Na starom fići?Znate na kom vozilu se najviše uočavaju i osećaju kolotrazi i rupe, pa nije bilo moguće ne primetiti.
Pa ne mogu sve u isto vreme da zatvore.
Stari fića... Nisam se setio njega. Inače, zovem se Filip.Na starom fići?On je baš mali pa 'oće da poleti kad pređe preko kolotraga.
Zuta traka je vec sva u kolotrazima. Prvi spoj na putu ka gradu, bubreg izvalis.suma sumarum u poslednjih godinu dana:
Brankov most
Pa u gradu gde dva meseca bude 40c gde gori i nebo i zemlja i gde prolazi 20 linija gsp-a to i nije baš neko čudo.Zuta traka je vec sva u kolotrazima. Prvi spoj na putu ka gradu, bubreg izvalis.
super kvalitetni radovi
JESTE ČUDO i prestani da nam vređaš inteligneciju. Kao što rekoh idi na Informer pa prosipaj tu priču za ovce.Pa u gradu gde dva meseca bude 40c gde gori i nebo i zemlja i gde prolazi 20 linija gsp-a to i nije baš neko čudo.
Pa u gradu gde dva meseca bude 40c gde gori i nebo i zemlja i gde prolazi 20 linija gsp-a to i nije baš neko čudo.
Ako vozite bicikl, možete spasiti bubrege u smeru ka gradu vožnjom tačno po liniji, tu je blag prelaz.Zuta traka je vec sva u kolotrazima. Prvi spoj na putu ka gradu, bubreg izvalis.
super kvalitetni radovi
Eno ih na novim kruznim tokovima u centru. Na svakoj strani kruznog toga po jedan stoji.posto komunilaci i ostali javni servisi ne rade poslove i ne odgovaraju na pozive...
Nije opravdanje. Eno u Atini gde mesecima bude 50 stepeni-sve ulice normalne... Imaju bolji asfalt ili bolje znaju da rade?Pa u gradu gde dva meseca bude 40c gde gori i nebo i zemlja i gde prolazi 20 linija gsp-a to i nije baš neko čudo.
Mislim da je sat vazniji od svega nabrojanog. Kako bismo bez velelepnog sata u kruznom toku? To ce biti najveci sat u ovom delu Evrope i sigurno najbrzi!Једно је редовно одржавање које се радило и у време санкција, хиперинфлације и бомбардовања и које се и сад за жуте траке у Булевару Михајла Пупина и Улицу Трешњиног цвета ради са закашњењем од неколико година. Још пре короне су жуте траке у Булевару Михајла Пупина увелико почеле да пропадају и биле су зреле за обнову. Занимљиво да никоме не пада на памет да паралелно са обновом коловоза не среди и тротоаре тамо где су у лошем стању. Стање тротоара код блока 26, Енергопројекта и у Трешњиног цвета дуж ограђене парцеле у блоку 12 није вредно коментарисати. Тротоар у Булевару Николе Тесле је дуж блока 12 и Палате Србија у смеру ка Ушћу скоро целом дужином зарастао и распао се, једино је на аутобуским стајалиштима обновљен пре три године. На шта личи Булевар Зорана Ђинђића код Меркатора, Шпанских бораца, Антифашистичке борбе, Народних хероја, Омладинских бригада од мото-пута до Јурија Гагарина... И за крај, ако ће асфалт да траје до прве летње сезоне, онда боље да се ништа и не дира.