Šta je novo?

Održavanje vozila

U Otokaru sa 20. (Ćurdić), je užasno vruće, pali se klima automatik, radi 5 min i onda se ugasi a unutra jedno 30tak celzijusa.
Baš loše hladi.

A evo me u P24025 na 305, hlađenje radi odlično.
Saga koliko vidim poštuje i hladi nas, sva sreća.
Ne da mi ne nedostaje grejalica IK112LE, nego sam presrećan sa ovim.
 
Danas jedna zanimljiva situacija. Mislim da je novi Otokar u pitanju, zglobni. Ulazim u 17 kod Hotela Srbija i to jedva. To je bilo prvo vozilo nakon solo 31, i to nakon dobrih 20 - ak minuta. U vozilu pakao. Stariji čovek je otvorio prozorče, kada se oglasila jedna žena tražeći da se zatvori prozor jer radi klima. Stariji čovek joj odgovara da se vozi od početnog stajališta, da je proključao i da uopšte ne oseti da radi klima. Na to ona odgovara da normalno da ne može da se oseti klima kada se svaki čas otvaraju prozori. Na to joj je on odgovorio da je sada prvi put otvorio prozor. Na kraju je prozor bio zatvoren a mi smo nastavili da dišemo na škrge.​
 
To je bilo prvo vozilo nakon solo 31​
Solo autobusi na 31 su u zadnje vreme postali veoma učestala pojava. Ovoliko na toj liniji nisu izlazili ni kad je GSP bio u ogromnom problemu sa zglobovima, pa su 16, 27, 65 i druge znale da imaju i po 5-6 solaća. Ne znam dal su u pitanju rezerve sa Studenjaka čime bi to koliko-toliko i moglo da se opravda ili prosto bezobrazluk Karaburme.


U vozilu pakao. Stariji čovek je otvorio prozorče, kada se oglasila jedna žena tražeći da se zatvori prozor jer radi klima. Stariji čovek joj odgovara da se vozi od početnog stajališta, da je proključao i da uopšte ne oseti da radi klima. Na to ona odgovara da normalno da ne može da se oseti klima kada se svaki čas otvaraju prozori. Na to joj je on odgovorio da je sada prvi put otvorio prozor. Na kraju je prozor bio zatvoren a mi smo nastavili da dišemo na škrge.​
Moje iskustvo u poslednjih par dana što se tiče klimatizacije u vozilima je sledeće: Solarisi u koji god da sam ušao, klima se jako slabo osetila; Gasni BMC-i i noviji i stariji poprilično dobro klimatizovani. Konkretno, danas mi se iz 17 i juče iz 31 nije ni izlazilo koliko je dobro radila klima. Solo BMC, bar kad su u pitanju Sagini, prezadovoljan sam. Conecto Strelin na 711 i Conecto Banbusov na 50, ne zna se u kom je veći pakao bio. Cobre i solo Otokari vrlo slabo. Vozač Streline Cobre se skuvao i nikako klimom u vozilu nije zadovoljan, a ni njegove kolege.
Naravno, sve zavisi od vozila do vozila. Tek su počeli topliji dani pa ćemo videti da li će negde biti poboljšanja.
 
Mislim da sam pre par dana ovde pročitao da je bio zglob na 22? 🤔🫤

A taj najnoviji solo na 31 nisam još video. Ali verujem da ih ima. Zadnji put kad su stavljali solo na 31 bio je Kineski krš i naravno crko je na uzbrdici iznad Franša.
 
21A
1000016769.jpg
 
slikao sam ja pre nekog vremena jedno sedište tapacirana u studenjaku...izgleda je to trend.
 
Šta mislite koji su gsp-ovi bmc procity 12 primerci najgori usled načina održavanja i eksploatacije posle 6 godina?
Ja da započnem sa kandidatom čiji garažni broj je 3318. Iako su sva sedišta na mestu, autobus strašno lupa i sve se trese unutra. Vrata se otvaraju jako brzo i nebezbedna su. I naravno vrata su preglasna kad se otvore, gore od novijeg otokara. Nije redovnjak ni na bilo kojoj liniji trenutno, međutim potez između Brankovog mosta i TC Ušće je najbolji prikaz koliki je raspad. Nebezbedan autobus, nije naivno. Danas je toliko lupao da je više od pola putnika izašlo odmah kod stanice "Šest Kaplara" u pravcu ka periferiji.

Do pre par nedelja sam mislio i 3299 primerak užas, ali pohvaliću sektor za održavanje pogona Novi Beograd što je najzad rešio problem prevelikog pritiska vazduha u motoru.
Sledi video zapis (koji nije moj) kako je vrištao autobus 3299 dok ga nisu popravili. Upozorenje, mnogo je glasan video zapis!

 
Vrh