Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Ta parking mesta su primer kako ćaci uprava funkcioniše. Zato sada imamo infrstrukturu za kosa mesta, a dobili smo paralelna sa neupotrebljivom desnom trakom kod pešačkog.
Pogledaj i u Skenderbegovoj kako su završili štagod da su zamislili što se tiče parking mesta
 
Следи реконструкција јавне гараже „Зелени венац”

Нова реконструкција гараже „Зелени венац”
У плану је пренамена дела објекта у Улици краљице Наталије како би се формирала по два улаза и излаза

https://www.politika.rs/scc/clanak/704995/nova-rekonstrukcija-garaze-zeleni-venac
904z509_zelenjak-2-printskrin-tenderske-dokumentacije.jpg
 
Zašto su zaštitili drveće letvama ako će da budu posečena?

Neće sva da seku već 20, verovatno da uglave nova parking mesta.

Olako se ovde seče drveće za svako novo "redovno održavanje", nedavno sam gledao jednu studiju gde su dokazali da pored ostalih pozitivnih efekata drveće ima ogroman značaj i u širenju sunčevog zračenja (jer zeleni listovi, kao i trava, praktično 90% reflektuju infracrveno zračenje) koje ima mnoge pozitivne efekte na ljudsko zdravlje. Tipa merili su hsCRP svih u jednom naselju u SAD koje je bilo bez drveća pa su onda gusto zasadili hiljade odraslih stabala (veoma bitno, ne one pr stabiljke) i pokazalo se da su rezultati hsCRP testova bili jedno 20% bolji u novom okruženju i to bez bilo kakvih promena u navikama/aktivnostima ljudi (vežbanje, ishrana), što dovodi do otprilike istog procentualnog pada rizika od srčanih i moždanih udara.
 
Po meni tu ne treba da budu nikakva parking-mesta, nego još jedna vozna traka, ali ako već jesu, bolje je da budu kosa, više automobila će moći da se parkira- Zašto su prepravljena u paralelna, ne znam, sa logikom se kosi, ali ni prva ni poslednja takva stvar.
Treba da se ukidaju ta parking mesta-ma kakva bila, kosa ili paralelna, koja se nalaze po glavnim saobraćajnicama..! Zbog parkiranja u tipa Beogradskoj, Makenzijevoj, itd. stvaraju se takvi čepovi da je "skuplja dara nego mera"..! Ili u poprečnim sporednim ulicama ili šetnja do garaža... Nije realno da se pešaci provlače pored onolikih trotoara koji su zauzeti parkiranim vozilima...
 
Trenutno u garaži Pinki ima 110 slobodnih parking mesta. To znači da je apsolutno nepotrebno da se prave nova parking mesta u Dubrovačkoj, naročito ako je cena seča drvoreda (pa makar i jednog drveta).

nama su uglavnom parking mesta neiskoriscena.
gledao sam na primer, kada je skorije bila neka tekma u areni. naravno parkirali su se gde su stigli, dok u blizini je bilo

parking kod siv3 - 87 mesta
parking kod basa - 310 mesta

gde pritom je zatvoren parking onaj kod ncr-a, gde ima sigurno jos 100 mesta.

mislim, da se to kaznjava, onda bi ti parkinzi bili puni.
ono sto mislim, da kada se promeni ova vlast, situacija ostati ista po ovom pitanju.
 
Trenutno u garaži Pinki ima 110 slobodnih parking mesta. To znači da je apsolutno nepotrebno da se prave nova parking mesta u Dubrovačkoj, naročito ako je cena seča drvoreda (pa makar i jednog drveta).

Realno, kad bi JKP Parking Servis investirao deo od svog (enormnog) profita kako treba-a to je izgradnja garaža na komercijalnim lokacijama, problem sa parkiranjem bi bio rešen za 10 godina! Svake godine, počevši od centra grada, mogu da finansiraju izgradnju jedne garaže tipa Obilićev venac pa i veće...sredstva imaju i za više od toga ali da kažem 'ajde jedna godišnje!
Za deset godina bi pokrili grad samo tako.
Gde uopšte odlazi njihov profit? Na šta troše pare osim na kantice boje i četke? Nema više onih šetača-svi su u tojoticama
 
Kruzni tok NBG, SC, BAS...sve je to prosecnom daleko od Arene, kao da treba maraton da trci.
 
Код нас је нажалост на делу потпуно обрнут процес.
Ал пазите што они улажу паре из паркинг сервиса у бициклистичке стазе. Наше иду у неке шаторе...
 

Тако, близу а тако ментално далеко.
Mislim da i nismo toliko mentalno daleko. Redovno se i u Beču bune ljudi prvo na problem parkinga, a potom i na projekte koji očigledno smanjuju broj parking mesta. Isto bi se desilo i u Beogradu. Međutim, kada se projekat završi, ljudi su prezadovoljni. I realno, potpuno je druga dimenzija kada se neka ulica preuredi, smanji saobraćaj i napravi zelenilo.

Samo je razlika tu što su ovakvi projekti u Beču napravljeni zajedno sa stanovnicima iz kraja koji se preuređuje. Mesecima se rade ankete, prave sastanci gde se razgovara sa stanovnicima, skupljaju se zajedničke ideje, želje, i na kraju se uradi projekat. Tako da mislim da bi se i na taj način moglo doći do ovakvih unapređenja okoline i života u gradu, a ne naprasnim sađenjem kružnih tokova i ukidanjem levih skretanja, ideja koje potiču iz samo jedne glave.
 
Апсолутно јесмо ментално далеко. И не само ментално него и интелектуално. Наша саобраћајна струка је тешко и струка и заробљена је у 60им прошлог века а урбанистичку више ни немамо. А степен аутомобилизације данас у Београду је убедљиво највећи у Европи и контра свим успостављеним стандардима и тежњама у остатку Европе.
То се даље преноси и на све грађане и добар је пример Палас и Топличин Венац кад се марва бунила и кукала што им се улица претвара у пешачку па су ућутали кад су у месец дана добили буквално најлепши и најпријатнији кварт у граду а вредност некретнина им преко ноћи скочила за једно 40%.

Такође, као неко ко је сваки дан на баису и осећам пулс града и саобраћаја на својој кожи услед распада друштва, најезде ћаци мафије и Шапићевих лудорија култура саобраћаја се драстично погоршала у односу на већ ниске стандарде.
 
U videu ima i kadrova iz bg
Inace ovde ne postoji svest da planiras gde ides pa stim u vezi mozes li tamo gde ides da parkiras nego ostavi kola bilo gde
 
Vrh