Čist projektni promašaj sa ,,pobeglim,, razdelnim ostrvom.
Svuda u gradu razdelna ostrva dele kolovozne trake - različite smerove kretanja.a ponegde i dodatno i saobracajne trake istog smera.
Ovde kolovozne trake NISU razdvojene , vec jedan te isti smer, ničim izazvano podeljen ostrvom sa po dve saobracajne trake... a ispred samog ostrva oznake na kolovozu su premale, širine dve pune linije
Kapiram želju, postavljeno ostrvo sa ogradom je zbog zbog sprečavanja pretrčavanja pešaka.
Ali projektant izgubio kompas čist promašaj .jer ograda jeste za sprečavanje pretrčavanja pešaka ali ostrvo mu na pogrešnom mestu.
Umesto da deli kolovozne trake, ostrvo pobeglo u jednu kol. traku , da deli samo saobracajne trake
Čak i ja koj znam gde je ostrvo ponekad u vožnji me iznenadi.
Zamišljam koj bi haos nastao da su tako bezvezno podelili saobracajnicu kod sajma i ogradu postavili da deli jedan te ist smer. a ostavili ne podeljene kolovozne trake suprutnog smera .
Da su pojedinci čudni jesu, često vidim pešaka pa i po kiši uveče, koj baš tu predje (van pešačkog prelaza) pretrčava oba smera, a potom nastavi peške duž ograde ka pešačkom prelazu na jednom kraju ili nastavi ka dr. kraju ograde gde i nema pešačkog prelaza , te pretrči još dve saob. trake istog smera ....
Suludo... jer tako ne ugrožava samo svoj život ,već i drugih naročito u slučaju da neki vozač hoce da ga izbegne , karambol zagarantovan
Razdelno ostrvo postaviti da delI smerove tj. kolovozne trake bez obzira na NE proporciju broja saobracajnih traka ( više ih ima u smeru ka mostu)
Ostrvo produžiti tako da se pruža od semafora do semafora,
ovakvo polovično rešenje
em što je ruglo, em što nije smisleno em što razne vratolomije pešaka i vozača svakodnevno više puta to potvrdjuju naročito kada se i dese udesi.
Do promene , neka nam je u pomoci neki ,,saobracajni ,, svetac jer druge i nema
a ,,djersi,, barijere se garant niko nece setiti
Pretpostavljam da se to dešava zbog sve manjeg uključivanja saobračajnih inžinjera u takve projekte rekonstrukcija ulica (manji troškovi)u korist ,,sveznajucih,, inžinjera nisko gradnje koj pokušavaju da budu ,,tri u jedan,, zašta očigledno nisu dovoljno potkovani kao nj. kolege ,,saobracajci,, koj su upravo za to i drljali školske klupe.