Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Uzdignes tako da ti je na pocetku klasican betonski lezeci pa nek ne usporava ko ne voli.

Inace sam za to da svim prelazima vecih ulica imamo spustene ivicnjake, a tamo gde izlazi sporedna ulica da prelaz bude u nivou sa trotoarom. Neki od beskonacno takvih primera u gradu je prelaz kod Meka u bloku 21 ili ulica Rackoga na raskrsnici sa Cvijicevom gde ljudi sa kolicima moraju da se lome jer je visok ivicnjak, umesto da imaju lak prelaz po cenu toga da ukupno 12 ljudi na dan koji skrecu u tu ulicu malo vise zakoce.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
 
Voleo bih da krenu da se koriste izdignute raskrsnice za usporavanje saobracaja. Delotvorne su za smanjivanje brzine, a i udobne su za voznju.

Kod nas se vec koriste izdignuti pesacki prelazi, ali kao da nisu standardizovani. Cesto se postavljaju gumeni lezeci, asfaltni, a ponekad i betonski, a mislim da bi bilo najbolje da se vremenom sve menja sa izdignutim pesackim prelazima.

fig3.6a.jpg
 
Izgleda ništa od rekonstrukcije Glavne ulice u Zemunu ove godine,pošto i tu presvlače desne trake na par manjih mesta.
 
Možda se nakon poresvlačenja sete da su zaboravili da odrade rekonstrukciju, pa krenu u istu. :)
 
Posle rekonstrukcije predratnih fasada i novih pešačkih štrafti, povratak kaldrme je nešto najlepše što se dešava u starom delu grada. Još da malo više počnemo da šetamo a manje da koristimo automobile i bićemo kako treba.
 
Ionako ih imamo premalo, u proseku na svakih 10 metara, nedostatak oravnog poretka i volje da se procesiraju manijaci za volanom se nadomešćuje tim kontradiverzionim preprekama, uništiše nam kola sa tim gov..ma jer ne smeju da diraju manijake.
 
Posle rekonstrukcije predratnih fasada i novih pešačkih štrafti, povratak kaldrme je nešto najlepše što se dešava u starom delu grada. Još da malo više počnemo da šetamo a manje da koristimo automobile i bićemo kako treba.
Taman će budemo kako treba kada nekoliko puta overimo kocke koje štrče, kaskade i uzdignuća koje liče na ravne površine, pa nam čika ortoped namesta koske... ;)
 
Jel su ovi radovi obuhvatili oštećenja kaldrme ispred garažnog izlaza iz Rajićeve?


Inače, ovo su oni stubići koje sam pominjao u postu na temi pešačke zone, kad sam rekao da Vrapci više ne idu kroz ovaj deo Kralja Petra i da je trotoar ograđen stubićima. Verovatno zbog prečestih bahatih parkiranja i tesnog prolaza za Vrapce između bašti Snežane i čuvenog Butika.
 
Zato se nisu setili da toplovodne cevi u prometnim ulicama mogu da zamene na leto,nego su radove na zameni toplovodnih cevi u Omladinskih brigada od raskrsnice sa Milutina Milankovića do Bulevara heroja sa Košara započeli na proleće i zbog toga su u špicevima kolone automobila u sve tri trake od skretanja u blok 33 pa sve do kraja raskrsnice sa Milutina Milankovića:
IMG_20220519_173405.jpg
IMG_20220519_173430.jpg
IMG_20220519_173447.jpg
IMG_20220519_173612.jpg
IMG_20220519_173625.jpg
IMG_20220519_173842.jpg

O kvalitetu sanacije kolovoza posle radova ova fotografija dovoljno govori:
IMG_20220519_173740.jpg
 
Vrh