Šta je novo?

Pančevo

Штета... Али, ко те пита. Ако су дозволили она срања по центру оно неуклапање и по габаритима и по форми, шта онда очекивати за Котеж
Pritom 97 stambenih jedinica se gradi, a nekada je tu verovatno živela jedna porodica cela i to je to. Biće čupavo iz Ružine kad završe, to je realno jednosmerna ulica.
 
Opa autobusku izmestaju iz centra
Ko pravi to grad ili pantransport
A sportsku dvornu svi zaboravili
 
Opa autobusku izmestaju iz centra
Ko pravi to grad ili pantransport
A sportsku dvornu svi zaboravili
Mene je zaintrigirala formulacija "Grad Pančevo putem privrednog društva Pantransport".
Nisam iz struke, pa ne znam šta to znači u praksi, ali bi lepo bilo da neko rastumači ako se razume.
Navodno će na mestu sadašnje autobuske da nikne tržni centar, to su gradski abrovi.

Jedina korist od lokacije nove autobuske je blizina štajge, za ostale namene je sasvim besmisleno.

A za Halu Bagremar je bilo sijaset potencijalnih rešenja i investitora, na kraju ništa ne bi. Niti je iko pominje.
 
Vrv putem jpp javno privatnog partnerstva nela muljaza sigurno
 

Možda nekom bude interesantno.

Konkretno:

“Kako se navodi u tenderskoj dokumentaciji, gradiće se nova stanica Pančevo Banat, pa modernizovana linija treba da bude dvokolosečna od stanice Pančevo Glavna do nove stanice Pančevo Banat, a jednokolosečna linija od te stanice do državne granice sa Rumunijom.

Izgradnja nove stanice Pančevo Banat, koja se uvodi da bi zadovoljila potrebe tamošnje industrije, planirana je posle čvora gde se obilaznica pruge Beli Potok - Vinča - Pančevo Glavna priključuje na prugu prema Vršcu. Predviđena je i rekonstrukcija koloseka i perona na svim stanicama, rekonstrukcija železničkog trougla prema Zrenjaninu, sanacija i zamena mostova i propusta po potrebi i adekvatno osvetljenje na Pančevačkom mostu za signalizaciju plovnih puteva.”
 
Ово је новост што се тиче израде пројеката до сада:

Napomenuto je da je za sve postojeće objekte (stanice i druge), potrebno izvršiti pregled konstruktivnih uslova i ispitivanja nosivosti.
 
Navodno će na mestu sadašnje autobuske da nikne tržni centar, to su gradski abrovi.
Treba da se šutiramo u d*pe ako tako bude, jer jedino drugo što može da se desi na toj lokaciji je - još jedan stambeni monstrum. A Pančevu je svakako potreban shopping mall. Lokacija je idealna za to. Aviv razbija s poslovanjem, jasno je da je vreme da se modni brendovi presele u neki shopping mall, a da u Avivu ostanu Uradi Sam i slične radnje, koje priliče retail parku ...
 
Само још да се сложе Авив са тим...
 

Možda nekom bude interesantno.

Konkretno:

“Kako se navodi u tenderskoj dokumentaciji, gradiće se nova stanica Pančevo Banat, pa modernizovana linija treba da bude dvokolosečna od stanice Pančevo Glavna do nove stanice Pančevo Banat, a jednokolosečna linija od te stanice do državne granice sa Rumunijom.

Izgradnja nove stanice Pančevo Banat, koja se uvodi da bi zadovoljila potrebe tamošnje industrije, planirana je posle čvora gde se obilaznica pruge Beli Potok - Vinča - Pančevo Glavna priključuje na prugu prema Vršcu. Predviđena je i rekonstrukcija koloseka i perona na svim stanicama, rekonstrukcija železničkog trougla prema Zrenjaninu, sanacija i zamena mostova i propusta po potrebi i adekvatno osvetljenje na Pančevačkom mostu za signalizaciju plovnih puteva.”
Moram da priznam da ne razumem pominjanje Vinče i Belog Potoka, da li to znači da će ova pruga ići obilaznicom? Ukoliko je odgovor potvrdan, onda ćemo se načekati muški, jer mislim da za poslednju deonicu železničko-drumske obilaznice niti ima sredstava niti je projekat (potpuno?) završen. Znajući da je prioritet na Dunavu most na Ada Huji, ova tužna obilaznica neće još godinama biti gotova, osim ako se konačno ne najuri vladajuća kamarila koja niti jedan most za 13 godina vakta nije u Bg napravila (Đilas je 2014 i dalje bio gradonačelnik).
 

Možda nekom bude interesantno.

Konkretno:

“Kako se navodi u tenderskoj dokumentaciji, gradiće se nova stanica Pančevo Banat, pa modernizovana linija treba da bude dvokolosečna od stanice Pančevo Glavna do nove stanice Pančevo Banat, a jednokolosečna linija od te stanice do državne granice sa Rumunijom.

Izgradnja nove stanice Pančevo Banat, koja se uvodi da bi zadovoljila potrebe tamošnje industrije, planirana je posle čvora gde se obilaznica pruge Beli Potok - Vinča - Pančevo Glavna priključuje na prugu prema Vršcu. Predviđena je i rekonstrukcija koloseka i perona na svim stanicama, rekonstrukcija železničkog trougla prema Zrenjaninu, sanacija i zamena mostova i propusta po potrebi i adekvatno osvetljenje na Pančevačkom mostu za signalizaciju plovnih puteva.”


Nastavak priče:
 
Nastavak priče:
Zanimljivo da je novac već opredeljen iz dve pomenute kreditne linije, a da se niko nije javio od konsultanata ili niko podoban/poželjan.
Ili je produženje roka samo tehničke prirode, ako neko zna?
 
Poveći (za lokalne prilike) stambeno-poslovni objekat na uglu ulica Moše Pijade i Ružine (Lokacija). Pre rušenja tu je postojala porodična kuća izgrađena u duhu međuratne moderne, deo Miloradovićevog Koteža. Koliko mi je poznato, objekat nije bio zaštićen (mada je šteta jer je bio deo predratne celine u gradu koji nema baš puno arhitekture tog tipa).

Gradilišna tabla:

Pogledajte prilog 231345

Barem jedna, a možda i dve etaže + temelji su već urađeni podzemno:

Pogledajte prilog 231346
Pogledajte prilog 231347
Pogledajte prilog 231348

Pogledajte prilog 231349

Gorepomenuti objekat koji je srušen:

Pogledajte prilog 231350
Lagano napreduje gradilište na uglu Moše Pijade i Ružine ulice:

IMG-20250523-WA0020.jpg
IMG-20250523-WA0019.jpg
IMG-20250523-WA0021.jpg
IMG-20250523-WA0018.jpg
 
Mene je zaintrigirala formulacija "Grad Pančevo putem privrednog društva Pantransport".
Nisam iz struke, pa ne znam šta to znači u praksi, ali bi lepo bilo da neko rastumači ako se razume.
Navodno će na mestu sadašnje autobuske da nikne tržni centar, to su gradski abrovi.

Jedina korist od lokacije nove autobuske je blizina štajge, za ostale namene je sasvim besmisleno.

A za Halu Bagremar je bilo sijaset potencijalnih rešenja i investitora, na kraju ništa ne bi. Niti je iko pominje.
Nova autobuska stanica je trebala da bude završena, 1 godinu nakon početka rada PANTRANSPORT-a (APRIL 2020), u međuvremenu da koriste staru u centru.
naravno za kašnjenje koliko sam čuo kriv je sam grad ... dozvole i sl. da su završili i do kraja 2021 bilo bi pošteno... a sad ako bude gotovo do kraja 2025 ...
 
Ima li neko vise info od ovoga?
S jedne strane, kapiram da je zelenija tehnologija sigurno od Azotare, koja je, pritom, polumrtva ili mrtva vec decenijama.
Sa druge, ne razumem se dovoljno u tehnologiju proizvodnje djubriva da znam da l je to uopste isplativo i moguce raditi danas u Srbiji, ili je sve ekonomija obima i uvoz iz zemalja poput Kine, Indije itd. Promist, koji je vlasnik Azotare, ionako je privatna firma, pa moze da je ugasi ako hoce.
U svakom slucaju krajnje neocekivana vest, ioako sam cuo po gradu govorkanja razna.
 
Вештачка ђубрива су битан сегмен суверенитета. Нема ђубрива, нема пољопривредних приноса, нема извоза житарица нема това свиња нема меса. Само увоз.
Колико год да је био губиташ, нисмо смели да се отарасимо азотаре
 
Вештачка ђубрива су битан сегмен суверенитета. Нема ђубрива, нема пољопривредних приноса, нема извоза житарица нема това свиња нема меса. Само увоз.
Колико год да је био губиташ, нисмо смели да се отарасимо азотаре
Suverenitet je pipava reč. Smatram da osim pet najvećih zemalja, niko drugi taj luksuz ni nema, ili ga ima u ograničenoj formi.
Nama sutra da EU zatvori sve granice, mi smo svoje otpevali, zrno suvereniteta koje smo imali otišlo je sa gubitkom izlaza na more 2006.
Najbolje se to videlo pre godinu ili dve, kada S. Lavrov nije ni mogao da doleti u Srbiju jer je pazario zabranu preleta preko par NATO članica.

Zato me više zanima ekonomska strana proizvodnje đubriva, da vidim da li se isplati to održavati veštački u životu ili pustiti da potone.
Da li zemlje slične veličine oko nas imaju slične fabrike? Recimo Mađarska i Hrvatska? Da li su i koliko profitabilne, da li su privatne ili u vlasništvu države? Ako je neko u materiji.
 
Ја бих уместо израза "пипав" пре искористио израз "растегљив". А растегљив значи и измерив.

Апсолутно сам сагласан да мала земља попут Србије не може да буде 100% суверена, али да отказ од минералних ђубрива доводи до зависности од других то је врло евидентно.
Северна Кореја гладује због тога.

Индустрија је врло прљава, и због тога крајње непопуларна а највећи су извозници су оне земље које за то не хају. Или имају пространства или много људи.

Мађарска и Хрватска су државе које су пренеле добар део свог суверенитета у Брисел.
Нама се то неће десити, стога ми морамо другачије да размишљамо. И о нама самима и о онима који такође неће ући у ЕУ.
 
Azotara je opljačkana. prodata za 13m evra, kupac razmontitao i prodao najskuplje postojenje za 23 miliona i stavio katanac. Nikad bolji dil..


Sećate se za vreme korone, kako niko nije razmišljao o proizvodnji kvasca dok ga odjednom nije bilo? Odmah je bio trk, ajde da pokrenemo našu proizvodnju.
 
Кад је била продата? Које године?
Ко је био први купац?
 
Vrh