Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897948#p897948:gumf010z je napisao(la):
Užice » 11 Нов 2021 11:23 pm[/url]":gumf010z]I izgradnja obilaznice oko BG se vuče već dobrih 30 godina, pored Prokopa i metroa je jedan od 3 moderna "Skadra na Bojani".
Poslednja deonica C od Bubanj Potoka do Pančeva još nije ni počela sa izgradnjom. Da li pre izbora planiraju da "otvore radove" na njoj,ili će deonica Orlovača-Bubanj Potok do tada moći da se pusti u saobraćaj? Nešto moraju da otvore i ovde tokom kampanje.
Сами радови за наставак градње обилазнице не делу од Бубањ потока до Панчева ће почети 2023.године, значи тек кад се заврше сви радови на обилазници до Бубањ потока (до краја 2022.године), да се уради цео пројекат, који се увелико ради, да се обави сва потребна експропријација,...., пре не може никако.

На тој деоници ће прво почети са градњом друмско-железничког моста преко Дунава код Винче, а нешто касније би почели и радови на пробијању тунела (за обилазницу) кроз брдо Засевица код Бубањ потока. Овим пројектом није обухваћен железнички тунел кроз Засевицу, он ће бити предмет уговарања са Железницом Србије. Што се позиције овог тунела тиче, и наравно железничког надвожњака изнад ауто-пута, биће отприлике на средини између петље "Бубањ поток" и Икеје.

Иначе почетком следеће године би требало да буде потписивање уговора са кинезима за овај пројекат наставка градње обилазнице.
 
Konačno
f719fda751485094be73f4da70b27fe7.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898266#p898266:1yfiz0yb je napisao(la):
Гага » Суб Нов 13, 2021 12:24 am[/url]":1yfiz0yb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897948#p897948:1yfiz0yb je napisao(la):
Užice » 11 Нов 2021 11:23 pm[/url]":1yfiz0yb]I izgradnja obilaznice oko BG se vuče već dobrih 30 godina, pored Prokopa i metroa je jedan od 3 moderna "Skadra na Bojani".
Poslednja deonica C od Bubanj Potoka do Pančeva još nije ni počela sa izgradnjom. Da li pre izbora planiraju da "otvore radove" na njoj,ili će deonica Orlovača-Bubanj Potok do tada moći da se pusti u saobraćaj? Nešto moraju da otvore i ovde tokom kampanje.
Сами радови за наставак градње обилазнице не делу од Бубањ потока до Панчева ће почети 2023.године, значи тек кад се заврше сви радови на обилазници до Бубањ потока (до краја 2022.године), да се уради цео пројекат, који се увелико ради, да се обави сва потребна експропријација,...., пре не може никако.

На тој деоници ће прво почети са градњом друмско-железничког моста преко Дунава код Винче, а нешто касније би почели и радови на пробијању тунела (за обилазницу) кроз брдо Засевица код Бубањ потока. Овим пројектом није обухваћен железнички тунел кроз Засевицу, он ће бити предмет уговарања са Железницом Србије. Што се позиције овог тунела тиче, и наравно железничког надвожњака изнад ауто-пута, биће отприлике на средини између петље "Бубањ поток" и Икеје.

Иначе почетком следеће године би требало да буде потписивање уговора са кинезима за овај пројекат наставка градње обилазнице.
Значи до Панчева у најбољем случају до 2027, мост не може бити брзо готов!
 
Pisao sam već ovde: meni su Kinezi rekli još pre 4 godine da su spremni grade deo do Pa. Bili su dakle spremni i izvođači i pare. Ali režim je iz nekih razloga to obećavao i kočio godinama
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898343#p898343:1al48l53 je napisao(la):
Алтаир » 13 Nov 2021 03:37 pm[/url]":1al48l53]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898266#p898266:1al48l53 je napisao(la):
Гага » Суб Нов 13, 2021 12:24 am[/url]":1al48l53]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897948#p897948:1al48l53 je napisao(la):
Užice » 11 Нов 2021 11:23 pm[/url]":1al48l53]I izgradnja obilaznice oko BG se vuče već dobrih 30 godina, pored Prokopa i metroa je jedan od 3 moderna "Skadra na Bojani".
Poslednja deonica C od Bubanj Potoka do Pančeva još nije ni počela sa izgradnjom. Da li pre izbora planiraju da "otvore radove" na njoj,ili će deonica Orlovača-Bubanj Potok do tada moći da se pusti u saobraćaj? Nešto moraju da otvore i ovde tokom kampanje.
Сами радови за наставак градње обилазнице не делу од Бубањ потока до Панчева ће почети 2023.године, значи тек кад се заврше сви радови на обилазници до Бубањ потока (до краја 2022.године), да се уради цео пројекат, који се увелико ради, да се обави сва потребна експропријација,...., пре не може никако.

На тој деоници ће прво почети са градњом друмско-железничког моста преко Дунава код Винче, а нешто касније би почели и радови на пробијању тунела (за обилазницу) кроз брдо Засевица код Бубањ потока. Овим пројектом није обухваћен железнички тунел кроз Засевицу, он ће бити предмет уговарања са Железницом Србије. Што се позиције овог тунела тиче, и наравно железничког надвожњака изнад ауто-пута, биће отприлике на средини између петље "Бубањ поток" и Икеје.

Иначе почетком следеће године би требало да буде потписивање уговора са кинезима за овај пројекат наставка градње обилазнице.
Значи до Панчева у најбољем случају до 2027, мост не може бити брзо готов!
Možda, ako budu radili kao Ruma-Šabac, prvo most pa ostalo. Budu li radili tunel-most-trasa paralelno može to i brže. Budu li radili tako. Ovde Dunav nije mnogo širok, ali na znam koliko je dubok?

BTW, može li neko da me uputi na planove tunela Beli potok?
 
Interesuje me da li će Resnik imati ulaz/izlaz na obilaznicu? Razmišljamo da kupimo stan u Resniku, čitao sam ovu temu i nisam uspeo da razumem da li će Resnik imati priključak na obilaznicu. Piše da je blizu petlja Avala ali to je 5km od naselja Resnik, što praktično znači produženje od 10km ko ide ka Orlovači, ili dolazi iz smera Orlovače... A naselje nije tako malo, plus okolni Rakovica i Miljakovac koji bi se tu priključivali na obilaznicu, verujem da je priključak tu baš potreban, mislim da bi malo i rasteretio saobraćaj u nekim delovima... Pozdrav od novog forumaša
 
Loša vest je da nema.
Dobra vest je da se usled postojanja nadvožnjaka relativno brzo može napraviti skromna, a koliko-toliko funkcionalna petlja.
 
nerealno je ocekivati da prave petlju dva kilometra udaljenu jednu od druge
narocito kad puste obilaznicu rasteretice kruzni put i petlja avala ce biti dva kilometra od resnika
 
Kao što bi za Sremčicu bilo moguće napraviti makar neku vrstu petlje tako bi i za Resnik verovatno moglo biti nadjeno neko rešenje sa obilaznice ali verovatno nema ništa od toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898409#p898409:2mcqyvru je napisao(la):
basketmania » 13 Nov 2021 08:50 pm[/url]":2mcqyvru]Interesuje me da li će Resnik imati ulaz/izlaz na obilaznicu? Razmišljamo da kupimo stan u Resniku, čitao sam ovu temu i nisam uspeo da razumem da li će Resnik imati priključak na obilaznicu. Piše da je blizu petlja Avala ali to je 5km od naselja Resnik, što praktično znači produženje od 10km ko ide ka Orlovači, ili dolazi iz smera Orlovače... A naselje nije tako malo, plus okolni Rakovica i Miljakovac koji bi se tu priključivali na obilaznicu, verujem da je priključak tu baš potreban, mislim da bi malo i rasteretio saobraćaj u nekim delovima... Pozdrav od novog forumaša
Ne, nazalost, prema aktuelnim planovima ukljucenja/iskljucenja na tom potezu buduce obilaznice su planirana jedino kod skretanja za Avalu (buduca avalska petlja), kao i vec postojeca petlja na ukrstanju sa Ibarskom magistralom na Petlovom brdu.

Ocigledno multi-giga-mega-sega-milionski projekat smatra da tih ~100.000 ljudi koji zive u Rakovici, Resniku i okolnim naseljima, kao ni potencijalna veza sa SMTom (preko Bulevara Patrijarha Pavla) nije dovoljan razlog da bi trebalo isprojektovati jos jedan prikljucak na obilaznicu u blizini sadasnjeg kruznog toga. Od Resnika da buduce avalske petlje ima malo manje od 3km kruznim putem, a do petlje sa Ibarskom preko Kijeva oko 6km.
 
Tikvica ne leti ali zato slika sve što dohvati sa zemlje.Evo da krenemo od budućeg tunela ispod avalskog puta

Sva ova zemlja koliko ovih dana treba da se iskopa,čim se zatvori Avalski put

Pogled ka Bubanj potoku

Mehanizacija spremna

Pogled na drugu stranu,tu još ništa nije rađeno verovatno zbog devijacije koja će služiti za prolaz dok se kopa.

Ovo je kod nadvožnjaka preko pruge pogled ka avalskom putu

Prelazak preko pruge

A i na samoj pruzi nešto rade

Sledeće tri slike,nadvožnjak preko autoputa i kružnog puta blizu kružnog toka kod Resnika



Armatura za stub

Pogled ka tunelu Straževica (@karim je pitao zašto se nema snimaka dronom sa ovog dela od kružnog toka do tunela.E pa @karime videćeš na nekoliko slika tu i nema Bog zna šta da se slika,radovi tapkaju u mestu)

Uređen je i ovaj potok,pogled ka Straževici...

...i ka B.Potoku

Asfaltirani deo u blizini kružnog toka pogled ka B.Potoku...

...opet...

...i ka Straževici.

Pogled na kružni tok sa budućeg auto-puta
 
Pa da nastavimo:
sledećih nekoliko slika za @karima,deo između tunela i kružnog toka





Nekoliko slika resničkog nadvožnjaka iz svih uglova

Odozdo

Odavde

Odande



Pogled ka nadvožnjaku sa izlaza iz tunela



A sad spektakl,njegovo visočanstvo tunel Straževica

Mada kad bolje razmisli ovo sam već slikao pre nekoliko meseci...

...pa ćemo izaći odatle...

...dobio sam jednu informaciju u vezi tunela mada pošto sam naučio da radnici na terenu nemaju pojma(uglavnom) neću je podeliti sa vama

Idemo na drugu stranu tunela

Most br.15

Skoro pa gotov

Ograde i još poneka sitnica

Asfalt i linije su tu

Fali diletacija

Pogled ka Ibarskoj

14-naesticu nisam slikao ali zato 13-tica je pred vama

Pri kraju je hidroizolacija..

...i ovih dana koliko sutra,prekosutra bi trebao da padne asfalt







To bi bilo to,uživajte
 
Bravo za slike i objašnjenje pored svake slike. Dosta znači.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
 
U naredne 2-3 godine očekuju nas lijepe stvari u Srbiji.


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898630#p898630:32shlw03 je napisao(la):
Tikvica » 14 Nov 2021 04:53 pm[/url]":32shlw03]Pogled ka tunelu Straževica (@karim je pitao zašto se nema snimaka dronom sa ovog dela od kružnog toka do tunela.E pa @karime videćeš na nekoliko slika tu i nema Bog zna šta da se slika,radovi tapkaju u mestu)
Hvala puno i svaka čast na reportaži :)!
E sad, kad si već bio tamo i video sve uživo, da li si zapazio te šipove koje su pominjali kao početak rada na avalskoj petlji? Navodno su konačno krenuli sa tim radovima, barem tako kažu...
 
Kuriozitet je da je središnji deo tog nadvožnjaka kod Resnika preko kružnog puta izgrađen još 2012. godine. Radovi na njemu su se izvodili grozničavo sve do, naravno, izbora u maju te godine. A dalje je istorija, kao što svi već znamo. Trebala je još skoro decenija da se obnovi to gradilište, već mi se činilo da će onako nezaštićena armatura nastradati, a taj nadvožnjak se pretvoriti u ruinu i ostati kao spomenik jednog nesrećnog pokušaja - put od ničega do nigde, presečen u prostoru i vremenu... Drago mi je da će konačno, makar i u ovakvoj konstelaciji, dobiti svoju svrhu postojanja i biti kompletiran.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898636#p898636:1tci21ng je napisao(la):
Tikvica » 14 Nov 2021 05:14 pm[/url]":1tci21ng]

Most br.15

Zašto je na novim mostovima rađena metalna ograda, a ne betonska kao na starim, da bi uštedeli?

Nekako se nikad ne osećam bezbedno kad me od provalije deli parče metala zašrafljeno za most...
 
Ako se dobro sećam betonske barijere su do kolovoza na završenim mostovima na obilaznici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898765#p898765:2awr8yxf je napisao(la):
StariPosmatrač » 15 Nov 2021 09:10 am[/url]":2awr8yxf]Ako se dobro sećam betonske barijere su do kolovoza na završenim mostovima na obilaznici.

Da, na ovo sam mislio:
Screenshot_20211115-104111_Maps.jpg


Jer iz iskustva znam da se metalna ograda može probiti, a betonska čisto sumnjam. Sa modernim kolima ima šanse da preživiš udarac u zid, ali pad sa mosta teško.
 
Sa kolima ces jako tesko probiti ogradu. Ogradu probiju eventualno sleperi. A iz incidenta u Sloveniji od pre par godina lako se vidi da betonska ograda za slepere nije nista bolja zastita od metalne.
Ovde na slici se vidi da je betonska u jednom smeru a metalna u drugom. S tim sto izgleda i da na novom postoji pesacka staza dok na starom je nema ili je iza betonske ograde.


Nesreca u Sloveniji:

Cak stavise ovaj tip betonske ograde deluje kao da je doprineo prevrtanju. U SAD imaju specijalno dizajnirane betonske ograde koje imaju za cilj da vracaju vozilo u traku tj da sprecavaju bas ovo sto se desilo.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UJJrlkGVtU8[/youtube]
 
Vrh