Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Па мислим да је боље ово што сам ја предложио,јер се ради о превенцији,а не о санкционисању.Заиста нема потребе да се на сваком улазу у градилиште ставља камера.
 
Нити има потребе да од максимлно 3 радника на просечном београдском градилишту један губи време на то, црвена трака је сасвим довољна, њу не могу да помере
 
И онда кад треба да уђе камион у раскопану улицу...
 
Na svakom ulazu u radove je obeleženo kao na slici. Ne znam šta tu ima više da se objašnjava. Nikakve trake ni bankine već manje bahatosti. Ljudi vide mašinu na sred raskopane ulice i ipak pokušavaju da se provuku i pored znaka. A mašinistu zabole što ne mogu da prođu.
300x175_radovi_na_putu_2-1.jpg
 
Bio sam u dosta gradova po svetu, i po metropolama i po rupčagama, ali ne sećam se da sam nailazio na ovu problematiku da bahati vozači kolima upadaju u aktivna gradilišta. Mada, s druge strane, nisam naišao ni na fenomen da se tamo toliko kradu i sklanjaju barijere kao ovde.

Policiju naravno baš briga. Ja čak ne mogu ni da zamislim situaciju da npr neki naš šef gradilišta zaustavi divljaka od vozača, pozove policiju i da oni onda izađu na teren zbog toga, zbog upada vozilom u aktivno gradilište. A ako bi i došli, samo bi ga opomenuli i otišli dalje. Nekako to se ovde ne vidi kao ometanje tih radnika i ometanje odnosno produžavanje gradilišta nego kobajagi pa dobro, malo vozač improvizovao...

Mada ima i toga da i radovi često traju večnost a radnici zagrizu više nego što mogu da sažvaću i onda lokalcima dosadi više. Ma sve u svemu, začarani krug haosa i bezakonja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=860529#p860529:3pfiy7ej je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Jun 25, 2021 8:57 pm[/url]":3pfiy7ej]Bio sam u dosta gradova po svetu, i po metropolama i po rupčagama, ali ne sećam se da sam nailazio na ovu problematiku da bahati vozači kolima upadaju u aktivna gradilišta. Mada, s druge strane, nisam naišao ni na fenomen da se tamo toliko kradu i sklanjaju barijere kao ovde.

Policiju naravno baš briga. Ja čak ne mogu ni da zamislim situaciju da npr neki naš šef gradilišta zaustavi divljaka od vozača, pozove policiju i da oni onda izađu na teren zbog toga, zbog upada vozilom u aktivno gradilište. A ako bi i došli, samo bi ga opomenuli i otišli dalje. Nekako to se ovde ne vidi kao ometanje tih radnika i ometanje odnosno produžavanje gradilišta nego kobajagi pa dobro, malo vozač improvizovao...

Mada ima i toga da i radovi često traju večnost a radnici zagrizu više nego što mogu da sažvaću i onda lokalcima dosadi više. Ma sve u svemu, začarani krug haosa i bezakonja.

то је зачарани круг, трају предуго па људима досади, а онда ометањем још успоравају

ево знам пример ресавске, кад се радила деоница од пастерове до тиршове, "градилиште" је буквално било паркинг и нормална улица, багери једва пролазили од кола, и онда нормално да је трајало неколико вечности дуже него иначе
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=857853#p857853:87xlf0py je napisao(la):
Anonymo96 » Pon Jun 14, 2021 6:36 pm[/url]":87xlf0py]U ulici Tošin bunar kod New Minela presvlače asfalt na kolovozu i trotoaru u smeru ka Vojvođanskoj.


Прошло је две недеље од ових радова,а тротоар и даље изгледа овако:


Исцртали су и нови пешачки прелаз,само што су заборавили да направе приступне тротоаре:


Пре 3 недеље пресвучена је десна трака у супротном смеру од Војвођанске до Саваде 3,мада нове линије нису дуго издржале:

А овако изгледа аутобуска станица испред:

 
У Булевару Михајла Пупина,на разделном острву од Александра Дубчека до Џона Кенедија постављају ограду,али има ограда и знакова за радове и после раскрснице са Џона Кенедија:



 
Само се надам да ће се најзад сетити да среде жуту траку у оба смера,пошто је у ужасном стању.
 
Kad smo već kod ovih ograda na razdelnom ostrvu u Bulevaru Mihaila Pupina, nisam znao da imaju automatske prskalice. Videh da rade pre neko veče u nivou 21. bloka
 
Dobro su se setili da postave ogradu u delu od Džona Kenedija ka Aleksandra Dubčeka. Nije mi jasno po kom kriterijumu postavljaju ove ograde...svakako kriterijum nije frekventnost prelazka van pešačkog prelaza jer da jeste, u celom Bulevaru Mihaila Pupina prvo bi radili ovu deonicu, pa deonicu od TC Ušće prema Brankovom mostu, pa Bulevar Maršala Tolbuhina ka Opštini Novi Beograd i tek na kraju deonicu od kružnog toka ka YUBC.

Da li postoji negde plan/projekat postavljanja ovih ograda? Možda je u planu da se radi ograda kod Ušća. Tu bi najviše trebala.
 
Иначе,занимљиво је да је пре месец и по дана пресвучен асфалт у Улици Марка Христића ком ништа није фалило,а за то време оближњи део Јурија Гагарина у смеру ка Мосту на Ади се распада,нарочито код семафора.
 
Ima rupa u srednjoj traci JG kod nove autobuske stanice.

Stoji tako označena onim znakom već nekoliko dana. Na Tviteru piše da je već bilo nekoliko sudara.
 
Gde je, po vama, najgori odnos Broja (frekvencije) pešaka i Kvaliteta trotoara u Beogradu?

Meni se čini: preko puta Gradske bolnice u Dimitrija Tucovića. Ljudi mnoogo, a trotoari Hirošima!
To je druga tačka po frekvenciji pešaka na opštini Zvezdara, ali već 20 godina baš ništa osim sirotinjskog krpljenja!
 
Da li je makar negde na horizontu vidljiva obnova kolovoza duž kompletne Ugrinovačke ili ne daj Bože njeno proširenje? Neviđeno slepo crevo Zemuna.
 
Ту улицу су реконструисали пре пар година,али су је средили као да нису били свесни да се старе куће у њој руше и граде зграде и да ће због тога бити веће гужве.Сама улица је у стању као да је обновљена пре 7-8 година,а не пре 4.
 
Ne znam gde ovo da postavim ali zašto je ovaj slepi patrljak ostavljen ovako čak i nakon sređivanja ovog dela ulice, trotoara i stajališta?
 

Prilozi

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    311,3 KB · Pregleda: 1.028
To je biciklistička staza. Nastavlja se dalje trotoarom ka Savi, ali se jedva linije staze naziru pa ljudi ni ne znaju.
 
Ne, tu je nekad bila neka ulica, biciklistička staza koristi desni trotoar te nekadašnje ulice. Zagledaj se bolje ili pogledaj kada budeš prolazio.
 
Znam kako je bilo pre 15-20 godina, jer sam tuda otprilike i prvi put prošao tada. Bio je kao neki usek do trotoara brankovog mosta gde je uvek bilo parkiranih automobila. Sada je ostao samo deo kao bici. staza (posle 2017-e) kada je izgrađena stanica koja se sada ni ne koristi. Ranije ne znam šta je bilo, to će znati neko još stariji od mene. :)
 
Vrh