Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ranije sam na ovom forumu video ovakav crtez za tzv. "avalsku petlju":

02%20-%20petlja%20avala.jpg


Donedavno sam ziveo u uverenju da ce se tako nesto i ostvariti, dok nisam na OpenStreetMapu video da je buduca deonica prikazana ovako:



Petlje nema, umesto toga su samo ova dva glupa T prikljucka na 90 stepeni u odnosu na Kruzni put, sa obe strane tunela po jedan.
Da li to znaci da se odustalo od petlje? Ima li neko proverenu informaciju o tome?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896476#p896476:pgjydgvb je napisao(la):
karim » Sub Nov 06, 2021 2:58 am[/url]":pgjydgvb]Ranije sam na ovom forumu video ovakav crtez za tzv. "avalsku petlju":

02%20-%20petlja%20avala.jpg


Donedavno sam ziveo u uverenju da ce se tako nesto i ostvariti, dok nisam na OpenStreetMapu video da je buduca deonica prikazana ovako:



Petlje nema, umesto toga su samo ova dva glupa T prikljucka na 90 stepeni u odnosu na Kruzni put, sa obe strane tunela po jedan.
Da li to znaci da se odustalo od petlje? Ima li neko proverenu informaciju o tome?

A sto glupa? I to resenje ima svojih prednosti - pri iskljucivanju sa kruznog puta za ukljucenje na obilaznicu u tom slucaju se ne ukrstaju smerovi kretanja vozila.
A pri tom verujem da je to resenje i jeftinije jer nema potrebe za gradjenjem dva nadvoznjaka preko obilaznice.

Sto se tice koje ce resenje biti na kraju ja stvarno ne znam ali vidim dobre i lose strane obe varijante.
 
Ради се петља „Авала“, буше се шипови за надвожњаке (https://youtu.be/wAXry6-xa1I?t=99).

Ово на OpenStreetMap нема никаквог смисла. Укључења су превише близу тунела. Нагиб источног прикључка би био превелик (погледајте само на снимку на којој висини је Кружни пут, а на којој ауто-пут: https://youtu.be/HhzSEEzvEPc?t=25), а прикључак превише кратак па би се стварале гужве на ауто-путу. Не пројектују се путеви тако што се црта по мапама. Није довољно сагледати простор само ситуационо (на мапи), већ и нивелационо кроз попречне и подужне пресеке.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896565#p896565:3ah4xg00 je napisao(la):
Manjana » Sub Nov 06, 2021 4:52 pm[/url]":3ah4xg00]
A sto glupa? I to resenje ima svojih prednosti - pri iskljucivanju sa kruznog puta za ukljucenje na obilaznicu u tom slucaju se ne ukrstaju smerovi kretanja vozila.
A pri tom verujem da je to resenje i jeftinije jer nema potrebe za gradjenjem dva nadvoznjaka preko obilaznice.

Sto se tice koje ce resenje biti na kraju ja stvarno ne znam ali vidim dobre i lose strane obe varijante.

Problem je samo sto iz pravca Nisa ka Novom sadu ne mozes da se iskljucis na petlju Avala. Ovo T resenje je samo za iskljucivanje i pravca Novi Sad ka Nisu i ukljucenje Avala ka Nisu.
 
Да је као на "Openstreet" мапи, имали би ситуацију као на петљи код Душановца или Коњарника... Мали су улази и излази, а не верујем да ће Кружни пут остати празан, напротив.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896589#p896589:1pu9x1x3 je napisao(la):
Nikola NS » 06 Nov 2021 06:56 pm[/url]":1pu9x1x3]Ради се петља „Авала“, буше се шипови за надвожњаке (https://youtu.be/wAXry6-xa1I?t=99).

Ово на OpenStreetMap нема никаквог смисла. Укључења су превише близу тунела. Нагиб источног прикључка би био превелик (погледајте само на снимку на којој висини је Кружни пут, а на којој ауто-пут: https://youtu.be/HhzSEEzvEPc?t=25), а прикључак превише кратак па би се стварале гужве на ауто-путу. Не пројектују се путеви тако што се црта по мапама. Није довољно сагледати простор само ситуационо (на мапи), већ и нивелационо кроз попречне и подужне пресеке.
Slažem se, ni meni nije imalo mnogo smisla, ali ko će ga znati, pomislih da su možda rešili baš tu da smanje troškove. Zapazio sam to pominjanje šipova, nadam se da je to definitivna potvrda da će petlje ipak biti. Za sada se na tom delu terena jako malo napredovalo, svi ostali nadvožnjaci su odavno započeti, neki već završeni a ta petlja još nije počela ni da se nazire.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896593#p896593:1pu9x1x3 je napisao(la):
srdjanprpa » 06 Nov 2021 07:19 pm[/url]":1pu9x1x3]
Problem je samo sto iz pravca Nisa ka Novom sadu ne mozes da se iskljucis na petlju Avala. Ovo T resenje je samo za iskljucivanje i pravca Novi Sad ka Nisu i ukljucenje Avala ka Nisu.
Pa ne, ucrtana su T iskljucenja sa obe strane tunela, tako da bi funkcionalno resavalo problem za oba smera.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896749#p896749:1pu9x1x3 je napisao(la):
Mikie » 07 Nov 2021 11:57 am[/url]":1pu9x1x3]Да је као на "Openstreet" мапи, имали би ситуацију као на петљи код Душановца или Коњарника... Мали су улази и излази, а не верујем да ће Кружни пут остати празан, напротив.
Tako i meni izgleda, prilično neadekvatno rešenje.
 
Да ли постоји негде неки пример како би могла да изгледа ”петља”, тј укључење-искључење са обилазнице на кружни пут код Ресника? Заправо, да ли ће уопште бити ту икакво исљкучење?
 
Ни ја нисам видео нигде петљу код Ресника. Мени се чини само да тунел испод Авалског пута као и потребне девијације, озбиљно касне!
 
08. новембар 2021.
Радови на Обилазници око Београда, Секторима 5 и 6 се одвијају планираном динамиком и у складу са уговореним роковима.

https://www.putevi-srbije.rs/index.php/ ... inamikom-3
 

Prilozi

  • 2021-11-05-Obilaznica-vest.jpg
    2021-11-05-Obilaznica-vest.jpg
    426,7 KB · Pregleda: 3.469
“Побијају се шипови на петљи Авала, радови на мосту преко железничке пруге су у великој мери завршени, као и већи део радова на тунелу Бели Поток.”

No comment.
 
Pogubili se ljudi, grade 1200km pa više ne znaju šta su rekli da rade a šta još ne
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897185#p897185:2uv9657q je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pon Nov 08, 2021 9:50 pm[/url]":2uv9657q]“Побијају се шипови на петљи Авала, радови на мосту преко железничке пруге су у великој мери завршени, као и већи део радова на тунелу Бели Поток.”

No comment.

Nisi preneo lepo izjavu. Rekao je za tunel Beli Potok da radovi odmiču prema utvrđenoj dinamici.
 
Nisam nista prenosio, samo sam copy paste ono sto pise na sajtu puteva srbije. Sramotno je da napisu ovako nesto.
 
Primetio sam da od gomile dron snimaka obilaznice niko nijednom nije snimio deo od samog izlaska iz tunela Strazevica pa do kruznog toka u Resniku. Iz nekog razloga, svi krecu tek od kruznog toka prema Avali. Pokusavam da uhvatim negde kako napreduju ona devijacija i nadvoznjak koji treba da spoji Rakovicu sa kruznim putem.

Najblize je prisao Sova jednom dovde, i to je to:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897696#p897696:10qqlsi4 je napisao(la):
Алтаир » Wed Nov 10, 2021 8:32 pm[/url]":10qqlsi4][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Pjnwdo7ARok[/youtube]

Uz petlju Avala i tunel Beli Potok, gde ajde i ima nekih otežavajućih okolnosti pa napreduju brzinom puža, opasno mi ide na ..rac što novu trasu kružnog puta uz brdo kod poluizgrađenog podvožnjaka počinju da kilave žešće. Baš sam očekivao da do sada bude odvrnut saobraćaj na to što liči na devijaciju, a ustvari će biti trajno rešenje, jer će staru trasu pregaziti AP, tj. obilaznica. Nije da je livada, zasek u brdu je, ali nije ni da je širina 30m, već 7-8.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897770#p897770:2vl0ht6f je napisao(la):
caribrod » Čet Nov 11, 2021 5:42 am[/url]":2vl0ht6f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897696#p897696:2vl0ht6f je napisao(la):
Алтаир » Wed Nov 10, 2021 8:32 pm[/url]":2vl0ht6f][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Pjnwdo7ARok[/youtube]

Uz petlju Avala i tunel Beli Potok, gde ajde i ima nekih otežavajućih okolnosti pa napreduju brzinom puža, opasno mi ide na ..rac što novu trasu kružnog puta uz brdo kod poluizgrađenog podvožnjaka počinju da kilave žešće. Baš sam očekivao da do sada bude odvrnut saobraćaj na to što liči na devijaciju, a ustvari će biti trajno rešenje, jer će staru trasu pregaziti AP, tj. obilaznica. Nije da je livada, zasek u brdu je, ali nije ni da je širina 30m, već 7-8.

Ide...ide i meni.

Loše iskustvo sa brdima na ovom koridoru. :D Mora se sad pažljivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897745#p897745:2fm0rnwg je napisao(la):
karim » Čet Nov 11, 2021 12:23 am[/url]":2fm0rnwg]Primetio sam da od gomile dron snimaka obilaznice niko nijednom nije snimio deo od samog izlaska iz tunela Strazevica pa do kruznog toka u Resniku. Iz nekog razloga, svi krecu tek od kruznog toka prema Avali. Pokusavam da uhvatim negde kako napreduju ona devijacija i nadvoznjak koji treba da spoji Rakovicu sa kruznim putem.

Najblize je prisao Sova jednom dovde, i to je to:

Razlog je sto tu pored trafostanica i kablova koliko zelis, a svi ovi manji dronovi nemaju senzore da li se priblizavaju kablu zidu ili ... Dji Mini 2 na primer ima samo senzore na donjem delu pa kad se spusta ako detektuje nesto stane ili se sam podigne pola metra/metar.
https://www.google.rs/maps/@44.7166506, ... !1e3?hl=sr
 
I izgradnja obilaznice oko BG se vuče već dobrih 30 godina, pored Prokopa i metroa je jedan od 3 moderna "Skadra na Bojani".
Poslednja deonica C od Bubanj Potoka do Pančeva još nije ni počela sa izgradnjom. Da li pre izbora planiraju da "otvore radove" na njoj,ili će deonica Orlovača-Bubanj Potok do tada moći da se pusti u saobraćaj? Nešto moraju da otvore i ovde tokom kampanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897965#p897965:sqg8lbp2 je napisao(la):
Pendolino » Fri Nov 12, 2021 1:23 am[/url]":sqg8lbp2]Mogu da stignu i celu B deonicu, samo ako postoji volja.

Teoretski možda da, ali tunel Beli potok, petlja Avala i još puno, puno betona...
 
Vrh