Šta je novo?

Pančevački most

Подржавам колегу Хромопласта у закључку.

Цела Венеција је на дрвеним шиповима.
Да, ново кад граде или реконструишу старо мењају на бетон, али то није због тога што тоне већ зато што инжињер нема чиме да провери носивост дрвених шипова. А са друге стране велика примена бетона у конструкцији је много веће оптерећење. Овако, извади се све старо, и пропушташ кроз програм то што знаш.

1. Да су користили старе стубове, нико нормалан не би могао дагарантује да би могли да носе нову конструкцију
2. Постојећи мост очигледно није проблем да се носи

Зашто лажу и мажу? Па, да би дали озбиљност накардом плануд а сруше стари да би градили нови. За то време сви домаћински настројени градови, направе још један мост поред и прошире капацитете.
 
Подржавам колегу Хромопласта у закључку.

Цела Венеција је на дрвеним шиповима.
Да, ново кад граде или реконструишу старо мењају на бетон, али то није због тога што тоне већ зато што инжињер нема чиме да провери носивост дрвених шипова. А са друге стране велика примена бетона у конструкцији је много веће оптерећење. Овако, извади се све старо, и пропушташ кроз програм то што знаш.

1. Да су користили старе стубове, нико нормалан не би могао дагарантује да би могли да носе нову конструкцију
2. Постојећи мост очигледно није проблем да се носи

Зашто лажу и мажу? Па, да би дали озбиљност накардом плануд а сруше стари да би градили нови. За то време сви домаћински настројени градови, направе још један мост поред и прошире капацитете.
Ja na ovo gledam kao na Brankov most svojevremeno. Zašto ga nisu srušili i napravili most sa 6 traka, umesto što su napravili most blizanac? Ja mislim da nije bio problem da se most zatvori za putnička vozila i izgradi novi most, koji recimo spaja Zemunski put i Kraljice Drage Mašin. A onda tramvaj nastavi direktno sa mosta kroz "Mali Metro" ka Višnjici...
 
Verovatno se vi koji pišete da je most mogao da ostane niste vozili njime. Trebali ste, pa biste drugačije pisali.
 
Verovatno se vi koji pišete da je most mogao da ostane niste vozili njime. Trebali ste, pa biste drugačije pisali.
Jeste, nismo se vozili. Mi samo mrzimo Srbiju! Kocimo razvoj i prosperitet drzave. Takodje, volimo pacove, narkomane, a logicno onda i zmije, koje su bile tu u okolini mosta.
Ne volimo Srbsku trobojku, podrzavamo terorizam, antisemitizam i brojimo evre, jer nam ih Brisel salje na nase racune NVO da pljujemo sve sto je Srbsko i po norodu malo pu pu pu!
Da rezimiram, mislimo da je most trebao da ostane, eventualno se rekonstruise, doda se blizanac pored jer mrzimo Srbiju, LOGICNO! PU !
 
Danas sam prosao, autobusom, bila je guzva, pa sam malo razgledao. Setio sam se replike iz filma ,,Ko to tamo peva": ,,Ej, ljudi, pašće most, verujte mi!"
 
Koliko god puta postavili, dobije se isti rezultat posle ne tako dugog vremena. Kladim se da Nemci nisu planirali most za toliko saobraćaja.
 
Kada se nešto uradi kvalitetno onda to traje malo duže. Kod nas je problem što košta više od cene za kvalitene radove a dobijemo ispodprosečne radove. Bulevar kralja Aleksandra i Nemanjina su rađeni u vreme Đilasa a još uvek se stojički drže. Od kako su ovi aktuelni na vlasti, mi se ne pitamo koliko će da traje rekonstrukcija, nego kada će da se nešto uruši. Ja i dan danas stojim iza stanovišta da je Stari savski most mogao još određgeni broj godina da stoji a da mu ništa ne bi bilo, a da se umesto toga krenulo u rekonstrukciiju i sanaciju Pančevca. To nam je bitnije nego da se započne gradnja mosta preko Ade Huje.​
 
Kada se nešto uradi kvalitetno onda to traje malo duže. Kod nas je problem što košta više od cene za kvalitene radove a dobijemo ispodprosečne radove. Bulevar kralja Aleksandra i Nemanjina su rađeni u vreme Đilasa a još uvek se stojički drže. Od kako su ovi aktuelni na vlasti, mi se ne pitamo koliko će da traje rekonstrukcija, nego kada će da se nešto uruši. Ja i dan danas stojim iza stanovišta da je Stari savski most mogao još određgeni broj godina da stoji a da mu ništa ne bi bilo, a da se umesto toga krenulo u rekonstrukciiju i sanaciju Pančevca. To nam je bitnije nego da se započne gradnja mosta preko Ade Huje.​

Stari most je svakako mogao da ostane za pešake i bicikliste + da se zabrani za kamione i teža vozila da se smanji opterećenje (mada mislim da bi dovoljno bilo i samo to uklanjanje tramvaja da se smanji opterećenje na konstrukciju), a da se pored gradi novi tramvajski. Isključivo nakaradno saobraćajno rešenje BnV (zbog maksimizacije profita) je razlog što smo dobili ovo rešenje sa nepotrebnim rušenjem potpuno zdravog mosta, i to u gradu gde imaš desetine kritičnijih objekata koje treba rekonstruisati ili izgraditi.
 
Kada se nešto uradi kvalitetno onda to traje malo duže. Kod nas je problem što košta više od cene za kvalitene radove a dobijemo ispodprosečne radove. Bulevar kralja Aleksandra i Nemanjina su rađeni u vreme Đilasa a još uvek se stojički drže. Od kako su ovi aktuelni na vlasti, mi se ne pitamo koliko će da traje rekonstrukcija, nego kada će da se nešto uruši. Ja i dan danas stojim iza stanovišta da je Stari savski most mogao još određgeni broj godina da stoji a da mu ništa ne bi bilo, a da se umesto toga krenulo u rekonstrukciiju i sanaciju Pančevca. To nam je bitnije nego da se započne gradnja mosta preko Ade Huje.​
Mala ispravka, rekonstrukcija Nemanjine uradjena je 2006 godine i trajala je manje od 5 meseci. Ovi danas bi radili to 2god i 10 meseci i posle 3 meseca bi se raspala kao i svi bulevari koje su uradili.
 
Koliko god puta postavili, dobije se isti rezultat posle ne tako dugog vremena. Kladim se da Nemci nisu planirali most za toliko saobraćaja.
Popio si jeftinu propagandu. Hiljadu puta ponovljena floskula u medijima "Nacisticki most ovo, Nacisticki most ono" je ocigledno na tebe delovala planirano!
Tako sutra mogu da ti prodaju istu fintu za Kalemegdan ?
 
Priznajem, pao sam na propagandu. Samo mi nije jasno kako kad je to samo propaganda, zašto su mi rupe na mostu svaki put u poslednjih 15 godina izbijale bubrege.
A što se to uopšte Kalemegdan? Nisu me još dobro naučili.
 
Priznajem, pao sam na propagandu. Samo mi nije jasno kako kad je to samo propaganda, zašto su mi rupe na mostu svaki put u poslednjih 15 godina izbijale bubrege.
A što se to uopšte Kalemegdan? Nisu me još dobro naučili.

Taj gornji sloj je mogao za male pare da se sredi i da imaš put kao pistu, za 1% sadašnjih troškova rušenja+novog mosta, ali ova vlast svesno nije htela da uloži dinar u osnovno održavanje mosta da bi prodala priču o rušenju.
 
Necu jedan,necu dvaa,nista manje necu jel tri su za srecu.

Ne znam kako nisu nasli resenje toliko dugo,najpre je taj most imao drvenu podlogu,posle toga betonsku i na kraju kada su postavljane sine 1984. direktno na konstrukciju metalne ploce.
Verovatno su vibracije problem.
Tako je uradjen i Dusanovacki,pa nije toliko izrovan.
 
Vrh