Šta je novo?

Pančevački most

Zezeljko":2zg27r04 je napisao(la):


Izgleda da je nesreća bila zbog bare o kojoj sam pisao, a studio b nikada neće okriviri nadležne (znamo i zašto) već krivicu svaljuje na vozača i nedozvoljenu brzinu. Dozvoljena brzina na P. mostu, kao putu van naselja je 80km/h osim kada pada sneg. A i sa 80 ako uletis u baru, koja je pre bazen nego bara, mozes itekako da nastradaš.
 
Lord":1xkc5kyw je napisao(la):
Zezeljko":1xkc5kyw je napisao(la):


Izgleda da je nesreća bila zbog bare o kojoj sam pisao, a studio b nikada neće okriviri nadležne (znamo i zašto) već krivicu svaljuje na vozača i nedozvoljenu brzinu. Dozvoljena brzina na P. mostu, kao putu van naselja je 80km/h osim kada pada sneg. A i sa 80 ako uletis u baru, koja je pre bazen nego bara, mozes itekako da nastradaš.


Dozvoljena brzina na Pancevackom mostu definitivno nije 80 nego 50km/h , a po snegu 40...
 
nnikolic1986":ghxinwdw je napisao(la):
Dozvoljena brzina na Pancevackom mostu definitivno nije 80 nego 60km/h , a po snegu 40...

A gde to piše? Prolazim svaki dan dva puta i znam definitivno da nema znaka za ograničenje 60 pre mosta niti na mostu. Postoji 100m od isključenja za zrenjaninski put, logično da bi smanjili brzinu na tom delu. Postoji znak za 40 ali za vreme padavina. A pošto nema znaka onda koliko ja znam važi opšta pravila saobraćaja, gde je dozvoljena brzina na putu koji nije obeležen propisanim znakom kao auto put ili put rezervisan za saobraćaj motornih vozila iznosi 80km/h za putnička vozila, naravno van naseljenog mesta gde je 50km/h. Ne znam po kom osnovu je 60 ako nema znaka?
 
Kamere su snimile baru.
Svi znaju za baru.

Policija neće u zapisnik da stavi baru kao uzrok.
Sudija će da proglasi neprilagodjenje vožnje uslovima puta.
Čiča miča i gotova priča. :rant:
 
Lord":3rejde82 je napisao(la):
nnikolic1986":3rejde82 je napisao(la):
Dozvoljena brzina na Pancevackom mostu definitivno nije 80 nego 50km/h , a po snegu 40...

A gde to piše? Prolazim svaki dan dva puta i znam definitivno da nema znaka za ograničenje 60 pre mosta niti na mostu. Postoji 100m od isključenja za zrenjaninski put, logično da bi smanjili brzinu na tom delu. Postoji znak za 40 ali za vreme padavina. A pošto nema znaka onda koliko ja znam važi opšta pravila saobraćaja, gde je dozvoljena brzina na putu koji nije obeležen propisanim znakom kao auto put ili put rezervisan za saobraćaj motornih vozila iznosi 80km/h za putnička vozila, naravno van naseljenog mesta gde je 50km/h. Ne znam po kom osnovu je 60 ako nema znaka?


Ograničenje 50 formalno važi od auto-kuće „Tojota”, u blizini Pančevačkog mosta, gde postoji znak koji je star bar 10 godina. I Pancevacki most tehnicki ne spada u naseljeno mesto ali kao i brankov most spaja dva naseljena tako da nije potpuno otvoreni put i mora da ima ogranicenje zbog velike kolicine saobracaja.

P.S. Izvini sto sam napisao 60 km/h u prvom postu sad sam ispravio gresku.
 
nnikolic1986":343ygpvo je napisao(la):
Ograničenje 50 formalno važi od auto-kuće „Tojota”, u blizini Pančevačkog mosta, gde postoji znak koji je star bar 10 godina. I Pancevacki most tehnicki ne spada u naseljeno mesto ali kao i brankov most spaja dva naseljena tako da nije potpuno otvoreni put i mora da ima ogranicenje zbog velike kolicine saobracaja.

P.S. Izvini sto sam napisao 60 km/h u prvom postu sad sam ispravio gresku.

1. Pretpostavljam da misliš da je taj znak za 50 na Zrenjanisnkom putu u smeru ka mostu, dakle on važi do prve raskrsnice, a raskrsnica je i svako uključenje, isključenje, ukrštanje sa drugim putem dakle on važi do ukrštanja sa pančevačkim putem.

2. Čak i da kojim slučajem nisam u pravu pod 1. (a siguran sam da jesam), kada ideš na most sa Bogoslovije ili iz Despota Stefana ili sa Pančevačkog puta, nema nigde znaka ni 50, ni 60, već samo 40 za vreme snega, a ja koji dolazim iz tih pravaca stvarno ne mogu da imam treće oko da vidim koji je znak na zrenjaninskom putu.

3. Pančevački put spaja dva naseljena mesta, naravno, ali nije put koji prolazi korz naseljeno mesto. A zakon je striktan po tom pitanju. Zao mi je ali ne postoji u zakonu "put koji nije potpuno otvoren".

4. I na kraju neko kompetentan, Damir Okanović (komentarisao je i ovu poslednju nesreću pre par dana u Blicu), direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja pojašnjava da se pojam naselje ne odnosi na celu teritoriju grada i da će van naselja morati da važi ograničenje od 80 km/h.
"Naselje je samo onaj deo gde oko puta postoje kuće ili stambene zgrade. Na primer naselje nije Bulevar Nikole Tesle, Brankov most, Pančevački most, Rakovički put... Na ovim i sličnim delovima dozvoljena brzina je 80 km/h iako je reč o Beogradu. Nadležni su dužni da znakovima obeleže naselje i deo kada prestaje naselje" Izvor: http://www.glas-javnosti.rs/node/71126/print

5. Ja se slažem sa tobom da je 80 previše za taj put, zbog pojačanog saobračaja, čestih gužvi, lošeg kvaliteta kolovoza i češljeva, bara za vreme i posle kiša, neosvetljenog puta, nedostatka ograde itd, ali niko nema prava da ti zabrani da maksimalno voziš 80 jer je to tvoje pravo, i ti si odgovoran za to, u slučaju kada napraviš udes, e onda ćeš biti kriv što nisi "prilagodio brzinu uslovima na putu". Jer i na auto putu je dozvoljeno 120, pa ćeš opet biti kriv ako proklizaš zbog traktora koji je uneo blato sa obližnje njive čak i da voziš 100. (dešava da traktor uđe na auto put BG-šid na primer).

P.S Veoma zanimljiv tekst sa simpozijuma saobraćajnih veštaka o pravilnom definisanju važećeg ograničenja brzine, za sve tu je i objašnjeno (sa primerima) kada je vozač kriv jer "nije prilagodio brzinu uslovima na putu", a kada nije: http://www.tsgserbia.com/file/Proje...no definisanje vazeceg ogranicenja brzine.pdf
 
Lord":leupqnfy je napisao(la):
"Naselje je samo onaj deo gde oko puta postoje kuće ili stambene zgrade. Na primer naselje nije Bulevar Nikole Tesle, Brankov most, Pančevački most, Rakovički put... Na ovim i sličnim delovima dozvoljena brzina je 80 km/h iako je reč o Beogradu. Nadležni su dužni da znakovima obeleže naselje i deo kada prestaje naselje" Izvor: http://www.glas-javnosti.rs/node/71126/print
Ово је тешка глупост.
 
Arnorian":25wj0mk2 je napisao(la):
Lord":25wj0mk2 je napisao(la):
"Naselje je samo onaj deo gde oko puta postoje kuće ili stambene zgrade. Na primer naselje nije Bulevar Nikole Tesle, Brankov most, Pančevački most, Rakovički put... Na ovim i sličnim delovima dozvoljena brzina je 80 km/h iako je reč o Beogradu. Nadležni su dužni da znakovima obeleže naselje i deo kada prestaje naselje" Izvor: http://www.glas-javnosti.rs/node/71126/print
Ово је тешка глупост.

Nije glupost, ovim se konačno uvodi red i pravi jasna razlika između naseljenog mesta, kao što je Beograd i naselja u njemu. Nije ceo Beograd jedno naselje, i po prvi put se pravi razlika izmedju geografske odrednice naseljenog mesta (tabla sa imenom kada put ulazi u to naseljeno mesto) i odakle kreću stambeni objekti u njemu (samo naselje). Zbog ovih pojmova i razlike u max dozv. bzini u naselju odnosno naseljenom mestu, uz novi Zakon o bezbednosti u saobraćaju je uveden i novi saobr. znak koji ti kaže kada se ulazi u tj izlazi iz naselja.
E sad, Srbija ne bi bila Srbija kad je ne bi karakterisao radikalizam u donošenju zakona i odluka i indolentnost u sprovođenju istih, pa su kod nas vrlo brzo digli ruke i oznaka da se ulazi u naselje postoji samo na ulasku u naseljeno mesto, pa je cela ova priča (kojom je zakonodavac hteo da napravi razliku uvodjenjem ovih pojmova) pala u vodu već na početku njegove primene.
A da se osvrnem na prethodni citat - za ime boga zasto bi po suvom asfaltu bilo ograničenje od 50-60 na Brankovom mostu?!? Da neće neko dete da istrči za loptom?? Jeste most u naseljenom mestu ali nije u naselju, i zašto onda ne bi smeo da ideš 80km/h preko njega?!
 
U Novom Sadu preko Varadinskog mosta je ograničenje 60 km/h i postoji tabla za početak i kraj naseljenog mesta. Na Mostu slobode je ograničenje 80 km/h.
 
@nikolaj
Јесте глупост, јер су ти мостови, а посебно Булевар Николе Тесле, део насеља. Границе насеља не могу да се прекидају сваки пут када поред улице нема зграда пар стотина метара. Поред Булевара Николе Тесле је парк и обичан тротоар.

Ако идеш по тој филозофији има пуно улица на Новом Београду поред којих нема зграда. Да ли и ту треба да се прекида насељено место? Само у Јурина Гагарина би било 4-5 таквих локација.

Мост Слободе је друга прича, јер се са Сремске стране наставља на пут кроз неизграђену површину где није насеље.
 
Arnorian":3pr62wdl je napisao(la):
@nikolaj
Границе насеља не могу да се прекидају сваки пут када поред улице нема зграда пар стотина метара. Поред Булевара Николе Тесле је парк и обичан тротоар.
Ако идеш по тој филозофији има пуно улица на Новом Београду поред којих нема зграда. Да ли и ту треба да се прекида насељено место?

Mogu, i moraju, tako zakon kaže. Jer zakon ne daje ograničenje od 50 u naseljenom mestu (Beograd) već u naselju. Upravljač puta je dužan da postavi znak za početak i kraj naselja (onaj beli znak), da vozači ne bi non stop procenjivali da li je grupa zgrada oko puta funkcionalno objedinjena u naselje. To je na dosta mesta već urađeno, recimo na Pančevačkom putu, 300 m posle silaska sa Pančevačkog mosta, stoji znak za početak naselja
71856436.jpg

što znači (logično) da do tog znaka (tj na Pančevačkom mostu) nije naselje. Takođe na suprotnoj strani puta, pre penjanja na Pančevački most stoji isti takav znak ali precrtan, što opet ukazuje da Pančevački most nije deo naselja a shodno tome važi 80km/h.

Koga više zanima:
"ПРОБЛЕМИ У ОБЕЛЕЖАВАЊУ ТЕРИТОРИЈЕ И НАЗИВА НАСЕЉЕНИХ МЕСТА И
УТИЦАЈ НА БЕЗБЕДНОСТ САОБРАЋАЈА – СТУДИЈА ПРИМЕРА ЗА ОПШТИНУ УБ"

http://www.bslz.org/Arhiva/VI seminar/Radovi/V7_Conic _Problemi u obelezavanju naselja UB_99-105.pdf
 
Gledam ove rampe i dve stvari nikako ne mogu da razumem:

- zašto je kod nas toliki problem uraditi nagib krivine, kao i zašto se i tamo gde to nije neophodno šahtovi postavljaju na saobraćajnicu???
 
Laki,nemoj citirati slike sa puno postova,mozes eventualno citirati jednu sliku,ovako tema postaje nepreglednija.

I meni je nelogicno da imamo sahtove i kanalizaciju na petlji preko koje ce ici tranzit nonstop prakticno petlji koja je kao za autoput.

Nego,kako ce pesaci moci ici ulicom 29 novembra sada kada se izgradi petlja?Da ne dobijemo jos jednu losu situaciju kao na autokomandi gde ce pretrcavati put pesaci?
 
Петак, 06. јул 2012.

Изградња петље „Панчевачки мост” почиње следеће суботе

Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда најавила је данас да ће следеће суботе, 14. јула, почети изградња нове петље „Панчевачки мост” и да ће од тада до краја радова на јесен за саобраћај бити затворена прилазна конструкција мосту из Улице Драгослава Срејовића.

1513657_Pancevacka_petlja_v.jpg


Како се наводи, приступ Панчевачком мосту биће омогућен, као и до сада, из Булевара деспота Стефана из оба смера.

Нова петља се гради како би се спречило директно укрштање возила која скрећу лево из Булевара деспота Стефана ка Панчевачком мосту и возила која из Вишњичке улице иду ка центру града. Биће изграђена нова кружна рампа и обновиће се део постојеће прилазне мостовске конструкције у правцу ка Панчеву.

У првој фази радова, у смеру ка Вишњици из центра града, уз десну страну Булевара деспота Стефана, биће дограђене две саобраћајне траке у дужини од 375 метара, којима ће се прилазити новој рампи. У овом делу Булевара деспота Стефана биће изграђено и ново стајалиште јавног превоза, а у наставку ће бити дограђена изливна трака за возила која скрећу десно у Улицу Мије Ковачевића.

Издигнута рампа којом ће возила приступати на Панчевачки мост широка је седам метара и има једну саобраћајну и једну зауставну траку, дугачка је 200 метара и највећима делом биће изграђена на насипу, док ће са мостом бити повезана конструкцијом. Због ове нове уливне везе, неопходно је на овом делу порушити и заменити мостовску конструкцију у дужини од 88 метара.

Осим ових радова биће изграђена нова водоводна и канализациона мрежа, а постојећа ће бити реконструисана. Два цевовода биће замењена новим већег пречника, а постојећи цевовод ће бити измештен у нови тротоар на дограђеном делу Булевара деспота Стефана. Кишна канализација, која ће прихватати воду свих сливника из околних улица, биће изграђена у дужини од 600 метара, а дуж нове саобраћајнице биће постављена нова електроенергетска инсталација и јавна расвета. Унутар нове кружне рампе предвиђено је озелењавање простора на површини од пола хектара.

Изградњом нове денивелисане раскрснице спречиће се даље укрштање саобраћаја на левом скретању ка Панчевачком мосту и тиме повећати безбедност учесника у саобраћају, а Булевар деспота Стефана биће слободнији за пролазак возила која саобраћају ка центру града и ка Вишњици.

Од 14. јула у 6 сати до краја извођења радова биће обустављен прилаз Панчевачком мосту преко улице Драгослава Срејовића, прилазној конструкцији 1. Приступ Панчевачком мосту ће бити омогућен из Улице деспота Стефана, из оба смера. Од 20. јула од 22 сата до 23. јула до 6 сати, за време рушења прилазне мостовске конструкције, биће обустављен саобраћај кроз Улицу деспота Стефана према Панчевачком мосту из правца града, док ће возилима која се крећу из правца Вишњичке кроз Улицу деспота Стефана десним скретањем бити омогућено пењање на мост. Саобраћај из правца града за Панчевачки мост биће преусмерен на Улицу Драгослава Срејовића, преко кружног тока, Улицом Мије Ковачевића у Деспота Стефана и десним скретањем на мост. У Режиму саобраћаја из правца Панчева неће бити измена. Од 23. јула у 6 сати до краја извођења радова, саобраћај ће бити омогућен из Улице деспота Стефана, из оба смера.

Izvor: Grad Beograd
 
kuca vulaknizerska radnja se rusi video sam danas, ali mi je ipak zao jer ljudi su tamo radili
 
Napreduju dosta radovi iza bivšeg vulkanizera. :)
Nije mi jasno da li će proširiti taj deo 29. do uključenja u Višnjičku na 4 trake?
 
Mislim da nece jer te kuce koje prave usko grlo od Visnjicke sa strane ka Dunavu do mosta nisu eksproprisane,a mozda gresim?

Sve u svemu,drago mi je da se napokon radi ova petljica.
 
У првој фази радова, у смеру ка Вишњици из центра града, уз десну страну Булевара деспота Стефана, биће дограђене две саобраћајне траке у дужини од 375 метара, којима ће се прилазити новој рампи. У овом делу Булевара деспота Стефана биће изграђено и ново стајалиште јавног превоза, а у наставку ће бити дограђена изливна трака за возила која скрећу десно у Улицу Мије Ковачевића.

Moze neko da mi objasni gde će tačno ići ta (buduća) izlivna traka koja ide desno u ulicu Mije Kovačevića?
 
Vrh