Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Vračarac":1rp7ob9d je napisao(la):
Rupe su od automobila koji se masovno penju na trotoar u onom delu kod holidej inna je bukvalno parking postao. Ebe se ljudima za granit, samo penji makinu gde god vidis slobodno.
Da sam direktor parking servisa naredio bi da nose tu 24h
Ove rupe gore na trotoaru su od gospode koja je pravila temelj za Huawei kamere, stručnjaci su odlično vratili u pređašnje stanje.

Inače ovi temelji rastu ko pečurke posle kiše, na svakom koraku ih ima.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667550#p667550:1q6hn490 je napisao(la):
solecar » 07 Oct 2019 04:19 pm[/url]":1q6hn490]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667501#p667501:1q6hn490 je napisao(la):
kopte3 » Pon Okt 07, 2019 2:48 pm[/url]":1q6hn490]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667180#p667180:1q6hn490 je napisao(la):
solecar » 06 Oct 2019 06:48 pm[/url]":1q6hn490]Pre neke dve nedelje sam tuda prolazio prvi put u životu i čitav taj kraj izgleda kao da nije u sklopu Banjice. Izgledao kao mesto za sebe.
Pa i nije u sklopu Banjice, ona krece od stare okretnice trole.
Potez od Diplomatske kolonije do Veljka Lukića Kurjaka , oivičen Neznanog junaka , se vodi kao Banjica. Čitao sam negde o tome.
Sve sto si naveo je deo Dedinja:
Насеље Дедиње се простире на падинама Топчидерског брда јужно од данашњих улица Теодора Драјзера и Љутице Богдана према Бањици, западно од Бањичке шуме и источно од долине Топчидерске реке. Последњих деценија се појам Дедиња проширио на север све до Сењака, Мостара и Прокопа, обухватајући улице Ужичка и Толстојева, које нису биле део првобитног насеља.
Vise na https://sr.wikipedia.org/wiki/Дедиње.
 
da li je neko u toku sa napretkom radova u Zvečanskoj? Postavljan je toplovod tokom leta i već nedeljama stoji zabetoniran pojas sa oštro isečenim asfaltom i šahtovima preko kojih ne može da se vozi, a na početku ulice uredno stoji parkiran kamion izvođača
 
Kako si opisao , tako je trenutno. Često prolazim tuda , pa sam u prilici da vidim "napredak". Situacija kao i u slučaju kada su radili Dobropoljsku. Završeni radovi , izbetonirano , i onda , sigurno jedno dva meseca , stajalo tako dok nije došla ekipa i za dan ili dva asfaltirala.
 
Данас сам у Реснику усликао нове ултра мега брзе закрпе за наше улице. На око ми делује да ово има смисла за слабо оптерећене улице, али за неке где пролазе тешка возила и не баш. Као нека гума-асфалт мешавина.Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Pa da li neko može da poveruje da smo mi izmislili nešto što je brže, jeftinije i bolje od drugih rešenja?

Okačio sam već fotku te nove mešavine na Savskom trgu. Zaista ne znam zašto se glupiraju. Bolje bi im bilo da zaposle još ljudi i da krpe rupe starom, proverenom metodom.

Plus što je ovaj okrugli poklopac upao u asfalt i očigledno će još da propadne. Lepo treba sve podići, betonirati šta treba i onda lepo zakrpiti.
 
О шахтовима не бих да говорим превише, улица је комплетно реконструисана 2016 године, шахтови су пропали након пар месеци.
 
A i oko ovog šahta što nije upao u rupu , plucnuli malo asfalta i teraj dalje , a to što ostavili nekoliko rupa okolo , koga briga.
 
Ulice su u nikad gorem stanju, i po centru i po periferiji postoje čitavi predeli i predeli ulica koje su zapravo zakrpa do zakrpe i gde ne postoji normalna asfaltna površina. I ulice koje su skoro rekonstruisane su pune rupa oko šahtova, šina, tamo gde je neko bušio pa nije kvalitetno zakrpio...

Jeftinije je sigurno da je ulica kvalitetna i ravna i time bi saobraćaj bio brži i bezbedniji i bili bi manji troškovi za održavanja vozila i bicikala.

Meni se malo malo napravi luft u točki bajsa jer prosto nemoguće izbeći ih sve a neke su i velike i ospane za saobraćaj ali to Vesića i ekipu zabole ona stvar.
 
Loša pogloga, štedeli kasnije na nosećem sloju asfalta i na kraju imamo ovakve pukotine, ulegnuća. Samo što će situacija biti daleko gora kad krene zima i u ove pukotine uleti voda.
 
A takođe je neverovatno da se kolotrazi uvek prave na istim mestima. Pa zar nije lakše i jeftinije da se bar za trake gde prolaze autobusi koristi neka skuplja mešavina asfalta i da se uradi bolja podloga, a ne da se svake godine prave kolotrazi i rekonstruiše?

ps: Naravno da je lakše neodgovornoj vlasti da koristi najjeftinija rešenja, pa da svake godine istu stvar radi i tako pravi iluziju da se stalno nešto radi.
 
Не треба заборавити ни сталан приход буразерским предузећима која изводе радове.
 
Pa kada bi zašli i u ove sporedne uličice , i te kako bilo posla za burezere i ostale.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672501#p672501:rerwlj6q je napisao(la):
astrodule » 22 Oct 2019 06:50 pm[/url]":rerwlj6q]Pa da li neko može da poveruje da smo mi izmislili nešto što je brže, jeftinije i bolje od drugih rešenja?

Okačio sam već fotku te nove mešavine na Savskom trgu. Zaista ne znam zašto se glupiraju. Bolje bi im bilo da zaposle još ljudi i da krpe rupe starom, proverenom metodom.

Plus što je ovaj okrugli poklopac upao u asfalt i očigledno će još da propadne. Lepo treba sve podići, betonirati šta treba i onda lepo zakrpiti.
Kako mi je krivo sto nisam slikao kad su rekonstruisali ulicu. Znas zasto je upao ovaj, a i svi ostali poklopci u ovoj ulici? Zato sto kada su genijalci radili ulicu oko sahti nista nisu dirali i sahte su stajale kao piramide od neke mesavine zemlje i betona i slomljenog kamenja u razrovanoj ulici. Onda su samo odradili te slojeve, a taj deo oko sahti pipnuli nisu vec su samo sipali asfalt na to. Rezultat=sahte upale posle par meseci.
 
Vesić obišao radove u Valjevskoj ulici na Čukarici

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić obišao je u Valjevskoj ulici na Čukarici završne radove na sanaciji kišne kanalizacije. On je rekao da je rekonstrukcija ulice bila veoma zahtevna, te da je zamenjeno 1000 metara cevi kišnog kolektora prečnika 1.200 milimetara.

„Tokom velikih poplava koje su se desile tokom juna, a i ranije, zbog konfiguracije ulice imali smo slučaj da se ulica pretvori u bujicu. Bilo je velikih problema jer kanalizacija i vodovod nisu urađeni kako treba i pucanje kanalizacije je dovelo do pucanja asfalta“, rekao je Vesić.

On je dodao da je urađena zamena cevi i na fekalnom kolektoru dužine oko 600 metara, kao i da su postavljene nove armirane betonske šahte i dovoljno široke rešetke za odvođenje kišne kanalizacije u slučaju padavina.

„I na kraju postavili smo asfalt onako kako treba čime je rešen problem Valjevske ulice. Više neće biti onakvih problema kakvih je bilo i 2009. i 2008. godine, ali i ove godine u junu. Vrednost radova je bila oko 35 miliona dinara. Ovo je način kako možemo da radimo zajedno i da rešavamo probleme i poboljšavamo infrastrukturu“, zaključio je zamenik gradonačelnika.

izvor: studio B
 
Дрењачка у Лештанима:

72999990_2374320395999626_5111458531932897280_o.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673060#p673060:3reirg0g je napisao(la):
solecar » Čet Okt 24, 2019 1:01 pm[/url]":3reirg0g]Vesić obišao radove u Valjevskoj ulici na Čukarici

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić obišao je u Valjevskoj ulici na Čukarici završne radove na sanaciji kišne kanalizacije. On je rekao da je rekonstrukcija ulice bila veoma zahtevna, te da je zamenjeno 1000 metara cevi kišnog kolektora prečnika 1.200 milimetara.

„Tokom velikih poplava koje su se desile tokom juna, a i ranije, zbog konfiguracije ulice imali smo slučaj da se ulica pretvori u bujicu. Bilo je velikih problema jer kanalizacija i vodovod nisu urađeni kako treba i pucanje kanalizacije je dovelo do pucanja asfalta“, rekao je Vesić.

On je dodao da je urađena zamena cevi i na fekalnom kolektoru dužine oko 600 metara, kao i da su postavljene nove armirane betonske šahte i dovoljno široke rešetke za odvođenje kišne kanalizacije u slučaju padavina.

„I na kraju postavili smo asfalt onako kako treba čime je rešen problem Valjevske ulice. Više neće biti onakvih problema kakvih je bilo i 2009. i 2008. godine, ali i ove godine u junu. Vrednost radova je bila oko 35 miliona dinara. Ovo je način kako možemo da radimo zajedno i da rešavamo probleme i poboljšavamo infrastrukturu“, zaključio je zamenik gradonačelnika.

izvor: studio B

Ovi su stvarno bambusi ako misle da će jedan red šahti da prihvati onoliku bujicu ????
Nije problem Valjevska, problem su sve vode koje se slivaju sa BB i završe u Valjevskoj. Treba na uglu sa Požeškom rešavati problem, Mire Popare, Blagoja Parovića i ostale koje ne prihvataju svu vodu.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yom9igKJMac[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673275#p673275:yk5i3j0r je napisao(la):
stf » Pet Okt 25, 2019 8:35 am[/url]":yk5i3j0r]Дрењачка у Лештанима:

72999990_2374320395999626_5111458531932897280_o.jpg
dovoljno ovako jednom da poliješ asfalt preko starog i zagarantovani glasovi na izborima.
 
Pa šta je tu čudno? Ljudi najviše gledaju svoj interes, pa nije čudo da se prodaju za kilo brašna, paštete i blokčić, a asfalt je tek sigurna "kombinacija".

I što je najgore, ljudi ne razumeju ekonomiju i na kraju se sve svodi na ono što vide u svom džepu u tom trenutku.
 
Ова улица је први пут асфалтирана, до сад је била нека каљуга и макадам пеко неке депоније. Директно везује центар Лештана са Смедеревским путем па ће доста значити целом насељу, не само онима који ту живе.
 
И уместо да се због тога уради 1+1 јер већим делом има места за то, цврцнуто је асфалта довољно за један ауто. Кад крену мимоилажења улица ће бити крезава за годину дана.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Valjevska letos,



kad god uđem u ovu temu očekujem nešto poput ovog
 
Космајска, Гроцка:

73321492_2382221405209525_3339942242121940992_o.jpg
 
Vrh