Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Beokom već postoji i ima istu ulogu, ali će se sad praviti još jedna firma. Verovatno će imati 500 zaposlenih preko stranke.

Kao što već imamo Sekretarijat za JP, GSP, Bus Plus ali se ipak pravi još jedna firma za naplatu karata
 
Mozda gresim, ali meni se cini da je Sapiceva ideja ne samo objedinjavanje kol centara, nego uspostavljanje sistema i pravila gde ce vise razlicitih sluzbi medjusobno deliti podatke i isto tako jedni drugima prijavljivati sve sto treba.

Vise puta sam na forumu pisao da u nekim zemljama koje sam posetio, kada pandur vidi iskrivljen znak, on javi putarima. Kada putar vidi izvaljen telefonski stub, on javi telekom operateru. Kada telekom radnik vidi odvod koji plavi, on prijavi nadleznom vodovodskom preduzecu.

* Kad kazem "javi", ne mora da znaci da licno okrene telefon nego da upisuje na spisak pa kada dodje u stanicu/bazu/garazu, jedna osoba prosledi sve svima i isto tako ona primi prijave od drugih za ono sto je nadleznost njene sluzbe. Prosto - komunikacija i koordinacija. Svi smo u istom timu i daj da si olaksamo jedni drugima umesto da svi vezbaju k'bolju.

Buduci da sa 99% sigurnosti znamo da Grad, i kao institucija i kao pojedinci, prate forum, mislim da je verovatno neko nekada preneo Sapicu te ideje, kao sto su mu evidentno preneli ideje da bi zapustene ili neodlucne parcele mogle da sluze kao privremena privatna parkiralista, sto je i najavio nedavno. E verujem da isto ima u planu i sa ovim objedinjavanjem ne samo kol centara nego i tih obaveza za prijavljivanje i koordinaciju.

Po meni je to dobra i plemenita ideja. I nadam se da ce se valjano sprovesti. Samo se nadam da nece, kao kod "reorganizacije" javnog prevoza da ostane nesto sakato i naopako reseno (citaj - pojacaju radne dane a iskasape vikend polaske) nego da ce temeljno i ispravno to da urade. I pozdravljam napor, pa makar ostalo na tome - obicnom naporu, ideji, lepoj zelji... da se to uvede. Jer je to uvod u dug i naporan proces standardizacije i koordinacije gradskih sluzbi. I tako i treba da bude. Meni je neshvatljivo i gadi mi se kada cak i gradjani vide da nesto nije u redu a nece da prijave. Na primer, pukne cev i svi lade yaya u fazonu "prijavice neko, sta ima ja..." Cak i lokalce zabole da prijave. A tek mi se gadi kada vidim pandura ili putara na duznosti/radnom vremenu ili bilo kog javnog radnika koji prolazi pored nekog picvajza a mrzi ga da okrene nadlezno preduzece i prijavi. E ovo bi mogao da bude zamajac da ubuduce ta praksa postane standard. Samo treba istrajati u tome.
 
Poslednja izmena:
@Bender Rodriguez potpuno podržavam takav pristup, ali im lično ne verujem dok se ne uverim svojim očima :D Inače mnogi gradovi imaju "objedinjene sisteme" za prijavu problema slične Beokomu, pod imenom "Sistem 48 sati". Očigledno je to neki projekat iz fondova jer se isto ime pojavljuje u gomili opština. Moje iskustvo sa takvim sistemom je da je on čisto formalan i da je većina prijava koje sam prosledio prošla sa odgovorom " da nisu nadležni". Na primer, ne radi javna rasveta na regionalnom putu. Odmah se ograđuju da je to nadležnost Puteva Srbije i tu se završava, nema dalje interakcije da oni pozovu njih.....
 
Beokom već postoji i ima istu ulogu, ali će se sad praviti još jedna firma. Verovatno će imati 500 zaposlenih preko stranke.

Kao što već imamo Sekretarijat za JP, GSP, Bus Plus ali se ipak pravi još jedna firma za naplatu karata
Prva rečenica je dobar primer., dok ti druga nije poređene dobro, zato što su tri različite stvari u pitanju, a koje čine nešto što se zove Gradski prevoz.
 
Nema potrebe formirati preduzeće za naplatu karata ako si već na tenderu dobio firmu koja vrši naplatu karata. Tu spada i METRO kao nezavisno preduzeće u gradu koji nema metro...
Generalno veliki broj JP u Srbiji nema potrebu da postoji kao nezavisna firma, već se to namerno razvodnjava nebi li se ostavilo prostora za nove budžete i uhlebe u upravnim odborima.
 
Kome uputiti molbu/inicijativu da se trotoari na NBG urede, asfaltiraju, nivelišu, zakrpe- prvenstveno mislim na Jurija Gagarina, Omladinskih brigada itd... onaj u Milutina Milankovića i Zorana Djindjića je još i ok.
U trenutnom stanju su za šetnju ružni, za vožnju bicikla i bilo čega drugog opasni.
На сајту општине Нови Београд имаш образац "Грађанин инспектор" и пошаљеш им опис проблема, а можеш и слике да пошаљеш, да још боље подкрепиш проблем. Све имаш на https://novibeograd.rs/gradjanin-inspektor/
 
Da li orezivanje stabala i uređenje trotoara (uključujući i obaranje ivičnjaka), spada u komunalne probleme? Pitam zato što sam nešto slično video na sajtu opštine Savski venac (Građanin komunalni inspektor), gde se kaže da sarađuju sa Beokomom i da mogu da se pošalju na mail svi komunalni problemi, pošto sarađuju sa Beokom servisom.​
 
Spada,samo što su šanse da reše problem ivičnjaka po biciklističkim prelazima u Beogradu minimalne.Manja oštećenja na trotoarima takođe jesu komunalni problemi,s tim da ako želiš da se neki trotoar rekonstruiše moraš se obratiti nadležnoj opštini.
 
Ima kod mene razdelno ostrvo koje dosta koriste roditelji sa malom decom i onom u kolicima, pa biciklisti, pa komšije koje tuda idu sa kolicima za pijacu ka trolejbuskom stajalištu... Tu je potrebno da se spuste ivičnjaci, plus što je u blizini vrtić, a i pored samog ostrva se često stvaraju veće bare, maltene pri svakoj većoj kiši (manje još i nekako), plus što se prethodnih nekoliko godina, maltene jednom u 6 meseci, raskopava oko tog slivnika i nešto radi.​
 
Možeš fotografisati i prijaviti to Beokomu,i obavezno navedi ko sve i koliko često koristi to razdelno ostrvo da bi problem što pre bio rešen.Ako znaš koja preduzeća na svakih 6 meseci kopaju oko slivnika pitaj ih zašto se to toliko često radi.Verovatno će ti objasniti šta je konkretno svaki put rađeno oko slivnika pa reaguj u skladu s odgovorom.
 
Problem je što uvek vidim kad su već postavljeni signalizacioni metalni znaci (ne mogu da se setim adekvatnog naziva) i uglavnom sa iskopanom rupom ili nekoliko cm skinutog asfalta oko samog slivnika. To je jedno od retkih mesta gde nikada nisam uspeo da uhvatim radnike da ih pitam.​
 

Шапић: Постављамо нове стандарде, идемо корак испред


Шапић је навео да се тренутно реконструише више од 30 улица у граду, које нису у биле у плану када је дошао на место градоначелника.

– Ребалансом буџета обезбедили смо око милијарду динара за санацију и реконструкцију ових улица. Можда је и то могло да сачека лето, али по мом мишљењу неке ствари треба да се ураде када се укаже прилика – истакао је Шапић и најавио да ће половином децембра, када буде престала грађевинска сезона, изаћи пред грађане са информацијом колико је улица урађено и како су оне изгледале пре и после реконструкције.

Градоначелник је истакао да се сигурно неће десити да се у року од две године неке улице раде два пута, те подсетио да је основано тело „Лице града” које синхронизује рад свих републичких и градских предузећа.

– Веома је важно да се поштују термини и мислим да за последњих седам година није урађено колико ће бити за ова три месеца. Поставили смо неке нове стандарде, а ту пре свега мислим на поштовање рока и квалитета радова – рекао је градоначелник.

 

Шапић: Показали смо да рокови током реконструкција улица могу да се поштују


Откада је усвојен ребаланс буџета Града Београда за 2022. и када је обезбеђена милијарда динара за реконструкцију и санацију градских улица, показало се да рокови у овим пословима могу да се поштују, рекао је данас градоначелник Београда Александар Шапић. Он је у гостовању на ТВ Прва прецизирао да је много саобраћајница обновљено у року од десет до двадесет дана, те да ће најдужа реконструкција трајати око месец дана.

– За око две недеље, односно пред крај планираних радова изаћи ћу пред грађане са свим локацијама и називима урађених улица, километражом и испоштованим роковима. Идеја је да се, ипак, највише радова изводи током лета, јер је тада Београд „најкомотнији” и више-мање празан, али мислим да смо и све до сада урадили квалитетно, брзо и ефикасно – навео је Шапић.

Градоначелник је подсетио да је оформљено надзорно тело „Лице града”, које сваког понедељка проверава, прати процес рада и рокове не само за градска предузећа већ и за републичка уколико су ангажована у Београду.​

 

Клаоничка улица ускоро под коцком


У Клаоничкој улици радници раде пуним капацитетом на постављању путне коцке. Ово је завршна фаза ревитализације улица на Гардошу. До сада су калдрмисане и поплочане Господска, Магистратски и Велики трг, Лагумска, Доситејева, Гардошка, Весларска, Стрма, Стара, Висока, Гробљанска, Синђелићева, Његошева и Улица деспота Ђурђа, наведено је у саопштењу из Општине Земун.

У наставку радова коцку ће поново добити улице које од Главне воде према Земунском кеју, чиме ће централним земунским улицама бити враћен стари изглед.​

212d8ce78e40a53be06c2f003b5618c6_6362704408.jpg


 

Реконструкција улица у насељу Колонија „Б” Змај


Градска општина Земун у склопу ревитализације саобраћајне инфраструктуре покренула је радове на реконструкцији улица у насељу Колонија „Б” Змај, најављено је из ове општине.

Како се наводи, ради се у улицама Цвијићевој и Лешниковој (некадашњи крак Улице Марије Бурсаћ).

Реконструкција ових саобраћајница је изузетно важна јер је ово везa до Железничке станице „Земун”.

 
@DankoS da li je brojanje ili "pametni" semafor ? Žica ne da neće trajati, već je van svih propisa. Zna se kako se postavlja kabl u zemlju.
 
У понедељак је почела обнова Улице партизанске авијације на Бежанијској коси.У плану је да се асфалт замени целом дужином,а тренутно је затворена деоница од Стојана Аралице до краја надвожњака изнад ауто-пута у смеру ка Студентској:
IMG_20221120_132808.jpg
IMG_20221120_132829.jpg
IMG_20221120_133005.jpg
IMG_20221120_133012.jpg
IMG_20221120_133121.jpg
IMG_20221120_133126.jpg
IMG_20221120_133237.jpg
IMG_20221120_133319.jpg
IMG_20221120_133426.jpg
IMG_20221120_133434.jpg
IMG_20221120_133459.jpg
IMG_20221120_133516.jpg
IMG_20221120_133618.jpg
IMG_20221120_133654.jpg
IMG_20221120_133659.jpg
IMG_20221120_133736.jpg
IMG_20221120_133930.jpg
IMG_20221120_133937.jpg
IMG_20221120_134011.jpg
 

Prilozi

  • IMG_20221120_132814.jpg
    IMG_20221120_132814.jpg
    391,1 KB · Pregleda: 91
Vrh