Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530308#p530308:2g6q8rbq je napisao(la):
direktor » Чет Апр 05, 2018 12:10 pm[/url]":2g6q8rbq]Dosta zgrada imaju garaze na nbg ali se ne koriste adekvatno ja znam najmanje za 60 tak takvih
I sto bi svi voljeli kola pod prozorom

Taчно Дишо, ево одмах се сетим гаража у блоковима 61-63 и у блоку 30. Проблем је настао пре свега због убацивања пословних зграда у стамбене блокове, примера блок 21, као и у заузимању слободних површина у оквиру блокова које су се могле искористит за гараже.

НБГ по питању паркирања није баш најсјајнији, али опет има боље услове те се затo доста фирми одлучило пре за НБГ него стари део града који има много већи проблем паркирања.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7VLAUDGqco4[/youtube]
 
Na Novom Beogradu ima dovoljno prostora da se napravi nekoliko novih garaža, mislim da bi se isplatilo i privatnim investitorima da uđu u tu investiciju, preko dana koriste garažu zaposleni u obližnjim kancelarijama, a noću stanari okolnih zgrada. Verujem da bi našli dovoljno i zainteresovanih korisnika i tokom izgradnje garaže, kad bi dali dobar popust za godišnje karte za parking mesto.
 
U pogledu parkinga u MM. Nema me par dana, i kad se vratih u blok imam sta da vidim. Ovo treba da ide u temu Ko im ovo dozvoli !!!

Da stvar bude gora, nije se grad prevario pa da napravi besplatno parkiraliste, vec ce to uredno JKP Parking Servis da naplacuje, sto ce reci da ce se zanemarljivo malo resiti problem parkiranja, jer ce zaposleni u poslovnim zgradama Navigator i Sirius i dalje atakovati na besplatan parking u Bloku 23 koji je ionako postao haotican nakon izgradnje pomenutih poslovnih zgrada.

Nesto mi govori da kao pokusavaju da sacuvaju drvored, s obzirom na probna iskopavanja, mada cisto sumnjam ako uzmemo u obzir dosadasnje odrzavanje istog je bilo po principu prirodne selekcije. Zasade, pa šta mu Bog (genetika i vremenski uslovi) dâ !
 
Весић: У последње 3 године више од 1.000 паркинг места на НБГ
БЕОГРАД, 10. априла (Танјуг) - Градски менаџер Горан Весић обишао је данас радове на изградњи паркинга у булевару Милутина Миланковића на Новом Београду и рекао да је рок за њихов завршетак 1. септембар.

Биће изграђено 159 паркинг места, а вредност посла је 22 милиона динара, прецизирао је Весић новинарима након обиласка радова.

Изградњом овог паркинга биће испуњена жеља грађана који живе у близини који су тражили да се ураде додатна паркинг места јер их није било довољно, појаснио је Весић и додао да ће приликом радова бити очувано дрвеће које је ту посађено.

Весић је истакао да ће на овом паркингу бити обезбеђено бесплатно паркирање између 17 сати поподне и девет сати ујутру што је, како је подсетио, већ урађено у булевару Зорана Ђинђића.

"У периоду између девет ујутру и 17 сати паркинг ће се плаћати, али након тога станари околних зграда моћи ће бесплатно да га користе до јутарњих часова", рекао је Весић.

Он је истакао да је Град Београд у последње три године на територији Новог Београда урадио више од 1.000 паркинг места.

"Урадили смо 400 нових паркинг места у булевару Зорана Ђинђића,

као и скоро 300 паркинг места код 'Штарк арене' такође у булевару Зорана Ђинђића. Осим тога, урадили смо око 120 паркинг места у Блоку 45 тако да, са ових 159 паркинг места и паркинг местима које је Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу града Београда радила код Института за мајку и дете, то је укупно више од 1.000 нових паркинг места само на Новом Београду", истакао је Весић.

Он је навео да је паркирање један од највећих проблема урбаних делова града какав је Нови Београд.

"Наставићемо да тражимо решење за тај проблем и да где год је то могуће, у сарадњи са градским одборницима са територије Новог Београда јер ми нажалост немамо сарадњу са том општином када су у питању овакве ствари, решавамо проблеме како би грађанима и Новог Београда и осталих делова града било боље", закључио је Весић.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531134#p531134:qpb0rfud je napisao(la):
Baston » Uto Apr 10, 2018 10:46 am[/url]":qpb0rfud]U pogledu parkinga u MM. Nema me par dana, i kad se vratih u blok imam sta da vidim. Ovo treba da ide u temu Ko im ovo dozvoli !!!

Da stvar bude gora, nije se grad prevario pa da napravi besplatno parkiraliste, vec ce to uredno JKP Parking Servis da naplacuje, sto ce reci da ce se zanemarljivo malo resiti problem parkiranja, jer ce zaposleni u poslovnim zgradama Navigator i Sirius i dalje atakovati na besplatan parking u Bloku 23 koji je ionako postao haotican nakon izgradnje pomenutih poslovnih zgrada.

Nesto mi govori da kao pokusavaju da sacuvaju drvored, s obzirom na probna iskopavanja, mada cisto sumnjam ako uzmemo u obzir dosadasnje odrzavanje istog je bilo po principu prirodne selekcije. Zasade, pa šta mu Bog (genetika i vremenski uslovi) dâ !


Upravo to, svi će parkirati unutar bloka, a stanarima ostaje plava zona. I šta sad, da oni plaćaju 500 dinara mesečno da bi se osigurali da im ne stigne kazna ispred ulaza dok zaposleni bez ikakve muke mogu za dž da prolaze?
 
Sve su to loša rešenja na NBG kada zoniraš deo uz stambeni blok.
Bolje bi bilo da se apsolutno sve do Opštine zonira, a da svi stanari imaju besplatan parking (naravno uz prijavu Parking servisu)

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Koliko god da je nerealno da bi iko išta dao besplatno - to je zaista jedino logično rešenje... Sve ostalo prkosi logici, ali i uliva pare.
 
Prave parking za komercijalne objekte koji nisu napravili parking za svoje goste.

Ne može zona da se pravi tamo gde je preko puta besplatno parkiranje, ali dobro - za to je glasala većina izašlih na izbore.
 
Pa to je za kafanu u prizemlju tog objekta degradacija ...
Moraju japijevci negdje sa kolima ...
 
Ово је оличење распалог система и криминала.
 
Kafic i ima, ogradjeni, besplatni parking nista dalje od parkiranja na trotoaru, stvarno ne shvatam parkiranje tu...
 
И удариће асфалт и учинити ту страну булевара Милутина Миланковића додатно непријатном за шетњу колико је иначе већ непријатна већ због одсуства хладовине. Једино што би могло да мало изглади ствар била би примена оног шупљикавог бехатона који омогућава раст траве.
 
Onda će bulevar koji treba da bude brza saobraćajnica biti konstantno biti ometan uparkiravanjem i isparkiravanjem automobila.
 
Истина, боље да су проширили паркинг унтар самог блока.
 
Ova parking mesta se prave samo pošto će omogućiti stabilan prihod parking servisu, a fakat će sigurno biti puna radnim danima od strane zaposlenih koji ne dobiju parking od firme u garaži.

Rešenje jeste da se zonira i unutar blokova, ali tu mislim da je problem činjenica da se verovatno pola servisnih saobraćajnica vode na parcelama koje su ispod izgrađenih objekata pa to pravi pravne začkoljice da ih lagano oboje u plavo.

Prvi 21. blok bi trebalo pod hitno da se ceo zonira, obzirom da ovako svakako ispaštaju stanovnici istog. Onda lagano da se krene od brankovog ka opštini i bloku 23 i prošire zone. Stanari možda mogu da dobiju i skroz besplatno, ali da se ne lažemo nije ni 400 RSD mesečno mnogo ako dobiješ nekoga da ti uvede red u parking u bloku. Ipak pričamo o ljudima koji imaju kola, a litar benzina je 150 din.
 
Ja jesam da se ceo Novi Beograd zonira, ali ni tada se neće moći dovoljno parking mesta. Može i 1000 dinara za stanare, nije problem, ali gde?

Kod mene nema mnogo poslovnih objekata, ali opet smo zauzeli sva moguća mesta za parkiranje. Pa samo ispred moje zgrade postoji 40-ak mesta koja su nelegalna i koja bi se mogla prepraviti u 20-ak legalnih, a takvih mesta je koliko hoćeš u svakom bloku (svugda gde parkiramo na kolovozu)



Njihovo rešenje je pretvaranje razdelnih travnatih površina u parkinge (zona), a to nije pravo rešenje dok god unutar bloka nije zonirano.
 
Ja sam ludak iz onog filma koji dobacuje parafraziram:
"Zonirajte Beograd!!!".
 
Novo parkiralište u Vasinoj ulici u Beogradu. Prednosti novog parkirališta:

- besplatno, van zone
- u samom centru gradu
- korisnici parkinga ne moraju da plate kaznu za ulazak u zonu ograničenog saobraćaja (ako nemate nameru da se parkirate, Vasina je ograničena samo za vozila javnog prevoza i taksi službi)
 
Banda. Još jedan argument zašto Vasina treba postati pešačka zona.
 
problem je što se kod nas ove stvari otmu kontroli. Kada jedan stane, onda vidi još jedan i posle nedelju dana, eto već regularnog divljeg parknga "samo na minut"
 
Vrh