Па @Стефане-БГ, требао си онда да поставиш и обавештење Путева Србије и други видео запис где човек објашњава како ће се радити тј. подизати конструкција.
01.04.19. Остружнички мост запловио ка свом коначном одредишту
ЈП „Путеви Србије" обавештава јавност да су данас почеле активности на подизању монтажног дела челичне конструкције будућег Остружничког моста, дужине 80 м и тежине преко 500 т.
Ово је јединствени конструктивни подухват где је челична конструкција израђена као мостовска конструкција у бродоградилишту и након техничког пријема претворена, у пловило кренувши ка свом коначном одредишту.
Данас је конструкција постављена у радни положај између стубова С1 и С2, на леву обалу реке Саве где је усидрен и постављен на положај за дизање.
Извршене су све неопходне радње за подизање конструкције постављени су и „ушнирани" каблови, исечени помоћни алати за вучу и гурање пловила, постављени геодетски маркери за праћење понашања конструкције и помоћних конструкција – алата....
Програм подизања конструкције састоји се из три фазе и то:
У првој фази конструкција се подиже за трећину сопствене тежине и прати се понашање елемената како је предвиђено Програмом подизања конструкције, што је урађено данас.
Након што се утврди да су понашања конструкције и алата у складу са Програмом, додаје се још једна трећина сопствене тежине и циклус праћења понашања се понавља то је тзв друга фаза, док се са трећом фазом подизања почиње кад је конструкција потпуно у ваздуху до довођења у коначан положај.
По завршеном постављању првог дела, биће поринут и превежен други, а након поновљених операција и трећи део конструкције.
Изјаву надзорног органа ЈП „Путеви Србије“ Драгана Јоцића о данашњим активностима можете преузети са следећег линка:
Видео материјал - покривалицу можете преузети са следећег линка:
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... 1%98%D0%B0
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... %C5%A1tu-3