevi-srbije.rs/index.php/ ... 0%B2%D0%B8
 
Јутрос око девет сати; нема ништа ново, нема ниједног радника, све стоји дуже од две недеље; кажу да се радови настављају сутра:

(према граду; лево - нови коловоз, десно - стари)


(према Орловачи, раскрсница с ул. Ђује и Драгољуба)
















Два стуба за расвету с леве стране уз улицу су нови:









Шлемови, флаше с кока-колом, све стоји како је било пре 15 дана:









Једини радници су била ова тројица од којих су двојица чистили саобраћајне знакове (!), а трећи шефовао:





 
Данас средином дана; највише се ради у делу где је предвиђено стајалиште (при)градског превоза у смеру према граду, изнад дела Улице Ђује и Драгољуба који овде иде упоредо с Магистралом и излази на њу, недалеко од подземног пешачког пролаза:



































 
Morao sam da kopam po temi, da vidim kad je bio planiran završetak radova.. Januar 2019! :laugh:
:bash: :bash: :bash:

Jbt, lažu i kad lažu! Neverovatno! :blah: :blah: :blah:
 
Постављају металну ограду на потпорни зид према Борићима, која ће ићи докле су уграђене металне плоче на зид, а букобрани ће бити тамо где вири више шрафова из њега (в. трећу и четврту слику):















У овом делу се сада мање ради:

























(овде није пуштен саобраћај, овај се вртео около па је на крају прошао овуда)


 
Prošao juče. Mislim da je kružni tok loše rešenje. Sada, kada sam ga video uživo, izgleda mi da će optimalna bezbedna brzina za prolazak biti max 40km/h. Autobusi i kamioni verovatno i sporije. Voleo bih da grešim ali mi sve izgleda da će kolona koja se povremno formira i daleko pre skretanja za Labudovo brdo (iz pravca grada) i dalje biti realnost. Za vozače koji prilaze kružnom toku (pravac ka gradu) biće veliki izazov da prilagode brzinu i tu vidim potencijalne probleme.

O opasnoj budalaštini zvanoj pešački prelaz kod stajališta autobusa (omv pumpa) da ne pričam. To mesto prosto "zove" za izgradnju neke varijante (iznad ili ispod) bezbednijeg načina da pešaci predju ulicu.
 
Јуче; ево велике површине на потпорном зиду за муралисте, ово није уопште лепо за гледање:







Ограде за једнократну употребу? Много се материјала и опреме непотребно уништи и баци на градилиштима ...:



Увек ми нешто засмета у положају нових стубова за расвету: постављени су на асфалтираном проширењу бивше раскрснице које је можда постало непотребно, али, чини ми се да су и даље преблизу коловозу ... :



... и, зашто су направили овако дугачак нови надвожњак ако коловоз остане једнаке ширине као пре (в. где су стубови расвете)?



Пре неколико година сам видео на интернету кинеска специјална (полу-аутоматска?) кљешта за везивање арматуре; не знам колико су добра, али, у Србији их још нисам видео, још се то ради ручно, споро, готово је мучно гледати да се на то троши толико времена и труда (тражити под Pliers for automatic reinforcement, Rebar Winding Tool, Semi-Automatic Wire Knotting Pliers):

















Радници не воле салату (в. и претходну слику у првом плану) ...:





Ако не желе да се овде задржава вода, ваљало би да попуне простор око металних делова:

 
Za ovakve velike betonske površine koje su lako dostupne švrljačima jedino rešenje je da dovedeš neke umetnike koji će odraditi veliki mural preko cele površine, skoro nikada se kasnije ne švrlja po njima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821051#p821051:af4lmhrb je napisao(la):
Саша » 07 Feb 2021, 11:54[/url]":af4lmhrb]
Пре неколико година сам видео на интернету кинеска специјална (полу-аутоматска?) кљешта за везивање арматуре; не знам колико су добра, али, у Србији их још нисам видео
Koriste ih radnici na Aerodromu, pogledaj sliku...
image upload center
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821070#p821070:2tajf8cw je napisao(la):
Piccolo » 07 Feb 2021 13:03[/url]":2tajf8cw]Za ovakve velike betonske površine koje su lako dostupne švrljačima jedino rešenje je da dovedeš neke umetnike koji će odraditi veliki mural preko cele površine, skoro nikada se kasnije ne švrlja po njima.
Na dosta mesta po gradu video škrabotine preko murala.
 
Ради се - полако:











Од кружног тока према улици Ђује и Драгољуба:





















 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820525#p820525:2fsws5nz je napisao(la):
Putnik78 » Pet Feb 05, 2021 6:51 am[/url]":2fsws5nz]Prošao juče. Mislim da je kružni tok loše rešenje. Sada, kada sam ga video uživo, izgleda mi da će optimalna bezbedna brzina za prolazak biti max 40km/h. Autobusi i kamioni verovatno i sporije. Voleo bih da grešim ali mi sve izgleda da će kolona koja se povremno formira i daleko pre skretanja za Labudovo brdo (iz pravca grada) i dalje biti realnost. Za vozače koji prilaze kružnom toku (pravac ka gradu) biće veliki izazov da prilagode brzinu i tu vidim potencijalne probleme.

O opasnoj budalaštini zvanoj pešački prelaz kod stajališta autobusa (omv pumpa) da ne pričam. To mesto prosto "zove" za izgradnju neke varijante (iznad ili ispod) bezbednijeg načina da pešaci predju ulicu.

Biće bolji kružni nego raskrsnica i raskrsnica sa semaforom. Sobraćaj bi trebao da teče bez bespotrebnog zaustavljanja kao do sad. Jedino taj pešački bi mogao da bude veliki problem što se tiče bezbednosti.
Kružni tok ima solidan prečnik i putnička vozila mogu da savladaju i sa većom brzinom dok je za teška vozila sasvim realno da idu sporije.
 
Саша ,свака част за слике и труд :sesir: . Распитај се мало код радника када они очекују да ће бити готово итд...

Жико ,тако је. Сваки кружни ток је бољи него било која раскрсница ,истраживања кажу да је и до 7 пута бржа проходност саобраћаја. У Италији где год је било могућности постављен је кружни ток.

Када смо већ код тога ,требало би доле код Аде ( код пумпе) обавезно ставити кружни ток ,семафори праве невероватне гужве...
 
To što je nešto uspešno u Italiji, ne znači i da je kod nas i da treba da se meće svuda gde se stigne. Ima mesta gde je to doprinelo poboljšanju protočnosti saobraćaja, ali i primera gde to baš i nije ili je postala nebezbedna (Slavija, Autokomanda, Opština NBG...).
 
Апсолутно треба! А ко не зна правила нека обнови своје знање са пар додатних часова у Ауто школи.
 
Nema to veze sa pravilima. Svi znamo vrlo dobro da se na jednom mestu na kružnom toku kod Opštine dešavaju nesreće zbog loše pozicije ulice i samog kružnog toka, za koji se pisalo da bi bilo bolje da je pomerene malo u stranu i saobraćajnica drukčije orijentisana u sam ulazak u kružni tok. Na Autokomandi su problem gotovo sve okolne saobraćajnice, koje su ili loše isprojektovane ili su semaforizovane neposredno po isključenju sa kružnog toka. Na Slaviji se nakon rekonstrukcije, to je moj utisak, stvaraju veće gužve nego li pre rekonstrukcije
 
Koliko god bilo loše projektovano da se striktno pridržavju ljudi pravila, ne bi bilo udesa.

Naravno da je potrebno i da se preprojektuje kružni tok, ali ne možeš da uđeš u bilo koju rasrsnicu ako ne vidiš ostala vozila u raskrsnici, a to rade očigledno ovi koji na slepo ulaze u taj kružni tok.
 
Kružni tok kod novog ulaska u Petlovo brdo bi trebalo da bude dobro rešenje, pogotovu jer će biti malko uzdignut u odnosu na okolne ulice. Da li ima ovakvih primera u svetu i kakva su njihova iskustva?
 
Pokušao sam da pronadjem ali nisam uspeo. Kako će biti rešeno uključenje iz Metroa za one koji žele prema gradu? Desno, na kružni pa nazad? I ako se ne varam, upravo tu gde je trenutno semafor dve trake (iz pravca ibarske) slivaće se u jednu?

Koliko sam mogao da pročitam, zbog "krnje" petlje oni (neki) koji dolaze iz Rakovice ili Železnika će morati na kružni, svi koji iz pravca Bg žele u neku od prodavnica sa suprotne strane takodje, plus ovi iz Metroa (ako je to tačno). Ono što mene brine je kapacitet ovako malog kružnog toka. Dovoljna su 2 automobila koji žele da "okrenu" i u toj traci će nastati zastoj koji može da se prelije sve do iza Metroa i zaguši i drugu traku. (možda, ne mogu da procenim rastojanje)

Na kružnom toku na putu od Požarevca ka APutu sam bio svedok skorog prevrtanja kamiona koji je zbog brzine malo "zagazio" ostrvo na kružnom toku. Sličan kružni, malo veća brzina i umalo prevrtanje.

Meni, kao vozaču se ne dopada što je na tako malo prostoru: uključenje - Metro, stajalište autobusa, kružni i prelaz 2 u 1 (trake).

Voleo bih da grešim, videćemo. Mislim da bez produžetka 2+2 do Žarkova problem neće biti rešen. Radnim danima bi trebalo da bude ok. Vikend, kada je saobraćaj frekventiji..testiraćemo na leto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821295#p821295:3sb0rnwt je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pon Feb 08, 2021 9:40 am[/url]":3sb0rnwt]

Када смо већ код тога ,требало би доле код Аде ( код пумпе) обавезно ставити кружни ток ,семафори праве невероватне гужве...

Kod Ade se nakon završetka pasarele predvidja promena toka saobraćaja (promena za dolazak automobila iz Paštrovićeve i ne znam tačno šta još) i nadam se sklanjanju bar nekog semafora. Gužve su očaj. Tome je svakako doprineo i A. Mall.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821295#p821295:2wfiy9w1 je napisao(la):
Niko Kažanegra » 08 Феб 2021 09:40 am[/url]":2wfiy9w1]Саша ,свака част за слике и труд :sesir: . Распитај се мало код радника када они очекују да ће бити готово итд...
@Нико, ти баш не читаш шта пишемо. На истој овој страни сам написао још пре месец дана кад ће бити готови радови.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811273#p811273:2wfiy9w1 je napisao(la):
Гага » 08 Јан 2021 05:31 am[/url]":2wfiy9w1]Крај радова на петљи је.... :)

14.12.2020. Продужетак радова на делу државног пута I Б реда број 22 петља „Петлово Брдо“
Продужава се до 15.04.2021.године измена режима саобраћаја на делу државног пута I Б реда број 22 због радова на изградњи петље „Петлово Брдо“. Радови ће се изводити по фазама сходно динамиком извођења.

У склопу извођења радова на петљи „Петлово Брдо“ извршено је отварање локалног пута Раковица – Железник за саобраћај, док се на државном путу I Б реда број 22 саобраћај одвија у складу са постављеном привременом саобраћајном сигнализацијом.

Семафор код „Метроа“ на државном путу I Б реда број 22 је пребачен у жуто-трепћући режим рада, постављена је привремена саобраћајна сигнализација и опрема и означена је хоризонтална сигнализација.

Молимо учеснике у саобраћају да прилагоде брзину кретања условима на путу и да поштују саобраћајну сигнализацију.

https://www.putevi-srbije.rs/index.php/ ... 0%B2%D0%B8
 
Гаго,

Ја сам од оних који баш све читају. Свако јутро када упалим рачунар прво прегледам на форумима нове постове ( снимио сам лепо на тулбару 10-ак тема које ме занимају ) и знам да си поставио и хвала ти на томе. Само сам мислио да Саша пита раднике из прве руке како напредују,да ли иде по динамици која је предвиђена и тако јер ово је Србија ,ако ме разумеш.
Иначе хвала теби јер си први избациовао постове о овој теми када су радови били блокирани од оног тзв удружења... :sesir:
 
@Нико, извини учинило ми се, онако како си написао, да си превидео поруку коју сам поставио за завршетак радова.

Лепо је то што редовно пратиш радове по оним темама које те занимају. Ја више, нажалост,не могу више тако често да пратим форум и да постављам фоторепортаже радова или да пишем/пратим тако често о неким радовима, као рецимо ове на овој петљи. Временски сам јако ограничен, а иначе да нисам толико, наставио бих да пишем и обилазим ове радове, без обзира што бих морао да идем са краја на крај града, са Бежанијске косе на Петлово брдо, није страшно, седнем у кола и очас посла :mrgreen:

Срећом ту је @Саша и ту су увек његове свеже и одличне фоторепортаже. Не сумњам да ће питати раднике тј. шефове градилишта о завршетку радова, па ће ти дати/даће нам право обавештење. Знам на шта циљаш кад кажеш, "јер ово је Србија", али не треба увек гледати негативно и црно, јер радове увек може нешто непредвиђено да успори. Завршиће се и ова петља и остали радови.
:sesir: :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821337#p821337:1x53tk7y je napisao(la):
astrodule » Pon Feb 08, 2021 1:09 pm[/url]":1x53tk7y]Koliko god bilo loše projektovano da se striktno pridržavju ljudi pravila, ne bi bilo udesa.

Naravno da je potrebno i da se preprojektuje kružni tok, ali ne možeš da uđeš u bilo koju rasrsnicu ako ne vidiš ostala vozila u raskrsnici, a to rade očigledno ovi koji na slepo ulaze u taj kružni tok.
Ja sam ubeđen da iskopaš kanal da bi ovi iz pravca Zemuna opet uletali i prevrtali kola. Jedino denivelisan izlaz ka fontani vidim kao rešenje :D
 
Vrh