Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Zato se nisu setili da toplovodne cevi u prometnim ulicama mogu da zamene na leto,nego su radove na zameni toplovodnih cevi u Omladinskih brigada od raskrsnice sa Milutina Milankovića do Bulevara heroja sa Košara započeli na proleće i zbog toga su u špicevima kolone automobila u sve tri trake od skretanja u blok 33 pa sve do kraja raskrsnice sa Milutina Milankovića:
Каснила је испорука цеви за топловоде.
Кад си већ сликао, требао си да сликаш и грађевинску таблу, која је ту близу.
 
Ilije Garašanina
ulica01_2022-05-26_17-54-00-037.jpg
ulica02_2022-05-26_17-54-00-037.jpg
ulica03_2022-05-26_17-54-00-037.jpg
 
Lepo, samo ovde sve cakum pakum a ljudima na Trošarini, Banjici ili sad bulevaru Patrijarha Pavla stave neki raspali bitumen za trotoare, ja ni ne živim tamo već bliže ovome iznad ali po meni stvarno bezobrazan odnos ove vlasti. Pritom bolje da su ovako sredili prvo Takovsku ili Starine Novaka kao bitnije i prometnije okolne ulice, a koje su raspad, nego što se priorietno odjednom radi ovaj potez.
 

Весић најавио реконструкцију Сремске улице


У наредних десетак дана почиње уређење Сремске улице, изјавио је Горан Весић у јутарњем програму РТВ Пинк.

– Уређење Сремске улице изводи се од границе завршене реконструкције Улице маршала Бирјузова до уклапања у постојеће стање улица Теразије, Кнез Михаилове и Коларчеве. Радови су део проширења пешачке зоне у најужем центру града. У Сремској улици уклањамо постојећи асфалт како би се и ова улица уклопила у пешачку зону са застором од гранитних плоча и коцака – рекао је Весић.

Радови обухватају и изградњу кишне канализације, заштиту или измештање свих постојећих инсталација које могу бити угрожене приликом извођења радова, као и постављање жардињера и пергола са заливним системом и озељењавањем.

– Реконструише се Сремска улица у дужини од 165 метара, а биће урађена хидроизолација горње конструкције подземног пешачког пролаза код Палате Албанија – рекао је Весић и најавио да ће убрзо на сличан начин бити обновљен и део Нушићеве улице у делу од Теразија до Дечанске.

Вредност пројектовања и изградње износи 87,9 милиона динара, а извођач треба да заврши радове током јесени.

 
Toliko je loše bilo stanje da imaš asfalt od pola metra debljine koji ni tenk ne bi oštetio, trotoare uz pijacu nedavno sređene, bacanje para kad imaš desetine priroritetnijih ulica za sređivanje. Ispred opštine Palilula par stotina metara dalje lomiš noge od rupa na trotoaru.
 
Šta bi sa obnovom Pariske i Tadeuša Košćuška?
 
Zamena toplovodnih cevi u Omladinskih brigada trenutno se odvija i na raskrsnici sa Bulevarom heroja sa Košara,pa je ponovo nastao haos u saobraćaju tokom špiceva:
IMG_20220623_201849.jpg
IMG_20220623_201919.jpg

Za to vreme na deonici gde su završeni radovi nije iscrtana horizontalna signalizacija...
IMG_20220623_201549.jpg
IMG_20220623_201620.jpg
IMG_20220623_201758.jpg
 
Zanimljivo je za Ilije Garašanina da odmah betoniraju trotoare kao osnovnu podlogu pre popločavanja, nema onog krša i haosa koji smo gledali u 4 bulevara gde su ljudi preskakali rupe i išli po blatu ili rizli godinu i više dana. Ova ekipa radnika stvarno kvalitetno i brzo radi, još kad bi ih poslali da poprave sav fušeraj u 4 bulevara.
 
Svuda bi pre popločavanja trebalo da postave beton,a ne asfalt.Da su tako radili na Trgu republike ne bi počeo da se raspada par dana nakon otvaranja.
 
Kako je pre više decenija popoločavano direktno na tampon a nije se raspadalo kao sada? Ulica u kojoj sam odrastao je popločana behatonom početkom 60ih a i dalje je u odičnom stanju.
 
U međuratnom periodu (dva Velika rata) su za nedelju dana premestili šine sa sredine ulice na kraj na potezu Vukov spomenik - Zoo vrt. ;)
 
Pre tačno dve godine je sredili. Ista priča je bila sa Vojvode Micka Krstića, sredili je pre nekoliko godina i u roku od dve godine su je kompletno unakazili. Ono više nije civilizovana ulica.

Nije mi jasno jel toliko teško, ako već nisu u stanju da koordinišu radove, da makar kabl razvuku u širini trotoara i onda samo presvuku trotoar. Em nema haosa oko reorganizacije prevoza, em neće biti krpljenja pola kolovoza, jer im je jelte mnogo skupo da presvuku u celoj širini asfalt.
 
Vrh