Izgleda da ovaj forum ne posecuju stanovnici Starog grada, Vracara, jer svaki predlog na temu smanjenja saobracaja u tim gusto naseljenim i vrlo posecenim delovima Beograda ostaje skoro neprimecen, cak vece zanimanje pokazuju clanovi iz udaljenijih delova grada...
I mnogi drugi veliki gradovi imaju vozila na ulicama gradskog jezgra, ali stanovnici tih gradova cesto zive u porodicnim kucama i naseljima nize spratnosti i manje gustine, sa vise prirode. Do sredista grada dolaze prigradskom zeleznicom i metroom. A u tom sredistu su najcesce poslovne zgrade i sadrzaji, ako ima stanovanja, vise je privremeno nego dugotrajno.
Dok je kod nas sasvim drugacije, u samom istorijskom sredistu grada zive porodice i po pola veka, a neki i duze, do centra ne moze da se stigne metroom iz predgradja, pa je time jos vise vozila u njemu, posebno autobusa.
Zato je mozda za Beograd jos vaznije nego za neke druge evropske, velike gradove, da vise razmislja o ulicama bez vozila, jer to moze da donese dosta dobrog, a ne kosta skoro nista i ne nanosi nikom razumnom stetu.
I mnogi drugi veliki gradovi imaju vozila na ulicama gradskog jezgra, ali stanovnici tih gradova cesto zive u porodicnim kucama i naseljima nize spratnosti i manje gustine, sa vise prirode. Do sredista grada dolaze prigradskom zeleznicom i metroom. A u tom sredistu su najcesce poslovne zgrade i sadrzaji, ako ima stanovanja, vise je privremeno nego dugotrajno.
Dok je kod nas sasvim drugacije, u samom istorijskom sredistu grada zive porodice i po pola veka, a neki i duze, do centra ne moze da se stigne metroom iz predgradja, pa je time jos vise vozila u njemu, posebno autobusa.
Zato je mozda za Beograd jos vaznije nego za neke druge evropske, velike gradove, da vise razmislja o ulicama bez vozila, jer to moze da donese dosta dobrog, a ne kosta skoro nista i ne nanosi nikom razumnom stetu.