Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Nova emisija "Koridori":
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jf0SxYSEcZU[/youtube]
Od 7:37 do 13:51 priča o Ostružničkom mostu. Izgleda da su stvarno počeli da montiraju čeličnu konstrukciju, montirali su malo veće parče odmah do ostružničke obale, i malo manje delove na stubovima.
 
Ništa dinamika, ništa (novi) rokovi, pošto su stari poodavno istekli...
 
"SIMBOL RATA I NESREĆE
1990. godina - Počela izgradnja Ostružničkog mosta, za koji je projekat urađen još osamdesetih godina. Jedan od najsloženijih tehničkih poduhvata bio je deo obilaznice "Dobanovci - Bubanj potok" čija je ukupna dužina 38 kilometara. Zbog ratova i sankcija izgradnja je prekinuta posle dve godine.


1997. godina - Nastavljeni radovi na izgradnji mosta ukupne dužine 1.790 metara. Nad rekom je podignuta specijalna čelična konstrukcija dugačka 560 metara. Prilazne konstrukcije na levoj i desnoj obali izrađene su od armirano-betonskih nosača. U veliki most ugrađeno je 37.600 kubnih metara betona, 3.250 tona armature i 291 tona kablova za utezanje. 


Januar 1999. godine - Završen i asfaltiran most na Ostružnici. Najsloženiji tehnički poduhvat na deonici od Dobanovaca do Bubanj potoka proglašen je simbolom naroda koji ga je podigao u vreme ratova i sankcija. Graditelji su, neposredno posle rušenja, svedočili da je ostalo samo da se ofarba u boje naše zastave i pusti u saobraćaj. 


April 1999. godine - NATO projektili pogodili i srušili tek završeni drumski most na Ostružnici. Razorne bombe presekle su ga na pola i oborile glavni deo čelične konstrukcije, koja je završila u reci. Devet godina rada srušeno je 28. aprila, tačno u 3.10 časova."

Tekst preuzet iz Novosti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606733#p606733:2w4ctf32 je napisao(la):
KiD » 07 Mar 2019 02:25 am[/url]":2w4ctf32]I originalni projekat mosta kod Bariča je bio čelični i vrlo sličan Ostružnici, pošto naši projektanti projektuju čelik po tradiciji. Ipak, Kinezi su videli stanje u Mostogradnji i na ovom gradilištu, znali su da će pući rokove ako ne izmene projekat mosta. To je bio glavni zahtev i tako je on postao replika Pupinovog mosta.
He, he kako laički razmišljaš... :D
Nema to veze sa Mostogradnjom i rokovima vec sa tehnologijom kojom Izvodjač raspolaže.
Sasvim je logično da CRBC kad je već ovladao i ima odredjenu tehnologiju koristi istu...
 
I onda su posle bombardovanja neki putnici krenuli obilaznicom oko bg i nisu videli upozorenja (kojih nije ni bilo ako se dobro secam), pa su se survali sa mosta srusenog bombardovanjem. Srecom nisu izginuli, bio je neki golf ako se ne varam. Kakav smor.
 
Jeste Golf I.
Posle je nastao onaj vic kad se vratio Mujo u Sarajevo bez Golfa. Pito ga Haso gde ti Golf ? A Mujo mu odgovara da je išao Ostružničkim mostom, Haso ga začuđen upita pa znaš da je srušen ???? Ovaj mu kaže znam ali pisalo je GOTOV JE.

arYk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTWpnN01EQV8vM2RkZmFjYTliMTM4NmY1NmJlZTk2ZTZhYTkzMzZkOWUuanBlZ5GTAs0CQgCBAAE
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610268#p610268:26njs3qe je napisao(la):
PIGLET » 20 Mar 2019 07:31 pm[/url]":26njs3qe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606733#p606733:26njs3qe je napisao(la):
KiD » 07 Mar 2019 02:25 am[/url]":26njs3qe]I originalni projekat mosta kod Bariča je bio čelični i vrlo sličan Ostružnici, pošto naši projektanti projektuju čelik po tradiciji. Ipak, Kinezi su videli stanje u Mostogradnji i na ovom gradilištu, znali su da će pući rokove ako ne izmene projekat mosta. To je bio glavni zahtev i tako je on postao replika Pupinovog mosta.
He, he kako laički razmišljaš... :D
Nema to veze sa Mostogradnjom i rokovima vec sa tehnologijom kojom Izvodjač raspolaže.
Sasvim je logično da CRBC kad je već ovladao i ima odredjenu tehnologiju koristi istu...

:lol: A ti hoćeš da kažeš da CRBC, možda najveća firma za izgradnju mostova na svetu, raspolaže sa jednom tehnologijom? :D
Ima veze naravno, sve analize naših proizvodnih i izvođačkih kapaciteta su obavljene, dostupnost materijala, logistika itd, pre nego što su ušli u pregovore za prvi projekat u Srbiji. Ti kriterijumi su odlučili koja tehnologija će biti primenivana ovde, pa je onda je stigla oplata iz Kine.
Mogla je i podela posla na projektima da bude drugačija da je stanje drugačije, ali je to baš široka tema. Šta je tu je, dobro je. :wink:
 
Hoću da kažem da ako je CRBC već dovukla, skele, oplate, podupirače za Pupinov most i ako su već politički dobili posao, sasvim je logično da iskoriste iste za Ostružnički, bez obzira što je eventualno projektovan čelični...
 
Da li se nesto konkretno radi po ovim lepim danima duz ove nase tuzne obilaznice?
 
ja sam prosao danas oko deset, na desnoj obali video sam jedan bager u akciji, neposredno pre tunela zeleznik. moguce je da je bilo akcije i na stubovima buducih mostova preko onih jaruga ali to se ne moze videti sa same obilaznice. na levoj obali bilo je radnika na buducim nadvoznjacima kod surcina a i na samom mostu preko save kao da se nesto radi...

da dodam i da na petlji petlovo brdo nema nikoga
 
ali zasto ne zavrsavaju punom snagom tunele levo od Orlovace,zasto ne zavrsavaju desnu traku gde su jesenas radili zemljane radove? Zasto su tako spori?
 
Jesi li čuo za Potemkinova sela ?

Danas prepodne javlja mi se drugar iz auta, putuje iz Majdanpeka za Požarevac. Kaže na dotičnom pružnom pravcu mnogo mašina i ljudi.
Nešto kasnije vidim na tv-u u Majdanpek stigla Ćićolina sa velikom svitom.

... i pozovem ga da mu dojavim zašto je to tako.


:vops:
 
Žiko ja sam malo provirio preko tog vijadukta da vidim šta se buši.
b18e32c1c8e091226cf2fb4701f364df.jpg
cff2570358f36f884aad21a954d6de01.jpg
80c961607540cbdfe56b69342b756d4d.jpg
56fa16257c497c0c572347f944d18cd0.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
A pre Straževice nikao grad kontejnera.Sa druge strane(Resničke) krenuli radove.
22bf07fde0c92f1076467386b7311533.jpg
00164dad3a922f93fab42d694d39ff48.jpg
c24553855bb0be3f9f8fb68b3e7478f6.jpg
90c19172bf32cb9cdb9450e6a27e9e48.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Pozdrav svim forumašima, pratim forum vec desetak godina, ali tek sad reših da se uključim.

Ono što Vam je svima promaklo, je da se očekuje skoro podizanje prvog raspona sa Surčinske strane, a vidi se da je poziciniran na Sentinel snimku.

Drugo je da uskoro kreću petlju Bubanj potok, pošto je raskrčena trasa uz potok prema Avalskom putu i nasut tucanik kod auto pijace
 
Pozdrav i dobro došao..i ne zameri ljudima na forumu jer većini je već kosa osedela a i pažnja vid i sluh popušta polako od kako prate gradnju obilaznice...
 
Krenuli sa podizanjem konstrukcije mosta :vops:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pmoIH2DjInY[/youtube]
 
Па @Стефане-БГ, требао си онда да поставиш и обавештење Путева Србије и други видео запис где човек објашњава како ће се радити тј. подизати конструкција.

01.04.19. Остружнички мост запловио ка свом коначном одредишту
ЈП „Путеви Србије" обавештава јавност да су данас почеле активности на подизању монтажног дела челичне конструкције будућег Остружничког моста, дужине 80 м и тежине преко 500 т.
Ово је јединствени конструктивни подухват где је челична конструкција израђена као мостовска конструкција у бродоградилишту и након техничког пријема претворена, у пловило кренувши ка свом коначном одредишту.
Данас је конструкција постављена у радни положај између стубова С1 и С2, на леву обалу реке Саве где је усидрен и постављен на положај за дизање.
Извршене су све неопходне радње за подизање конструкције постављени су и „ушнирани" каблови, исечени помоћни алати за вучу и гурање пловила, постављени геодетски маркери за праћење понашања конструкције и помоћних конструкција – алата....
Програм подизања конструкције састоји се из три фазе и то:
У првој фази конструкција се подиже за трећину сопствене тежине и прати се понашање елемената како је предвиђено Програмом подизања конструкције, што је урађено данас.
Након што се утврди да су понашања конструкције и алата у складу са Програмом, додаје се још једна трећина сопствене тежине и циклус праћења понашања се понавља то је тзв друга фаза, док се са трећом фазом подизања почиње кад је конструкција потпуно у ваздуху до довођења у коначан положај.
По завршеном постављању првог дела, биће поринут и превежен други, а након поновљених операција и трећи део конструкције.
Изјаву надзорног органа ЈП „Путеви Србије“ Драгана Јоцића о данашњим активностима можете преузети са следећег линка:
Видео материјал - покривалицу можете преузети са следећег линка:
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... 1%98%D0%B0

http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... %C5%A1tu-3
 
@Гага Slažem se, ali u poslednje vreme toliko su počeli da ubacuju politiku u sve žive projekte, primer emisija "Koridori" na RTS-u, da se obradujem kada vidim da su uradili snimak izgradnje nekog projekta bez ikakvih intervjua i slično.
 
Vrh