Šta je novo?

Pančevački most

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709963#p709963:viaqiz2i je napisao(la):
JohnnyLee » 19 Feb 2020 12:27 pm[/url]":viaqiz2i]то је ваљда требала да буде веза са Вишњичком

Nista gluplje od zanemarivanja tih planiranih iskljucenja, ali ko zna iz kog ludila, nikom to nije u interesu da uradi...cekaju novi most bla bla bla..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709941#p709941:2lsyuvd8 je napisao(la):
trialin » 19 Feb 2020 11:46 am[/url]":2lsyuvd8]Za koju saobracajnicu je ovo ostavljeno?
file.php
Ostavljeno je za 1950. godine planirani magistralni pravac uz Dunav.
Još jedan beogradski bulevar kojeg neće biti.
 
A zašto se ne bi izgradio novi Pančevački Most odmah pored starog, pa posle stari srušiti kad dođe vreme za to? Cenim da bi to bilo najbolje rešenje uz minimalno ometanje saobraćaja, a moguće i jeftinije jer ko zna koliko bi koštala rekonstrukcija mosta starog 70 godina.
Na taj način bi umesto one zastrele konstrukcije dobili potpuno novi most.
 
Ок, а петље и приступне саобраћајнице? А железничка пруга?
 
Sve bi ostalo na istom mestu manje više, ne vidim šta bi bio problem sa pristupnim saobraćajnicama?
 
To баш и није могуће. Погледај само мапу и биће ти јасно.
 
To bi verovatno bilo moguće ako bi izgradili most na AdI huji i drumsko železnički most Vinča-Pančevo, onda i da sruše Pančevac i da ga prave od nule, stim da pre toga prefabrikuju sve elemente i da odrade sve veoma brzo.
 
Sve intenzivniji radovi na stubovima pristupnog mosta u smeru ka Pančevu. Do nedavno je samo jedan stub bio pod sanacijom, sada podosta skela i podupirača i na drugim stubovima.
Zaista je ozbiljan problem izgleda.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Sad da zatvore polovinu a drugu da sredjuju dok ovo cudo traje...
 
Barem trotoare i ograde mogu da srede i da prevuku nov asfalt na nekim mestima
 
Šta mislite, koliko bi bilo izvodljivo rekonstruisanje Pančevca sa redukcijom saobraćaja kao što je to bio slučaj sa Gazelom? Znam da bi to stvorilo haos gužvu ali možda to pametnije nego beskonačno odlagati rekonstrukciju.

Na primer, sve što ne ometa sanirati bez zatvaranja ili sa delimičnim suženjem. Drugu fazu radova izvoditi na primer preusmerenjem dvosmernog saobraćaja na jedu stranu mosta dok se ne sanira kolovozna konstrukcija druge strane, Pristupne saobraćanice kao i semafore i ograničenja skretanja privremeno prilagodi tom režimu saobraćaja.
Pošto most preko Ade huje nije ni na vidiku, rekonstrukcija Pančevca će se odložiti najmanje 5 godina a možda i duže.
A scenario samourušavanja mostova više nije samo filmska priča, evo pogledajte Italiju.
 
Zasto bismo rusili Pancevaski most?. Cini mi se da je noseca celicna konstukcija u dobrom stanju. Problem su pristupne saobracajnice, kolovozna konstrukcija na mostu, zastitna ograda i mala (nikava) pesacko biciklisticka staza.

Plan za obnovu Pancevca:

1. FAZA: Sagraditi most preko Ade Huje i pustiti za ga zaobracaj (procena 3 godine).

2. FAZA: Zatvoriti i srusiti jednu stranu kolovozne konstrukcije na mostu i pripadajucu stranu pristupnih saorbacajnica. Ako most moze da izdrzi nejednako opterecenje OK, ako ne moze, nakon rusenja jedne strane istu opteretiti privremeno. Zeleznicki saobracaj ide neometano. (Procena trajanja 3 meseca).

Saobracaj u ovoj fazi:
a) Saobracaj se neometano odvija jednom stranom mosta po sistemu od 5h-15h rade dve trake u smeru ka BG, od 15h do 05h rade dve trake u smeru ka PA. U ovom slucaju GSP ne ide preko mosta.
ili
b) Saobracaj se odvija dvosmerno jednom stranom mosta, dvosmerno po jedna traka u smeru sa ogranicenjem brzine na 40kmh. U ovom slucaju GSP ide preko mosta, ali samo neke linije.

3. FAZA: Sagaraditi nove pristupne saobracajnice i novu kolovoznu na strani mosta koja je prethodno srusena. (Procena trajanja 18 meseci).

4. FAZA i 5. FAZA isto samo na suprotnoj strani. (to je jos 3+18 meseci)

Ukupno 6.5 godina da se dobiju dva ispravna mosta.
 
Da se sutra sruši most sam od sebe opet bi SNS dobio na izborima.
 
Kada bi se organizovali ljudi koji koriste most svaki dan da ga blokiraju na sat vremena pogotovu pred izbore da vidite kako bi skocio na listi prioriteta. Ovako vlast veli narod se ne buni, preko Dunava glasaju preko 50% za nas, sve je super
 
Danasnje iz autobusa..
 

Prilozi

  • 75387CE0-FB67-41CF-8EAC-FB7D7D7A3E0D.jpeg
    75387CE0-FB67-41CF-8EAC-FB7D7D7A3E0D.jpeg
    840,3 KB · Pregleda: 2.790
  • 8E177B12-6CF8-4452-913A-6A9BC7CBF438.jpeg
    8E177B12-6CF8-4452-913A-6A9BC7CBF438.jpeg
    777,3 KB · Pregleda: 2.794
Ovo je jos jedan primer drzave koja nije sredjena. Kod nas prvo treba da se resi, pa se raspisuje tender, pa dok to prodje i dok krene da se radi i ako krene, godine prolaze. A dok prodju godine, to sto treba da se radi bude u jos gorem stanju, nego kada je procenjeno da treba da se rekonstruise.

Vi ste ovde mnogo toga dobrog predlozili, samo kada bi ovo bila sredjena drzava koja ce da podrzi vase pametne ideje. Konkretno tu da se most kod Ada Huje prvi izgradi i da se sve saobracajnice koje su povezane sa Pancevackim mostom paralelno privremeno ili stalno vezu na novi most. I da se sav saobracaj preusmeri na isti, a ,,Pancevac" da se u zavisnosti od procene stanja rekontruise ili srusi, pa gradi novi. Nijedan od dva mosta nece biti promasena investicija, ni neiskoriscen. U jednom momentu ce i ta dva mosta biti malo. A taj momenat ce doci vrlo brzo.
 
Stubovi mosta su tanki kao pileće noge. Deluje kao da bi se cela konstrukcija srušila usred jednog manjeg zemljotresa.
 
Postavljaju ove podupirače i odmah pored Bulevara Despota Stefana, doduše pridržavaju smer ka gradu, dok su svi ovi smer ka Pančevu.
Problem je ozbiljan, ali očito da se o tome ćuti, pa se ovako krišom, bez table građevinske, medijske pompe, postavljaju podupirači i krpi.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Bitno je da su ofarbali razdelne linije izmedju traka i na ivicama ...
 
Podupirači na pristupnoj rampi ka gradu.
Srećno nam bilo svima
a2268740cce3dcf26ba87ef74b7bcd31.jpg


Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
 
https://goo.gl/maps/fkz9RVeJhiAdQHDP8

I na ovoj lokaciji na koju gađa Google Street View je isto nešto poslednjih meseci u problemu. Ovaj gumeni prag više nije ovako položen, već sad stoji gotovo vertikalno, kao da jedan deo propada. Na drumu se to toliko ne vidi, jer su sve prekrili asfaltom.
 
Na temu Pancevackog mosta, mislim da svaka prica, osim one da je iz dana u dan sve rizicniji za odvijanje saobracaja, nema logiku. A po mom misljenju, jos pre 10 godina je bio zreo da se proglasi nebezbednim za saobracaj, bez prostora da se prolongira, ako je pre toga i moglo. Cudo je sto jos nije pao sam od sebe.
 
Vrh