Piccolo
Advanced
- Učlanjen(a)
- 25.03.2013.
- Poruke
- 2.322
- Pohvaljen
- 6.796
Slažem, ali minimalno bi moralo da se ide u pravcu da se ti glavni pravci kao što je Kraljice Marije-Cara Dušana ili Kneza Miloša oslabađaju parking mesta (uz njihovo prebacivanje u javne garaže ili parking mesta u unutrašnjim dvorištima), ali da se ostave i prostori za parkiranje dostavnih vozila na svakih par stotina metara sa obe strane.
Pešačke ulice i veliki trgovi su neminovnost svakog grada, posebno milionskog, prosto treba naći balans i rešenje i za te probleme dostave u stan ili poslovne/ugostiteljske objekte unutar tih zona. Ako Zemun ili praktično svaki grad u Srbiji mogu da imaju jednu takvu ulicu ne znam šta bi bio problem i da ostali delovi grada imaju isto.
Pešačke ulice i veliki trgovi su neminovnost svakog grada, posebno milionskog, prosto treba naći balans i rešenje i za te probleme dostave u stan ili poslovne/ugostiteljske objekte unutar tih zona. Ako Zemun ili praktično svaki grad u Srbiji mogu da imaju jednu takvu ulicu ne znam šta bi bio problem i da ostali delovi grada imaju isto.